Stránka 1 z 1

Napsal: ned 08.04.2012 00:27
od janbrasna
Nedávno jsem se při jedné projížďce nechal trochu unést a pár desítek kilometrů jsem dal trochu na hraně… a pak mi přišlo, že čas od času (přetížení levo/pravo ale hlavně nahoru/dolu) na mě něco červeně bliká z přístrojovky. Měl jsem oči na silnici, takže to nemůžu říct na 100% ani nijak blíž popsat, ale zdálo se mi, že to je plná kontrolka (tj. žádná ikona, jen světýlko/tečka) zhruba v těch místech, kde jsem na příloze nakreslil kolečko — přímo nad horním BC. Nikde v manuálech jsem nenašel, že by tam něco mělo být. Bude někdo chytřejší než já a tuší co by tam mohlo být za kontrolku, nebo to byla jen chiméra? Díky.

Napsal: ned 08.04.2012 09:29
od djpepo
Kontrolka přetížení nad 5G to asi nebude, co? :roll:

Napsal: ned 08.04.2012 12:02
od gamers
djpepo píše:Kontrolka přetížení nad 5G to asi nebude, co? :roll:
:D

Napsal: ned 08.04.2012 14:34
od starML
Chiméra to nebude, ale najít to taky nemůžu. Ale potvrzuji, že něco jako "drive carefully" nebo "vorsichtig fahren" se skutečně generuje v jednotce DSC a upozorňuje, že s podélným nebo příčným přetížením to už bylo nadoraz.

Napsal: ned 08.04.2012 23:23
od E30STORM
kuwa to su stroje ty bawory kde se hrabou jiné auta !

Napsal: pon 09.04.2012 00:47
od janbrasna
djpepo píše:Kontrolka přetížení nad 5G to asi nebude, co?
To mě nenapadlo! Hned volam do Mnichova, že jí mají rozbitou, podle akcelerometru to totiž nepřekročilo 1.5G, nějak jim to špatně počítá… (:)
starML píše:Chiméra to nebude, ale najít to taky nemůžu. Ale potvrzuji, že něco jako "drive carefully" nebo "vorsichtig fahren" se skutečně generuje v jednotce DSC a upozorňuje, že s podélným nebo příčným přetížením to už bylo nadoraz.
No prolez jsem teď všechny manuály všech modelů od ropy až po M jak v US tak EU specifikaci, a nikde nic. (Jen LCI modely tam mají diagramy Distronicu a LaneAssistu.) — Nedivil bych se, kdyby DSC hlásil nějaký extrém, mam totiž BMW Assist i s gyroskopem (v případě nehody posílá polohu auta ve všech osách, něco jako umělý horizont v letadlech ;D) a přecijen v bodě velkého +G a pak hned –G se gyro nachvíli setrvačností ocitne ve "volném pádu", těm momentům by to cca odpovídalo.

Být to jen něco takového, tak to asi čert vem. Spíš jsem se bál, aby to nebyla nějaká jiná chyba, které takové zacházaní a situace nevoní (ala třeba nějaký rozpojený kontakt, zmatený senzor, dobíjení, nějaká ŘJ…)

Napsal: úte 10.04.2012 07:43
od kubassszx
No to přetížení G nevím ... co máš za BMW ? V GTR mi to ukazovalo přetížení v G příčné i podélné, ale tam to bylo fakt přetížení jako kráva v BMW nevím nevím

Napsal: úte 10.04.2012 08:37
od E30STORM
A o kolik ma GTR vícě koní než nějaká nadupaná M3?
proti dnešní době je to staréGTR už tak možná pro ty hlupé amíky na letiště.
Jsi měl v GTR přetížení 10g to my víme tady všichni .
Asi proto ho už nemáš co..:-)

Napsal: úte 10.04.2012 09:19
od kubassszx
E30STORM píše:A o kolik ma GTR vícě koní než nějaká nadupaná M3?
proti dnešní době je to staréGTR už tak možná pro ty hlupé amíky na letiště.
Jsi měl v GTR přetížení 10g to my víme tady všichni .
Asi proto ho už nemáš co..:-)
Není to jen o koních .. to co jsem měl měsíc k dispozcii já mělo 650 koní ... a to tvoje hloupé GTR roztrhne tvojí M3 jako malinu asi tak. Kdo s tím jezdil tak to moc dobře ví a uzná to ! A přetížení bylo cca 2,5 G pro tvoji informaci.

A staré GTR, které se vyrábí od 2009 ? Aha znalec ...

Napsal: úte 10.04.2012 18:51
od djpepo
BMW Forever! :rock:

Napsal: stř 11.04.2012 01:11
od janbrasna
kubassszx píše:No to přetížení G nevím
Nejde o G, ale o jeho setrvačnost. Představ si to asi tak jako držet v ruce ježka v kleci. Před horizontem spadne na spodek klece, nahoře na horizontu se zarazí o strop klece a pod horizontem ho to zase zatlačí na spodek… Tak nějak podobně to bude vyhodnocovat gyro senzor.
kubassszx píše:co máš za BMW ?
645Ci
kubassszx píše:V GTR mi to ukazovalo přetížení v G příčné i podélné
Ano, které na to má úmyslně displej ;] Kdežto já hledam jenom problém/chybu, co by se mi auto mohlo v těch podmínkách pokoušet sdělit ;))

Zbytek flamu M3 vs. GTR bych asi nechtěl dál rozvádět, jen…
E30STORM píše:A o kolik ma GTR vícě koní než nějaká nadupaná M3?
O hodně. Ale hlavně je to čtyřkolka, chová se úžasně. Někdy doporučuju vyzkoušet, je to dost fascinující a návykový. Letos už bylo chvíli počasí, tak jsem s nim pár koleček dal a hned jak budu mít nějaký další víkend čas tak se s ním zas musim vyrazit project po okruhu…
kubassszx píše:Kdo s tím jezdil tak to moc dobře ví a uzná to ! A přetížení bylo cca 2,5 G pro tvoji informaci.
Tyjo já si myslim, že 2.5 je hodně, to ten displej přehání… Já po pár kolech v AMG kolem 1.8 skoro omdlel ;D … A s M3 a 1M kolem Nürburgringu jsme nenaměřili víc než cca 1.6G a to už byl fakt strop co tam fyzicky šlo…

(Někdy schválně srovnam to co GTRko ukazuje na displeji s reálným akcelerometrem v dataloggeru, ale IMHO to trochu přehání…)

… nicméně bych se rád od GTR vrátil k tomu, jestli mě jen šálil zrak, nebo se už někomu něco takového taky povedlo, že mu E6x bramborák začal naznačovat, že už to trochu přehání ;] … Díky.

Napsal: ned 15.04.2012 02:57
od janbrasna
Tak mi to nedalo a prosvítil jsem si přístrojovku baterkou, a co jsem tam nenašel… samozřejmě tam jedna ikonka a jedna kontrolka jsou:

Obrázek

Problém je jen jeden… Když jsem spustil KI test přístrojovky, tak se ani jedna z nich nerozsvítila… http://twitvid.com/embed.php?guid=7M3ZX

Má někdo tušení, co znamenají, a proč nejsou vidět v testu? Díky.

Napsal: ned 15.04.2012 08:15
od Don
nikdy jsem ty budiky nemel rozebrane, ale rekl bych, ze to vpravo bude fototranzistor.

Napsal: pon 16.04.2012 20:23
od janbrasna
Že by to byl senzor přizpůsobování jasu iDrivu? (Ten jsem myslel že je spojený nějak se světelným senzorem nebo je někde kolem iDrivu, ne tady…) ~ No uvidíme, budu na něj zkoušet svítit nebo ho zastiňovat, jestli to bude něco dělat, díky za tip!