Stránka 1 z 1
Napsal: úte 03.04.2012 19:53
od filini28
Ahoj.
Prosim vas o vysvetleni pouzivani klimy
U Passatu jsem si jen nastavil teplotu a bylo
Tady jsem nastavil 19 a nic moc chlad nesel
Az jsem zjistil ze se musi?zapnout tlacitko s vlockou vpravo.Pak to chladilo.
Jen mi vrta hlavou:
Kdyz chci teda v aute 22 a venku je 10-klimu nezapnu
Pokud je vsaak venku 30 a chci 22,navolim 22 a musim pustit klimu.
Chapu to dobre?
A dalsi vec-pod klimou to tlacitko s dvema diodama to je uzavreny okruh a ?Jsou tam dva symboly
Na volantu tlacitko se sipkami dokola je nejaka funkce vymeny vzduchu v kabine?
Jako vyvetrani v kabine?To fouka urcitou dobu a nebo zalezi na mne?
Souvisi to prave s tema dvema symboly,sviti jeden,prepnu a sviti druhejDiky
Napsal: čtv 05.04.2012 09:27
od dejv2005
Na to bude nejlepší si přečíst manuál...
Napsal: čtv 05.04.2012 09:50
od filini28
Je hodne tezke napsat ano,je to tak,vid?
Lepsi doporucit manual.
Myslel jsem ze forum je o vzajemne pomoci a ne pohrdani.¨
Diky,nekde to dohledam po netu
Napsal: čtv 05.04.2012 10:02
od Don
ano chapes to dobre
to "dvojtlacitko" je uzavreny vnitrni okruh. bud je manualni nebo automaticky. ten automaticky jednou za cas v aute vyvetra, aby se vystridal vzduch. manual te klidne zadusi

Napsal: čtv 05.04.2012 10:18
od filini28
U Passatu byl manual zapnuty max 20 min myslim,pote se sam vypnul,kdybys zapomnel.
Diky moc

Napsal: čtv 05.04.2012 10:57
od clay
Don píše:ano chapes to dobre
to "dvojtlacitko" je uzavreny vnitrni okruh. bud je manualni nebo automaticky. ten automaticky jednou za cas v aute vyvetra, aby se vystridal vzduch. manual te klidne zadusi

automat chapu jinak... neustale vetra z venku, ale pokud zachyti venkovni znecisteni, tak prepne na vnitrni okruh... spatne jsem to pochopil?
jak psal, že když je venku 10°C a v autě 30°C, budu mít nastavenou 22°C a zapnutou klimu... je auto tak chytré, že začně brát z venku studený vzduch nebo rovnou pustí klimošku? u jiných aut cvaknutí klimatizace slyším, u bmw ne

Napsal: čtv 05.04.2012 11:26
od filini28
ja stahl manual ted a ctu ze pozna znecisteni kdyz sviti dioda vlevo..
ze by to bylo tak chytry a poznalo pach?
To si taky rikam zda je to tak chytry a klimu vypne kdyz je venku dost stupnu na to,aby to treba nachladilo a naopak si ji spusti
To tezko
Napsal: čtv 05.04.2012 11:56
od Don
takhle mi to popsal servisak... to cidlo na smrad tam je a kdyz jedes napr. zacouzenou vesnici v zime nebo za nakladakem tak necha auto zavrene dokud vzduch neni cisty. zkus si nekdy v aute zapnout automat hned uslysis jak taha jen vnitrni cyklus
Napsal: čtv 05.04.2012 13:20
od beny-maser
funkci automatického zapnutí vnitřního okruhu má i ocávka, takže proč by to neměl mít bavor o 15 let dřív. O jaké 5er se bavíme? e34 nebo e39. Jde mi o to jestli to mám taky.( E34 automatická klima 96.)
Napsal: čtv 05.04.2012 13:25
od clay
beny-maser píše:funkci automatického zapnutí vnitřního okruhu má i ocávka, takže proč by to neměl mít bavor o 15 let dřív. O jaké 5er se bavíme? e34 nebo e39. Jde mi o to jestli to mám taky.( E34 automatická klima 96.)
já o E61

tak už by jen zajímalo jak moc je chytrá klimatizace jestli upřednostňuje studený vzduch z venku s rychlejším větrákem před klimou a pomalým větrákem...
Napsal: čtv 05.04.2012 23:12
od dejv2005
V manualu pisou, ze ta automaticka cirkulace je tak chytra, ze pozna smrad a zapne vnitrni okruh a nebude tahat vzuch z venku... Je to asi proto, kdyz budes stat v zacpe za nejakym aviatykem, tak se v aute neudusis... A kdyz je venku 3O stupnu tak zapni klimu zvol si stupne a o nic se nestarej. Kdyz je zima zapni topeni... Klima je ti k hovnu myslim.... Precetl sem si manual a sem chytrej jak radio.
Napsal: čtv 05.04.2012 23:14
od dejv2005
filini28 píše:Je hodne tezke napsat ano,je to tak,vid?
Lepsi doporucit manual.
Myslel jsem ze forum je o vzajemne pomoci a ne pohrdani.¨
Diky,nekde to dohledam po netu
Manual je od toho, aby sis ho precetl, kdyz si koupi auto... Ja si ho treba ctu celej

a kazdou vychytavku si vyzkousim jeste za tepla

Napsal: čtv 05.04.2012 23:55
od Pyron
Větrací systém si zkus zjednodušeně představit tak, že ti zvenku do auta fouká vzduch a ty ho můžeš zahřívat nebo chladit - bez ohledu na jeho skutečnou teplotu. Vnitřní čidla vyhodnotí soulad nastavené a skutečné teploty a podle toho přidává nebo ubírá rychlost fuku (pokud je nastaveno AUTO). Ohledně té detekce smradu, mělo by to reagovat na látky vzniklé při hoření (asi CO jako v požárních hlásičích) - tedy tak jak to psali výše jiní.
Napsal: pát 06.04.2012 06:38
od filini28
Aha,takze ne na latky z kravskyho lejna.
No bylo mi to divny

Napsal: pát 06.04.2012 12:29
od e155
Tá automatika má někde kolem chladiče čidlo CO2, takže nepozná prach, nebo smrad, ale pozná, když stojíš v koloně aut za něčím výfukem. Problém je, že u většiny E39 už to má za sebou. Nové stojí cca 4500 Kč. Takže u mě je to prostě vypojené.
Napsal: pát 06.04.2012 14:04
od filini28
Aha
