Stránka 1 z 1
Napsal: úte 28.02.2012 19:27
od pata39
zdravím, po pár kilometrech se mi automat hodí do nouzáku... za studena to nedělá jen co se ohřeje, tak jsem vymenil převodovku, filtr a olej a porad to dělá, někdy to z toho nouzáku za jizdy i vypadne že zase řadí, nebo když zastavim a přeřadím z N zase do D tak se postupne všechny kvalty zase zařadí.....nevíte někdo co stím?..prosím, už jsem z toho bezradnej

Napsal: stř 29.02.2012 00:10
od -iceman-
A co chladič oleje jste čistili? Může to způsobovat přehřívaní almary...
Napsal: stř 29.02.2012 01:55
od rooc
je tam toho oleje dost?
Napsal: stř 29.02.2012 08:38
od pata39
oleje je dostatek...... a jak vyčistit chladič oleje abych ho nepoškodil?
Napsal: stř 29.02.2012 08:39
od pata39
a ta špajska má svoje teplotní čidlo že by to bylo tím přehříváním???
Napsal: stř 29.02.2012 19:23
od pata39
prosím pomozte... jsem bezradnej..

Napsal: sob 03.03.2012 09:48
od pata39
ok.. vzdávám to tady...

Napsal: úte 06.03.2012 02:04
od tanner540i
Zacni teplotou oleje, skontrolujes pres diag. Pokud ti dve ruzne prevodovky delaji totez, musi byt problem bud v olejovem chladici, nebo rj prevodovky.
Napsal: úte 06.03.2012 22:41
od party_boy
Nechtěl jsem zakládat nové téma, když už tu takové je. Idkyž problém mám jiný. Mám e39 530d se steptronicem a stává se, že při vyšších rychlostech 100+ tam hůře padá 4 a 5 stupeň, spíš jen ten 5. Nejedná se o pravidlo. Když jedu na pohodu, vozidlo v klídečku tam tu pětku hodí. Při potřebě zrychlit v pohodě podřadí na 4, ale po puštění plynu tam 4ka zůstává, občas pomůže lehce sešlápnout pedál a pětka tam padne. Ještě jsem s tim kudlu příliš nejel, takže nevím co to dělá za jiných okolností. Nesetkal se s tím někdo? Převodovka na odchodu nebo problém jinde? Doufám, že to není nějak chaotický popis. Díky.