Stránka 1 z 1
Napsal: sob 07.04.2012 22:14
od Killingman
Ahoj všem - mám zase jobovku

Autu se nevracela brzda - vyměnil jsem hlavní brzdový válec, vše odvzdušnil, auto brzdí super, pedál se vrací - ale!
Po otočení klíčkem vše pozhasíná, ale při prudším zrychlení se rozsvítí DTC, ABS a brzdy (vše žlutě). Diagnostika píše nějaký nesmysl s nastavením kol rovně a nebo tlaku v pneu - rovinu na kola jsem nastavil, tlak v pneu nemám. Když auto chvíli stojí, situace se opakuje. Když to chcípnu a hned chci startovat tak to svítí žlutě pořád - něřád

Nenapadá někoho moc prosím co se kde mohlo opět vys*at?
Všem moc díky za reakce k věci
Napsal: ned 08.04.2012 22:24
od Killingman
Tak doplnění - všechny tři žlutý mrchy se mi rozsvítí při dosažení 50km/hod - vážně nikoho nic nenapadá?
Napsal: pon 09.04.2012 01:32
od janbrasna
Killingman píše:Diagnostika píše nějaký nesmysl s nastavením kol rovně
Střílim od boku, protože příčina by tomu úplně neodpovídala, ale za pokus to stojí… Vyresetuj si Steering Angle Sensor:
http://www.youtube.com/watch?v=5iXQDSOZOt0 (otočit na levou zarážku, pravou zarážku a hotovo…)
Napsal: pon 09.04.2012 12:15
od Killingman
Moc diky za odkaz, zkusil jsem, ale nepomohlo

U me se to chova malicko jinak - kdyz vypnu klicek, tak to vsechno zhasne a pak se to uz nerozsviti. Nastartuju, vse je ok, dosahnu 50km/hod a zlute se rozsviti presne to co na videu sviti uz od zacatku (DSC, ABS a zlutej vykricnik s brzdama

Napsal: pon 09.04.2012 17:17
od ACDC
Zkus diagnostikou protočit čerpadlo ABS..
Napsal: pon 09.04.2012 20:22
od Killingman
Tak mam zmenu

Uz nesviti ABS+DTC+brzdy, ale jen DTC+brzdy, oboje zlute a oboji se rozsveci naprosto nahodne. Jednou pri 100km/hod, podruhy jedu 150 a nic, potreti zrychluju jak prase a zase nic, pak zase pri pomalym zrychleni se to rozsviti

Diagnostika pise chybu 5C - snimac tlaku, vlastni test - ale co testuje, to jsem nejak nepobral

((
Napsal: sob 14.04.2012 23:03
od Killingman
Tak uz jsem zase na "normalu" - tj. pri 50/hod se rozsviti tri zlute diody, dtc+brzdy+abs - pedal chodi paradne, brzdi to jak drak, odzvzuseno asi 4x, beze zmeny
V diagnostice chyba 5C, zadny cidlo ABS chyby nehlasi
Nenapada nekoho neco prosim???
Napsal: ned 15.04.2012 18:35
od janbrasna
Napadá, ale je toho sposuta :)
Zkus třeba začít tim, že znova ověříš hladinu brzdovky, pak vyčistíš senzory snímání otáček rychlosti, pokud to nepomůže tak nové ABS senzory, pak třeba taky může umírat snímač brzdového pedálu, klidně v kombinaci s tim steering angle senzorem, a spoustu toho může jako druhotnej efekt způsobovat podpětí, tj. se to může táhnout už od alternátoru/regulátoru ;)
Blbá odpověď, chápu :)
Nicméně je mi divný, že by se něco z těhle "typických" příznaků objevilo "náhodou" po výměně válce, spíš to bude něco jiného, co bude s tou výměnou souviset…
Vem to k nějakýmu klubákovi s pořádnou diagnostikou.…
Napsal: ned 15.04.2012 20:50
od Killingman
janbrasna píše:Napadá, ale je toho sposuta
Zkus třeba začít tim, že znova ověříš hladinu brzdovky, pak vyčistíš senzory snímání otáček rychlosti, pokud to nepomůže tak nové ABS senzory, pak třeba taky může umírat snímač brzdového pedálu, klidně v kombinaci s tim steering angle senzorem, a spoustu toho může jako druhotnej efekt způsobovat podpětí, tj. se to může táhnout už od alternátoru/regulátoru
Blbá odpověď, chápu
Nicméně je mi divný, že by se něco z těhle "typických" příznaků objevilo "náhodou" po výměně válce, spíš to bude něco jiného, co bude s tou výměnou souviset…
Vem to k nějakýmu klubákovi s pořádnou diagnostikou.…
Díky za odpověď - začalo to tím, že v zimě auto pořád brzdilo a nevracel se pedál brzdy. Když se oteplilo, tak vše bylo normálně v pořádku. Přičítal jsem to vodě v brzdové kapalině, vyměnili jsme brzdovou kapalinu, ale chovalo se to stejně tak se vyměnil brzdový válec a pedál se už normálně vrací, ale svítí kontrolky. K tomu snímač brzd.pedálu bere hned minimální sešlápnutí brzdy a hodně často se děje to, že brzdový světla svítí pořád. V té chvíli se ale nerozsvítí ty tři (EDC+ABS+brzdy), ale jen EDC+ABS a ne při 50ti, ale klidně při 150, nebo při 90 - úplně náhodně.
Baterka je nová, napětí 14,3V při jízdě, alternátor funguje. Mám tam antiradar a ten mi ukazuje napětí v palubní síti
Brzdovka je v pohodě, je jí tam dost. Tady z fora jsem si objednal válec a posilovač origo z nějakýho auta, dám to tam místo toho novýho a uvidím.
Je tu prosím někdo z blízkého okolí Hradce Králové kdo by mi byl ochoten servisovat 530DA a nechtěl 3000 jen za to, že to píchne na diagnostiku jako ve Stratosu a vyznal se v BMW? - aneb sháním svého nového mechanika
Napsal: pon 16.04.2012 01:09
od janbrasna
Koukam těch problémů se ti tam táhne víc, tak se ti možná vrství na sebe… Jednak prvně začni tim servisem/diagnostikou, ale než se k tomu dostaneš tak pokud chceš vyměňovat díly naslepo, tak začni tim snímačem brzdového pedálu…
Napsal: úte 17.04.2012 11:20
od Killingman
Moc díky, snímač jsem objednal, 590 Kč, dnes si pro něj jdu, zítra vyměním, přijde snad i válec a posilovač, tak to povyměňuju rovnou taky, ale těch kontrolek nevím jestli se tím zbavím

Právě že mechanika sháním, ale v okolí HK je to evidentně naprd a vozit auto 100+km na servis se mi fakt nechce, problém s cestou zpátky když by to trvalo dýl než den apod

Napsal: čtv 19.04.2012 19:57
od Killingman
Takze SNAD problem vyresen - vymeneno cidlo na pedalu, valec, posilovac a nakonec vycisteny senzory ABS na vsech kolech - svetylka nesviti, auto brzdi, brzdovy svetla naopak sviti presne tak jak maji-takze moc diky za radu chlape!
Jen s hruzou cekam, co se vysere dal

Napsal: čtv 26.04.2012 04:28
od janbrasna
Rado se stalo :)