Stránka 1 z 1

Napsal: ned 25.03.2012 20:42
od Donkey
Tak jsem konečně rozkuchal svůj bufík.Nejdřív jsem si myslel že je ta žhavička v háji ale kdyz jsem ji napojil na 12V tak se rozžhavila jako blázen tak jak má.Takže jsem bádal dál a narazil jsem na nejspíš řídící jednotku.Prd se v tom vyznám tak rači dávám foto aby mi někdo z vás řekl jestli je to v háji a pokud jo tak jak s tím pokračovat dál. :cry:
Ty šroubky 4 co tam jsou byly tak zaoxidované že při povolení praskly a jeden šroubek byl prožraný skrz až k té jednotce a přes něj se tam asik dostala ta voda.
Přivítám každý názor jak stím dále naložit.Opravit pokud jde nebo koupit nebo co ja vím :( je mi líto to nechat tak protože ten motor má 390 000 km
a je na tom jak motor který ma 100 000km takže ho nechci zbytečně ničit tím aby byl při nizkých teptotách nepředehřáty.

Napsal: ned 25.03.2012 20:53
od kubikula420
Uz se mi kolikrat stalo ze zhavicka venku zhavila ale topeni nechytlo pac jednotka tam nepousti proud tak jak ty venku ona si ho tam taktuje voda v jednotce urco dobre neni ale zapomen na to ze by si tam neco propajel nebo tak tohle se rovnou meni

Napsal: ned 25.03.2012 23:48
od hadice
..o kousek níž jsem/jsme to tu řešili...skus mrknout...nejspíš guru snejk..ti poradí....ale přesně jak píše kolega...co se týče řídící jednotky..to je s největší pravděpodobností že je v čudu...třeba by ji někdo opravil...třeba kolega all..už pár kousků opravil....a nebo pak koupit jiné topení funkční....mě to taky nejde...a to už jsem vyzkoušel všechny peripetie....stejně to budu řešit až k podzimu..teď to stejně nemá cenu...http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=109251

Napsal: pon 26.03.2012 09:50
od Donkey
chlapci dik za rady :wink: myslite ze jde koupit pouze tu ridici jednotku nebo musim koupit celej buff ? Skusim napsat tomu All a uvidim co mi poradi.



Uvitam dalsi mozne napady,rady vsech kdo se stim uz potkal .

Napsal: pon 26.03.2012 12:15
od all
pošli jednotku, otestuju ti jí a uvidíme co dál.
na diag. auto bylo ?

jednotky umíraj poměrně hojně. pokud bufík fungoval a ted ne, může to být:

1.dmychadlo (také ho můžeš otestovat připojením na 12v)

2.vodní čerpadlo , je na těle webasta (také ho můžeš otestovat připojením na 12v)

3.žhavka (tu už si testnul)

4.ŘJ webasta (to už je konec :-)

adresa v SZ

Napsal: pon 26.03.2012 19:03
od Zama
Ahoj jen tak mimo téma.Mám taky e39 , 530d r.v.2003 a když mě Webasto nefakčilo tak jsem se ho snažil vytáhnout ven
z auta ale jaksi se mě to nepodařilo.Odšrouboval jsem výfuk všechny viditelné šrouby ale topení pořád ne a ne ven.Dokonce jsem rozhodil tapec po pedálama jestli to není naskrz a zase nic.Volné bylo ale stále drželo jakoby za střed.Můžeš mě to osvětlit jak jsi to dostal ven??Díky
Donkey píše:Tak jsem konečně rozkuchal svůj bufík.Nejdřív jsem si myslel že je ta žhavička v háji ale kdyz jsem ji napojil na 12V tak se rozžhavila jako blázen tak jak má.Takže jsem bádal dál a narazil jsem na nejspíš řídící jednotku.Prd se v tom vyznám tak rači dávám foto aby mi někdo z vás řekl jestli je to v háji a pokud jo tak jak s tím pokračovat dál. :cry:
Ty šroubky 4 co tam jsou byly tak zaoxidované že při povolení praskly a jeden šroubek byl prožraný skrz až k té jednotce a přes něj se tam asik dostala ta voda.
Přivítám každý názor jak stím dále naložit.Opravit pokud jde nebo koupit nebo co ja vím :( je mi líto to nechat tak protože ten motor má 390 000 km
a je na tom jak motor který ma 100 000km takže ho nechci zbytečně ničit tím aby byl při nizkých teptotách nepředehřáty.

Napsal: pon 26.03.2012 20:26
od all
vzadu za telem webasta jsou takové pinďoury (něco jak drží výfuk v gumách) a musíš s celým webastem hnout do strany ...... směrem k motoru. je tam totiž uložení v gumách ;-)


http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/05/68/09

;-)

Napsal: pon 26.03.2012 21:05
od pekarik
Zdravím, s největší pravděpodobností máš špatnou ŘJ topení dle toho jak vypadá zaoxidovaně, která jde koupit samostatně. Svíčka slouží nejen k nažhavení a zapálení směsi, ale také ke zpětné kontrole plamene. Ty máš jenom přihřívač, nebo nezávislé topení ? Trochu problém je v ceně ŘJ, která se pohybuje okolo 9000Kč, protože se dodává jenom jako komplet s tím kusem hliníku ke který je přišroubovaná. Kdyby jsi měl zájem zkus napsat typ topení a já zjistím cenu dílu.

Napsal: úte 27.03.2012 11:35
od Donkey
pekarik píše:Zdravím, s největší pravděpodobností máš špatnou ŘJ topení dle toho jak vypadá zaoxidovaně, která jde koupit samostatně. Svíčka slouží nejen k nažhavení a zapálení směsi, ale také ke zpětné kontrole plamene. Ty máš jenom přihřívač, nebo nezávislé topení ? Trochu problém je v ceně ŘJ, která se pohybuje okolo 9000Kč, protože se dodává jenom jako komplet s tím kusem hliníku ke který je přišroubovaná. Kdyby jsi měl zájem zkus napsat typ topení a já zjistím cenu dílu.



Tak to je vončo

Napsal: úte 27.03.2012 17:15
od Zama
all píše:vzadu za telem webasta jsou takové pinďoury (něco jak drží výfuk v gumách) a musíš s celým webastem hnout do strany ...... směrem k motoru. je tam totiž uložení v gumách ;-)


http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/05/68/09

;-)
Díky moc mám ho sice už opravené ale vrtalo mě to hlavou proč nejde ven.Ale jednou se to bude určitě hodit :wink:

Napsal: úte 27.03.2012 19:28
od all
pekarik píše:Trochu problém je v ceně ŘJ, která se pohybuje okolo 9000Kč, protože se dodává jenom jako komplet s tím kusem hliníku ke který je přišroubovaná. Kdyby jsi měl zájem zkus napsat typ topení a já zjistím cenu dílu.
je to na bmw? kde je komunikace přez bus?
Je totiž specifická a "speciální" jak zde o ní již bylo psáno více jak od starML a snejka