Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 05.04.2012 12:21
od MUF_IV
Ahoj,
tak jsem řeši lže mi neodbíjí auto a ono to je tím že se protáčí klika v tom hnacím kole které je vedené na řemeny k altíku atd. atd... Spíše se zeptám, jak se to dá přitáhnout? popřípadě jak se to mohlo vubec povolit? ? ? ?
Napsal: čtv 05.04.2012 12:41
od Sweden
běžná věc na E60/61,dotáhnout se nadá,musí se vyměnit celá řemenice,bohužel

Napsal: čtv 05.04.2012 12:42
od fubutomas
Tam není klínek? To má na kuželu?
Napsal: čtv 05.04.2012 12:55
od Sweden
tuším že je tam takovej gumovej bazmek,něco v podobě klínku,ale jistej si nejsem

Napsal: čtv 05.04.2012 12:59
od MUF_IV
Kruci, za temenici chteji v ov bmw 9700,- nemate tip kde sehnat levneji? Docela mi to specha ...
Napsal: čtv 05.04.2012 13:03
od Sweden
Co jsem se nedávno bavil s klukama v KP v Blažejovicích tak pod 7tis. asi neseženeš.Je to celkem drahá věc na to jaká je to pí....ina

Napsal: čtv 05.04.2012 13:27
od kubassszx
mám jednu doma, ale ta je prý na benzínový motor.
FEBI novou jsem schopnej sehnat za 6200,- kč
Napsal: čtv 05.04.2012 15:17
od MUF_IV
Díky za nabídky, práve jsem sehnal pres kolegu za 5800,- rano jdu menit, predpokladam ze zvednout auto zespodu, povolit 4 torxy, stahnout remeny z kladky a sundat?? není na to třeba stahovák? nebo tak něco?

Napsal: čtv 05.04.2012 15:45
od kubassszx
já to dělal normálně ze shora. Shodíš plast od motoru, povolíš ten nosník nebo co to ve předu jak se tam zacvakává kapota a pak odpojíš a vytáhneš vrtuly od chladiče, shodíš řemeny a povolíš ty 4 torxy, ale bude se ti to trochu protáčet, ale trhem se to při trochu zručnosti dá povolit v pohodě. Jen jsem měl krásně ostrouhané ruce od chladiče
jenom se mrkni jak tam jsou řemeny ať víš jak je pak dát zpátky je to tam docela zamotané .. jsem si to načtrl na papírek
p.s. ale zespoda pokud máš možnost heveru tak je to méně pracné a lépe k tomu můžeš ...
Napsal: ned 08.04.2012 10:42
od MUF_IV
Tak řemenice vyměněna, vyměnil jsem řemeny ( oba ) , ale nevyměnil jsem kladku a to bude ten problem. Auto po natočení vibruje od motoru, zespodu od řemenice se na volnoběh pořádně rozkmitá řemen. při zvednutí otáček nad 1000 je to OK. a po zahřátí to taky přestává. Předpokládám že se napínací kladka mění i když není vychozená, pokud se mění řemenice?
Napsal: úte 10.04.2012 07:38
od kubassszx
MUF_IV píše:Tak řemenice vyměněna, vyměnil jsem řemeny ( oba ) , ale nevyměnil jsem kladku a to bude ten problem. Auto po natočení vibruje od motoru, zespodu od řemenice se na volnoběh pořádně rozkmitá řemen. při zvednutí otáček nad 1000 je to OK. a po zahřátí to taky přestává. Předpokládám že se napínací kladka mění i když není vychozená, pokud se mění řemenice?
Lepší je měnit, ale ještě se zeptám. Dával jsem tam řemenici prý na benzín a ta nebyla nalisovaná v gumě a dělala mi to samé. Poté jsem tam dal nalisovanou v gumě fFEBI a uklidnilo se to.
Jakou jsi tam dal nakonec řemenici ?
Napsal: čtv 12.04.2012 09:33
od MUF_IV
Tak já tam vyzkoušel nějakou španělskou = katastrofa, potom jsem testnul FEBI, docela OK, ale pro jistotu jsem koupil origoš v BMW , cena sice vyšší, ale přede jak kotě.
spíše mě mrzí že jsem s tou první musel i když vibrovala za studena najet za celej den cca 100km, neměl jsem k dispozici jiné auto a jak jsem ji sundal tak bylo vidět že se asi jemně chtlo gufero na klice... Před sundáním původní naporosto čisté a po 100km s neorigo na něm zůstaly kapky oleje...Snad to nepoteče...
Napsal: ned 17.06.2012 12:23
od Sweden
Ahoj,nechci zakládat nové téma tak oživím tohle téma.Včera mě potkalo to samý co už mnohé z nás,a to že se mi protočila řemenice na klice,nic nenormálního.Dnes jsem vše shodil,rozvod řemenem radši namaloval protože je to pořádná hadice

.Z povolení řemenice jsem měl celkem strach,ale šlo to dobře.Jediný nad čím přemýšlím je jak se normálně sundavá/nandavá krátký řemen od klimakompresoru,to se musí povolit a celý vysunout nebo jak??U starý a hlavně zlatý E39 tam byla normal napínací kladka,tady není nic.

A další věc na kterou bych se chtěl zeptat je to jak jste novou řemenici dotahovali aby to byla fakt jistota že se nepovolí apod.Podobný postup jako při povolování tzn.dotáhnout rukou a pak párkrát třeba klepnout kladivem nebo jste to někde aretovali apod.
Díky za info...

Napsal: ned 17.06.2012 12:25
od Sweden
jinak co tak čtu tak vezmu radši rovnou origo.řemenici ať to nedělám na vícekrát,na konkurenční značky jsem se chvály nikde nedočetl,k tomu rovnou obě kladky a nový řemeny ať to chvilku vydrží

Napsal: stř 20.06.2012 20:59
od matik
Taky mi to potkalo dva dny zpět

... Na klimakompresor je jedna ta malá kladka pohybliva a u mě šla normálně vělkým šroubovákem rozpohybovat na stranu na kterou jsem potřeboval

Napsal: čtv 21.06.2012 10:06
od Jendix
Co jsem slyšel, tak řemen na klimu je flexibilní.. tzn napíná se sám - je to vlastně taková gumička, napínací kladku mít proto nemusí..
Napsal: ned 08.07.2012 21:20
od mari
Mě čeká výměna zítra, mám řemenici a oba řemeny. K těm kladkám, dohromady je to ze 6 kusů. Kladka klimakompresoru + napínák zezadu. Další sólo kladka pod altíkem, a pak jsou uprostřed 2 kladky a u jedný je napínák zezadu. Měli by se vyměnit i ty napínáky co jsou zezadu, nebo stačí vyměnit ty kladky po kterých jezdí řemeny. Dík.
Napsal: ned 08.07.2012 21:29
od Sweden
já to dělal cca 14dní zpět.Pokud napínáky fumgují tak jak mají a dostatečně napnou řemen není si myslím potřeba měnit.Jinak kladka na altíku je dle výbavy vozu,tuším když máš aktivní řízení tak tam je,já ji tam nemám.Jinak mě zajímá co že to máš za motorizaci že máš napínací kladku u klimakompresoru

Napsal: pon 09.07.2012 10:48
od mari
Máš pravdu, pod altíkem je kladka pouze u aut s Dynamic Drive. Mám 525d a u kompresoru je kladka a ze zadu napínák.