Stránka 1 z 4
Napsal: pát 23.03.2012 09:57
od Nirvana74
Zdravím Vás. Mám tohle auto v automatu a když sešlápnu plyn, tak nevyrazí jak by mělo, ale sílu motor dá znát jen cuknutím. Pak je to zase lenoch. Občas jde tak jak má. Displej nic nepíše, spotřeba je 7,5 litrů, starty naprosto výborný, nekouří, chod motoru pravidelný. Co to může být? Turbo, vstřiky, filtry, hadice, váha vzduchu,....? Děkuju....
Napsal: pát 23.03.2012 10:42
od Velvetek
Diagnotika byla? Palivový filtr jsi měnil kdy?
Napsal: pát 23.03.2012 10:45
od Nirvana74
mám to auto tyden. uz jsem objednanej do servisu. je to spis takovej pruzkum

Napsal: pát 23.03.2012 11:06
od Sweden
to chce diagnostiku,je tam toho spousty co to může dělat,přikláněl bych se k regulaci turba nebo nějaký čidlo
Napsal: pát 23.03.2012 11:11
od rooc
ta regulace turba by to mohla být pokud to "smrdělo" někde v bazaru
Napsal: pát 23.03.2012 12:06
od Nirvana74
tak rozhodne chci vymenit oleje a filtry. pak se asi uvidi....
Napsal: pát 23.03.2012 12:23
od Sweden
ty si tohle bmw kupoval už s tím že to prostě odspodu nejede nebo ti to začalo dělat až doma?
Napsal: pát 23.03.2012 12:45
od Nirvana74
bohuzel az doma. nebo jsem to spis nepoznal. dela to jen obcas. mam pocit, ze kdyz pridavam plyn plynule a pomalu, tak to jede jak ma. kdyz seslapnu rychle, tak nejede, jen občas cukne.
Napsal: pát 23.03.2012 17:06
od fisty
nejspíš váha

Napsal: pát 23.03.2012 21:46
od rooc
hele mě to dělalo to samé..., defakto jsem vyměnil všechny filtry, a co bylo potřeba a auto netáhlo vůbec...a postupně se to zhoršilo do fáze, že jsem se šoural d kpce 50 a na dálnici jsem jel 110 a byl jsem rád, zjistil jsem že mám po smrti termostaty...., a neregeneruje se mi PDF, teplota motoru byla po 200km jen 50st....čili jsem koupil termostaty, pracně jsem vyčistil PDF a hurá...a taky jsem od "diagnostiků" poslouchal, váha vzduchu...regulace turba..atd....i když nevím jestli se to týká i tebe s rv 03.....každopádně kdyby váha tak pohledej na netu...v obchodě za ni chcou nesmysl a na netu ji podle čísla seženeš za 3500,-
Napsal: ned 25.03.2012 21:04
od mari
V pátek jsem si přečetl tohle vlákno a dnes mě potkalo to samé. Po roce s E61 525d první závada. Při plynulém rozjíždění si sem tam cukne, natankoval jsem plnou Vervy a doufal že je to naftou. Bohužel, zkusil jsem to protáhnout a navíc zjistil, že auto ze začátku vystřelí ale pak jako by se dusilo, jak kdyby bylo zničeho nic přicpaný sání. Koupil jsem komplet filtry, ale moc šancí tomu nedávám. Snad případně něco ukáže diagnostika.
Napsal: pon 26.03.2012 08:09
od rooc
mari píše:V pátek jsem si přečetl tohle vlákno a dnes mě potkalo to samé. Po roce s E61 525d první závada. Při plynulém rozjíždění si sem tam cukne, natankoval jsem plnou Vervy a doufal že je to naftou. Bohužel, zkusil jsem to protáhnout a navíc zjistil, že auto ze začátku vystřelí ale pak jako by se dusilo, jak kdyby bylo zničeho nic přicpaný sání. Koupil jsem komplet filtry, ale moc šancí tomu nedávám. Snad případně něco ukáže diagnostika.
dal bch ruku do ohně za PDF
Napsal: pon 26.03.2012 08:36
od Nirvana74
Díky moc! Tento týden jdu na servis. Říkal že filtry určitě vyměníme, což jsem stejně chtěl. Pak napíšu kde je problém. Možná budu za blbce, neb tomu zas tak moc nerozumím, tedy kdybych tomu rozuměl, tak se tady neptám..... ale co je to to PDF?

Děkuju.....
Napsal: pon 26.03.2012 09:12
od mari
DPF - Filtr pevnejch částic, auto mi ukazuje do výměny DPF ještě 60 000 km, neznamená to ale že to nemůže bejt ono, nicméně bych čekal že se rozvítí jeho kontrolka kdyby v něm byl problém, stejně tak to může být hromada dalších věcí, svody, váha, vstřiky, turbo atd. V pátek udělám komplet filtry, dáme novej olej a pak se uvidí. Přes zimu jsem ve velkejch mrazech nechával auto v garáži a jezdil benzínem tak se mi za to možná mstí.
Napsal: pon 26.03.2012 09:49
od Nirvana74
mari píše:DPF - Filtr pevnejch částic, auto mi ukazuje do výměny DPF ještě 60 000 km, neznamená to ale že to nemůže bejt ono, nicméně bych čekal že se rozvítí jeho kontrolka kdyby v něm byl problém, stejně tak to může být hromada dalších věcí, svody, váha, vstřiky, turbo atd. V pátek udělám komplet filtry, dáme novej olej a pak se uvidí. Přes zimu jsem ve velkejch mrazech nechával auto v garáži a jezdil benzínem tak se mi za to možná mstí.
Jo, DPF....už mi to taky došlo. Mě to ukazuje 80tis. Asi jsme na tom stejně. Mě to auto taky stálo, ale v bazaru. V sobotu a v neděli po dálnici no problém. Fakt to vypadá, že při plynulý jízdě to jede jak má. Okresky to občas zablbne, když na to šlápnu rychleji....
Napsal: pon 26.03.2012 11:01
od rooc
tak je třeba přicpanej..mě kdž se ucpal uplně ukazoval mi do výměny cca 50tis....jak se čistil, jse msem dával na fotkách a na videu
Napsal: pon 26.03.2012 11:09
od Nirvana74
rooc píše:tak je třeba přicpanej..mě kdž se ucpal uplně ukazoval mi do výměny cca 50tis....jak se čistil, jse msem dával na fotkách a na videu
Kde že to najdu?
Napsal: pon 26.03.2012 11:24
od mari
Zkus vyzkoušet jestli si cukne i studený, mě to ráno do práce jede jak má, ani necukne. Samozřejmě nezkouším mu nakládat když je studenej, ale normální jízdou je vše v pořádku, jak se zahřeje, tak si cukne a při plnym plynu se dusí.
Napsal: pon 26.03.2012 11:35
od Nirvana74
Nirvana74 píše:rooc píše:tak je třeba přicpanej..mě kdž se ucpal uplně ukazoval mi do výměny cca 50tis....jak se čistil, jse msem dával na fotkách a na videu
Kde že to najdu?
Jo, už jsem to našel.....
Napsal: pon 26.03.2012 11:37
od Nirvana74
mari píše:Zkus vyzkoušet jestli si cukne i studený, mě to ráno do práce jede jak má, ani necukne. Samozřejmě nezkouším mu nakládat když je studenej, ale normální jízdou je vše v pořádku, jak se zahřeje, tak si cukne a při plnym plynu se dusí.
Taky mám pocit, že to dělá až když se ohřeje, ale není to tak drastický, nedusí se.