Stránka 1 z 1

Napsal: pon 09.04.2012 20:01
od filini28
Zdravim.
Mam dotaz.Nasadil jsem 18 kola a na nich jsou no name pneu 235/40,ktere jeste neco odjedou,cca 4mm.
Jenze pri brzdeni ze 100km/h se mi mrska volant sem a tam,klepe se ze strany na stranu.
Kdyz vynecham predni kotouce a desky,taky novy tlumice a ze je auto po geometrii,je mozny ze treba alu by snesly prevazit v pneuservisu?Muzou byt na vine pneu?(Fortuna)
Nafoukano je 2,5.
Na predchozim voze jsem mel Contisportcontact3 a to bylo jiny kafco...

Napsal: úte 10.04.2012 08:13
od Raadii
Dělali mi tohle vůle v přední nápravě. Čepíky, stabilizační tyčky, utrženej silentblok...

Napsal: úte 10.04.2012 08:24
od filini28
To mam prave vse po kontrolach.....
Kdyz jsem auto koupil rekl si o vymenu vsech naplni,filtru a vse co je treba tak vymenit a zkontrolovat.Dal jsem za to 100 000 :roll:
Spis mam pocit ze to dela,co jsem dal letni,nekdy to neni tak hrozny.
Leda ze by dal nekdo predtim desky a nechal stary zvlneny kotouce,protoze tam jsou špalky...
No uvidime

Napsal: úte 10.04.2012 08:34
od E30STORM
Tak dej zimaky , převaž ALU , jak to bude na zimních v klidu , víš že je problém jinde ne?!

Napsal: úte 10.04.2012 09:45
od keegan
mě tohle dělaly probržděný gumy na předních kolech, házely na vejšku a než jsem na to přišel, zmršily mi i přední kotouče,co jsme dával nový :-( Takže pokud jseš si jistej,že je náprava OK, hoď kola na vyvažovačku a dívej se, jestli to někam nehází - mě prvně v jednom no name pneuservisu tvrdili, že jsou OK, vyvážený, byl tam mladej klouček, tak to neřešil a jak jsem dopadl :evil:

Napsal: úte 10.04.2012 09:48
od Marda
A zimní kola byla menší? (lehčí). Jestli ano, tak to může být vůle v zavěšení, jak ti tady jiní radí, která se projeví právě po zatížení větším kolem. Nebo došlo ke změně rejdového poloměru...máš ET dle doporučení výrobce?

Napsal: úte 10.04.2012 11:52
od filini28
Jo zimaky se vsechny rovnaly, jsou to 16".
Et bude asi normalka, jelikoz by snesly podlozky.
Myslim ze človíček co mi auto daval do poradku by me upozorbil ze je to v neporadku. Je to profik,ma bmw servis, skvely pristup, odvedene vysledky a i cena 280/h myslim ujde. Podeziram pneu, uvidime, dekuju za reakce

Napsal: úte 10.04.2012 15:06
od rooc
určitě bych zkusil to převážení a vůbec bych nepolemizoval jestli mi někdo něco řekl, nebo ne-...

Napsal: úte 10.04.2012 15:15
od Dandy33
Ahoj já řešil to samý dvakrát nový kotouče převážit pneu a pořád při bržděni kolem stovky klepalo do volantu.Pomohlo až vyměnit zadní siloentbloky ramene,pak to dalo pokoj,ale špatně se to diagnostikuje.Několikrat zkontrolována přední osa u několika mechaniku a vždy OK.Tak asi tak zkus to pořadně prověřit. 8O

Napsal: úte 10.04.2012 16:45
od janbrasna
Šitový gumy, blbě ojetý/obržděný/ožvejkaný, ještě nejlépe v kombinaci s replikami co se šišatí je cesta jak se přesně s tímhle prát pořad dokola ;) Většinou tohle vibrování 90–120kmh a na brzdách dělá házení nahoru/dolu, může to být cokoliv z toho co už tady zaznělo a nebo spíš kombinace víc faktorů (== jedno kurví druhé, třetí způsobuje výraznější čtvrté atp. …)