Stránka 1 z 1

Napsal: pon 05.03.2012 08:59
od barnys
Moc jsem tady o tom motoru nenasel , ma s tim nekdo zkusenost .Jak je na tom s poruchovosti a urcite bych do toho chtel plyn. Mam ted jednu vyhlidlou v DE . Tak nez se tam pojedu na ni kouknout ,jestli mi k tomu nekdo muze neco rict.Diky

Napsal: pon 05.03.2012 11:56
od Whizour
Ahoj. Zkušenost nemám, mám 535d, ale zvaužuji taky 550i nebo 545i s plynem. chci se tě zeptat na umístění plynu, tam nezbyde žádný místo ne? Vyděl si někdy zástavbu na sedan nebo kombi?

Napsal: pon 05.03.2012 13:52
od SEMRY
Motor je asi to nejlepš co se u BMW dalo v tu dobu koupit, poslední normální atmosferické V8 se skvělým zvukem a rozumnou spotřebou (11,5l). S plynem je to asi ale potíž na to se hodí lépe 545i. Víc nevím, třeba se už něco změnilo.

Napsal: pon 05.03.2012 15:01
od Whizour
SEMRY píše:Motor je asi to nejlepš co se u BMW dalo v tu dobu koupit, poslední normální atmosferické V8 se skvělým zvukem a rozumnou spotřebou (11,5l). S plynem je to asi ale potíž na to se hodí lépe 545i. Víc nevím, třeba se už něco změnilo.
Ahoj. Prosím tě proč se hodí na plyn spíš 545i než 550i? Dííky.

Napsal: pon 05.03.2012 15:42
od barnys
tak plyn bych urcite dal misto rezervy a kolo bych vyhodil a koupil ten sprej , mozna kdyz bych jel za caru tak bych ho dal do kufru . Uvazuji prave mezi 535d a 550i ,laka me hodne ta 550i ale v te jsem nejel tak nevim jak se to bude chovat .Kazdopadne by do toho ten plyn musel jit a kdyz by to bylo uspornejsi nez ta 535d tak bych ji vzal . Mimochodem za kolik jezdis s tou 535d?

Napsal: pon 05.03.2012 15:42
od xyron
Whizour píše:
SEMRY píše:Motor je asi to nejlepš co se u BMW dalo v tu dobu koupit, poslední normální atmosferické V8 se skvělým zvukem a rozumnou spotřebou (11,5l). S plynem je to asi ale potíž na to se hodí lépe 545i. Víc nevím, třeba se už něco změnilo.
Ahoj. Prosím tě proč se hodí na plyn spíš 545i než 550i? Dííky.
mrknete se do 7er sekce, myslím že to tam zrovna teď někde řešili... ale co si vzpomínám že je problém spíš s 60i ... už nevím..

Napsal: pon 05.03.2012 16:04
od code
Za kolik se dá sehnat v normálním (ne TOP) stavu 545 nebo 550?

Napsal: pon 05.03.2012 17:04
od Whizour
barnys píše:tak plyn bych urcite dal misto rezervy a kolo bych vyhodil a koupil ten sprej , mozna kdyz bych jel za caru tak bych ho dal do kufru . Uvazuji prave mezi 535d a 550i ,laka me hodne ta 550i ale v te jsem nejel tak nevim jak se to bude chovat .Kazdopadne by do toho ten plyn musel jit a kdyz by to bylo uspornejsi nez ta 535d tak bych ji vzal . Mimochodem za kolik jezdis s tou 535d?
hele jezdím kolem 10 na 100 ale to je průměrná a 85% je město. Jinak venek do 9, dálníce 9.5 ale fůrt 200 :-) žádná hitparáda to není. Jenže jsem před tím měl E90 330i a to jsem jezdil za 13. Určitě nějakej dědek by s 535d jel za 8 ale to se mi nepodaří :-)

Napsal: pon 05.03.2012 17:08
od Whizour
code píše:Za kolik se dá sehnat v normálním (ne TOP) stavu 545 nebo 550?
počítej tak 20 000 euro. http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=ljwvwufzhoxz pokud teda nechceš holátko. Já teda bmw bez m-paketu nikdy, koor u E60/1 to je děs běz. :-))

Napsal: pon 05.03.2012 17:49
od barnys
tak to tam moc vam velky rozdil nebude ve spotrebe a pak jestli se tam da plyn ,tak 550i bude jezdit za hubicku .

Jeste by to chtelo nekoho kdo ma zkusenost s tim plynem aby k tomu neco rekl :?

Napsal: pon 05.03.2012 17:58
od jararak
problemy s O kruzkom? viete o nich? cely motor von a repas, draha sranda, najlacnejsia sada material kolo 1000euro, moze sa to hodne natiahnut.

btw vsetky e60 maju rezervu? pokial viem tek ani nie.

Napsal: pon 05.03.2012 18:09
od SEMRY
barnys píše:tak plyn bych urcite dal misto rezervy a kolo bych vyhodil a koupil ten sprej , mozna kdyz bych jel za caru tak bych ho dal do kufru . Uvazuji prave mezi 535d a 550i ,laka me hodne ta 550i ale v te jsem nejel tak nevim jak se to bude chovat .Kazdopadne by do toho ten plyn musel jit a kdyz by to bylo uspornejsi nez ta 535d tak bych ji vzal . Mimochodem za kolik jezdis s tou 535d?
Jistěže do rezrevy, nebo chceš sebou vozit 18,19,20 palců kolo? Dojezdové rezervy nemaj smysl, jsou beztak k ničemu. 50tka má ventily údajně chlazený benzínem, proto se musí k plynu vstřikovat i benzín. Tohle u 545i odpadá, pokud se člověk nemlátí vyloženě po městě, tak to LPG ani nemusí mít, není to rozežraný, kupovat v dnešní době naftu je IMHO naprostá utopie, nevidím v tom vůbec žádnou výhodu a v E60 už vůbec ne. Jinak j V8 není co dodat a 367 koní mluví za vše.

Napsal: úte 17.07.2012 13:50
od SEMRY
Tak hlásím že do 550i se plyn montovat dá, přímej vstřik nemá. Čekáme až padne 100 000km pak to asi uděláme také. :)

Napsal: úte 17.07.2012 15:11
od airbone
Super volba! Ja mam 545i 333ps a zatial velka spokojnost, to je vozenie na urovni. Predtym e60 530d 218ps a je to neporovnatelny rozdiel. O plyne neuvazujem, na nakupy rozkov v tescu a kratke jazdy mam doma este vw polo 1.2 ;)

Uz mi zacina matozit v hlave m5 :)))

Napsal: úte 17.07.2012 15:16
od skoda105s
Mam E60 FL 550i. Spotrebu mam 11.4l/100km pri mixu tak 25% mesto a 75% mimo. S hodne lehkou nohou lze za 10.5l.

Ja ji kupoval dost draho, protoze jsem chtel ruzny ptakoviny a BMW premium selection (tj. 1 rok zaruky). Nejlevnejsi co jsem videl po-FL byly tak za 22t. euro s DPH. Lepsi kousky se zarukou tak 25-30.

Mimochodem po-FL verze 550ky ma psanou nizsi oficialni spotrebu. Nevim jestli tam je nejaka uprava nebo jen zmena na papire.

Plyn nemam a ani neplanuji. Nechci sahat na ten nadhernej motor...

Napsal: úte 17.07.2012 17:23
od Jendix
SEMRY píše:Tak hlásím že do 550i se plyn montovat dá, přímej vstřik nemá. Čekáme až padne 100 000km pak to asi uděláme také. :)
Co se týče přímého vstřiku, mám takovej pocit že v Nizozemsku se použivá přímej vstřik tekutého LPG (viděl jsem pár aut tady v čechách), není to potom varianta pro přimovstřikový motory?

Napsal: úte 17.07.2012 19:07
od LukesE39
http://auto.bazos.cz/inzerat/16228539/B ... packet.php

Dávám to sem jen proto, že tam má namontované LPG :idea:

Napsal: úte 17.07.2012 19:33
od Sweden
popíči po je náááádhera další BMW bude buď 545i-745i nebo 550i-750i :twisted:

Napsal: stř 18.07.2012 08:43
od Francis
Jendix píše:Co se týče přímého vstřiku, mám takovej pocit že v Nizozemsku se použivá přímej vstřik tekutého LPG (viděl jsem pár aut tady v čechách), není to potom varianta pro přimovstřikový motory?
Vstřik kapalné fáze LPG se používá i v ČR, domontovává to např. Subaru do nových aut. Je to vstřik kapalné fáze, ale stále je to nepřímý vstřik, tedy do sacího traktu před sací ventil a ne přímo do válce.