Stránka 1 z 2

Napsal: sob 03.03.2012 14:19
od VildaCZ
Dneska normálně nastartuju, jedu na nákup cca 5km, natankuju, jedu domů opět cca 5km, vypnu motor odnesu nákup, nastartuju, ujedu asi 700m, zastavím na semaforech a pomalu začali klesat otáčky, až to uplně chcíplo, povedlo se mi to ještě nakopnout, abych uhnul s těch semaforů a zase to chcíplo. Když jsem to zkusil znovu, tak dlouho točí a když chytne tak jde nepravidelně (hádá se) a pak zase chcípne. prosím poraďte

Napsal: sob 03.03.2012 15:17
od beny-maser
a co jsi natankoval?

Napsal: sob 03.03.2012 15:18
od VildaCZ
naftu :) u globusu, jako již po několikáté

Napsal: sob 03.03.2012 18:29
od Lucifer
A kolik máš aktuálně litrů v nádrži ?

Napsal: sob 03.03.2012 18:40
od VildaCZ
Lucifer píše:A kolik máš aktuálně litrů v nádrži ?
asi tak 10 až 15 litránků

Napsal: sob 03.03.2012 18:52
od beny-maser
a jde ti podávací čerpadlo?

Napsal: sob 03.03.2012 19:00
od Lucifer
No to mě taky napadá, zkus vyškubnout hadičku před nebo za filtrem hodit petku a otočit klíčkem na žhavení, do flašky by ti měla cáknout nafta.

Pak ještě projdi netěsnosti na vstřikách nebo mezi čerpadlama jestli se nepřečerpává z jedný půlky nádrže do druhý nafta, tak nefunguje to přečerpávání je tady o tom hodně napsanýho a je to právě tou netěsností hadic mezi levou a pravou podávačkou

Napsal: sob 03.03.2012 19:55
od Tompo
jakou levou a pravou podávačkou? Čerpadlo v nádrži je jen jedno. Další věc je taky možnost, že skočil řetěz, jak to chytá, resp. jak to chytalo před problémem a teď?

Napsal: sob 03.03.2012 21:14
od VildaCZ
Tompo píše:jakou levou a pravou podávačkou? Čerpadlo v nádrži je jen jedno. Další věc je taky možnost, že skočil řetěz, jak to chytá, resp. jak to chytalo před problémem a teď?
za studena to chytalo na drc a za tepla trošku dýl

Napsal: sob 03.03.2012 23:10
od Lucifer
Pardon podle ETK je u e39 nalevo plovák a napravo je čerpadlo, jsou propojený injektorem nebo taknějak se tomu nadává a ten injektor přečerpává z jedný nádrže do druhý naftu, aby byla v obou nádržích vyrovnaná hladina, injektor je prý funkční dokonale nemá se co porouchat na tom, jen jedinný co je k tomu potřeba je těsnost všech trubic mezi levou a pravou nádrží

Napsal: ned 04.03.2012 00:54
od Tompo
VildaCZ píše:
Tompo píše:jakou levou a pravou podávačkou? Čerpadlo v nádrži je jen jedno. Další věc je taky možnost, že skočil řetěz, jak to chytá, resp. jak to chytalo před problémem a teď?
za studena to chytalo na drc a za tepla trošku dýl
A teď to chytá jak? Když to chytí, tak se to rozjede, nebo to nemá výkon?

Napsal: ned 04.03.2012 09:18
od cmelak
Tak tam nalej dalších 20 litrů nafty a poznáš hned jestli to je tím podávacím čerpadlem v nádrži nebo ne. Mohlo taky odejít středotlaké pod řidičem. To zase zjistíš tak, že teda, až to dotankuješ, tak se dívej na tu průhlednou palivovou hadičku co vede z filtru paliva do VTČ jestli v ní při startování kolují bublinky. Když ano je v háji to středotlaké.

Napsal: ned 04.03.2012 11:51
od starML
Středotlaké čerpadlo pod vozem mají jen motory s CR, on má TDS. Pokud bude mít v nádrži více jak 20 litrů, mohlo by si palivo vstřikovací čerpadlo přitáhnout samo, i když bude to elektrické v nádrži špatné.

Napsal: ned 04.03.2012 12:44
od VildaCZ
tak jsem zkusil vytáhnout hadičku před filtrem, dal jsem pet lahem a otočil klíčkem do polohy 2 (rozsvícení budíků) a z hadičky nevytekla ani kapka. Tak jsem se podíval na palubák TEST 6.0 a mám tam 12,6litrů nafty a všechna je v pravé části nádrže.

Napsal: ned 04.03.2012 12:48
od Lucifer
Tak to je to čerpadlo v nádrži...dá se zrepasovat když je člověk hodně šikovnej, já to ještě nědělal ale někdo se tu tím chlubil, že to jde opravit ale musí si člověk hodně s tim pohrát a trpělivost :D

Ale ještě bych taky zkusil sundat zadní lavici a zapojit čerpadlo napřímo na baterku nebo 12V jestli nejsou přelomený kabely :wink: pokud ani tak neplivne do flašky tak je to ta podávačka

Napsal: ned 04.03.2012 12:50
od VildaCZ
hmmm....to čerpadlo se měnilo před 30.000km , to moc dlouho nevydrželo :(

Napsal: ned 04.03.2012 13:01
od Lucifer
Tak podle toho co to taky bylo za čerpadlo jestli od starlinu není se pak čemu divit

Ale zkus ho zapnout napřímo jak říkám na baterku jestli bude tlačit jestli pak není problém v těch kabelech nebo imo

Napsal: ned 04.03.2012 13:04
od VildaCZ
Tak to nevím, ale věřil bych tomu že to od Starlinu mohlo být :lol: předchozí majitel nerad poštěl koruny do auta :( a jelikož jsem to s ním vyzvedával ze servisu AUTO KELLY, tak je to jasné :)

Napsal: ned 04.03.2012 13:10
od Lucifer
Starline jak vyšitej :D tak to se není čemu divit od starlinu stojí do 2ky a VDO tak 5000 tak už je asi jasný v čem bude rozdíl :D

Napsal: ned 04.03.2012 13:12
od VildaCZ
tak když jsme přišli na závadu, jak to palivové čerpadlo vyměním? Jak se k němu dostanu?