Stránka 1 z 1
Napsal: pát 06.04.2012 15:22
od PetanE60tka
Řešil jste někdo? Chtěl bych preventivně vyměnit, tak jaký olej a jestli si dát na něco bacha. Díval jsem se, že na diferáku je jen jeden šroub, musí se olej vysýt? Vypadá to jako nápušťák, je zboku lehce pod polovinou.Díky za info
Napsal: pát 06.04.2012 19:24
od PearlJam
Ja mam 1998 E39, 530 dA a olej nebyl nikdy meneny. Najeto 420 tis. km. Nemenil jsem ani olej v prevodovce.
Pearl Jam
Napsal: pát 06.04.2012 20:34
od milo
ja v diferaku olej menil, srouby tam mam 2. daval jsem nejaky olej od firmy FUCHS, presny typ uz ale nedohledam...
uprimne to bylo mozna zbytecny, diferak u bmw vetsinou auto prezije (pokud s tim nekdo neprasi) i s puvodnim olejem... huceni od zadni napravy bylo u me loziskama.
uff nemenit olej v automatu ani po 420tkm? hodne stesti...
Napsal: pát 06.04.2012 22:07
od libovka
PearlJam píše:Ja mam 1998 E39, 530 dA a olej nebyl nikdy meneny. Najeto 420 tis. km. Nemenil jsem ani olej v prevodovce.
Pearl Jam
tak to se máš čím chlubit.Pak ty auta maj nějak vypadat.

Napsal: pát 06.04.2012 22:55
od PearlJam
Chlapci to je o tom, jak s tim autem jezdite.
Napsal: pát 06.04.2012 22:57
od PearlJam
libovka píše:PearlJam píše:Ja mam 1998 E39, 530 dA a olej nebyl nikdy meneny. Najeto 420 tis. km. Nemenil jsem ani olej v prevodovce.
Pearl Jam
tak to se máš čím chlubit.Pak ty auta maj nějak vypadat.

No a myslis si, ze ma cenu ten olej menit ? Kazdy servisak ti rekne, ze to je uz nesmysl. Chtel jsem ho vymenit v 250 tis. a rekli mi, ze se ten automat stejne brzo rozsype, ze to nema uz cenu a vymeni se to v ramci repase a automat drzi uz dalsich 170 tis. km.
Napsal: sob 07.04.2012 08:10
od libovka
A má vlastně cenu měnit třeba olej v motoru když se za chvíli stejně rosype.Všechny ty věci se serou z 90% zanedbaným servisem.Jasně že převodovka zdechne když v ní neměníš olej.Stejně tak je na tom diferák a motor.
Napsal: sob 07.04.2012 11:55
od PetanE60tka
snazim se olej menit v automatu kazdych 80 000 km. auto nestalo sto litru, tak nechci zbytecne na necem setrit. pobavilo mne, proc v bmw rikaj, ze v automatu je dozivotni napln. prptoze zivotnost prevodovky pocitaj 100 000 km

co se tyka oleje v diferaku, tak dvohka za vymenu mne nevytrhne a rikam si, ze budu zase klidnejsi. ono preci jen nejaky ten kroutak tam ty kola prenasej...
Napsal: sob 07.04.2012 13:03
od noname
Pořád ta samá písnička, když někdo nechápe základni pricipy... jen je škoda, že takto skurvené auto z nájezdem půl mega někdo stočí na 220 a další majitel se diví, že se mu to při tomto nájezdu rozesere jako u rencka...
zažil jsem, kdy náplně nešly ani vypustit...

Napsal: sob 07.04.2012 13:15
od StepanMatl
PearlJam píše:Chlapci to je o tom, jak s tim autem jezdite.
Můžeš s ním jezdit sebeopatrněji, ale v tý almaře při jízdě stejně vzniká tření, u tebe navíc ještě podpořený zasraným filtrem, a při tření zase vznikají špony. Máš neuvěřitelný štěstí (a pravděpodobně automat od ZF), že ještě jezdíš.
noname píše:...stočí na 220...
Neblázni, to je moc, spíš 170
