Stránka 1 z 1
Napsal: ned 25.03.2012 20:42
od Donkey
Tak jsem konečně rozkuchal svůj bufík.Nejdřív jsem si myslel že je ta žhavička v háji ale kdyz jsem ji napojil na 12V tak se rozžhavila jako blázen tak jak má.Takže jsem bádal dál a narazil jsem na nejspíš řídící jednotku.Prd se v tom vyznám tak rači dávám foto aby mi někdo z vás řekl jestli je to v háji a pokud jo tak jak s tím pokračovat dál.

Ty šroubky 4 co tam jsou byly tak zaoxidované že při povolení praskly a jeden šroubek byl prožraný skrz až k té jednotce a přes něj se tam asik dostala ta voda.
Přivítám každý názor jak stím dále naložit.Opravit pokud jde nebo koupit nebo co ja vím

je mi líto to nechat tak protože ten motor má 390 000 km
a je na tom jak motor který ma 100 000km takže ho nechci zbytečně ničit tím aby byl při nizkých teptotách nepředehřáty.
Napsal: ned 25.03.2012 20:53
od kubikula420
Uz se mi kolikrat stalo ze zhavicka venku zhavila ale topeni nechytlo pac jednotka tam nepousti proud tak jak ty venku ona si ho tam taktuje voda v jednotce urco dobre neni ale zapomen na to ze by si tam neco propajel nebo tak tohle se rovnou meni
Napsal: ned 25.03.2012 23:48
od hadice
..o kousek níž jsem/jsme to tu řešili...skus mrknout...nejspíš guru snejk..ti poradí....ale přesně jak píše kolega...co se týče řídící jednotky..to je s největší pravděpodobností že je v čudu...třeba by ji někdo opravil...třeba kolega all..už pár kousků opravil....a nebo pak koupit jiné topení funkční....mě to taky nejde...a to už jsem vyzkoušel všechny peripetie....stejně to budu řešit až k podzimu..teď to stejně nemá cenu...
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=109251
Napsal: pon 26.03.2012 09:50
od Donkey
chlapci dik za rady

myslite ze jde koupit pouze tu ridici jednotku nebo musim koupit celej buff ? Skusim napsat tomu All a uvidim co mi poradi.
Uvitam dalsi mozne napady,rady vsech kdo se stim uz potkal .
Napsal: pon 26.03.2012 12:15
od all
pošli jednotku, otestuju ti jí a uvidíme co dál.
na diag. auto bylo ?
jednotky umíraj poměrně hojně. pokud bufík fungoval a ted ne, může to být:
1.dmychadlo (také ho můžeš otestovat připojením na 12v)
2.vodní čerpadlo , je na těle webasta (také ho můžeš otestovat připojením na 12v)
3.žhavka (tu už si testnul)
4.ŘJ webasta (to už je konec
adresa v SZ
Napsal: pon 26.03.2012 19:03
od Zama
Ahoj jen tak mimo téma.Mám taky e39 , 530d r.v.2003 a když mě Webasto nefakčilo tak jsem se ho snažil vytáhnout ven
z auta ale jaksi se mě to nepodařilo.Odšrouboval jsem výfuk všechny viditelné šrouby ale topení pořád ne a ne ven.Dokonce jsem rozhodil tapec po pedálama jestli to není naskrz a zase nic.Volné bylo ale stále drželo jakoby za střed.Můžeš mě to osvětlit jak jsi to dostal ven??Díky
Donkey píše:Tak jsem konečně rozkuchal svůj bufík.Nejdřív jsem si myslel že je ta žhavička v háji ale kdyz jsem ji napojil na 12V tak se rozžhavila jako blázen tak jak má.Takže jsem bádal dál a narazil jsem na nejspíš řídící jednotku.Prd se v tom vyznám tak rači dávám foto aby mi někdo z vás řekl jestli je to v háji a pokud jo tak jak s tím pokračovat dál.

Ty šroubky 4 co tam jsou byly tak zaoxidované že při povolení praskly a jeden šroubek byl prožraný skrz až k té jednotce a přes něj se tam asik dostala ta voda.
Přivítám každý názor jak stím dále naložit.Opravit pokud jde nebo koupit nebo co ja vím

je mi líto to nechat tak protože ten motor má 390 000 km
a je na tom jak motor který ma 100 000km takže ho nechci zbytečně ničit tím aby byl při nizkých teptotách nepředehřáty.
Napsal: pon 26.03.2012 20:26
od all
vzadu za telem webasta jsou takové pinďoury (něco jak drží výfuk v gumách) a musíš s celým webastem hnout do strany ...... směrem k motoru. je tam totiž uložení v gumách
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/05/68/09

Napsal: pon 26.03.2012 21:05
od pekarik
Zdravím, s největší pravděpodobností máš špatnou ŘJ topení dle toho jak vypadá zaoxidovaně, která jde koupit samostatně. Svíčka slouží nejen k nažhavení a zapálení směsi, ale také ke zpětné kontrole plamene. Ty máš jenom přihřívač, nebo nezávislé topení ? Trochu problém je v ceně ŘJ, která se pohybuje okolo 9000Kč, protože se dodává jenom jako komplet s tím kusem hliníku ke který je přišroubovaná. Kdyby jsi měl zájem zkus napsat typ topení a já zjistím cenu dílu.
Napsal: úte 27.03.2012 11:35
od Donkey
pekarik píše:Zdravím, s největší pravděpodobností máš špatnou ŘJ topení dle toho jak vypadá zaoxidovaně, která jde koupit samostatně. Svíčka slouží nejen k nažhavení a zapálení směsi, ale také ke zpětné kontrole plamene. Ty máš jenom přihřívač, nebo nezávislé topení ? Trochu problém je v ceně ŘJ, která se pohybuje okolo 9000Kč, protože se dodává jenom jako komplet s tím kusem hliníku ke který je přišroubovaná. Kdyby jsi měl zájem zkus napsat typ topení a já zjistím cenu dílu.
Tak to je vončo
Napsal: úte 27.03.2012 17:15
od Zama
Díky moc mám ho sice už opravené ale vrtalo mě to hlavou proč nejde ven.Ale jednou se to bude určitě hodit

Napsal: úte 27.03.2012 19:28
od all
pekarik píše:Trochu problém je v ceně ŘJ, která se pohybuje okolo 9000Kč, protože se dodává jenom jako komplet s tím kusem hliníku ke který je přišroubovaná. Kdyby jsi měl zájem zkus napsat typ topení a já zjistím cenu dílu.
je to na bmw? kde je komunikace přez bus?
Je totiž specifická a "speciální" jak zde o ní již bylo psáno více jak od starML a snejka