Stránka 1 z 2

Napsal: ned 26.02.2012 08:16
od darklord
Tak som si kupil dalsiu E34, povodnu 525iT 03/92 nahradila 525iT 05/96, a rad by som vyriesit nejake veci co auto robi/nerobi oproti tomu predoslemu. Takze po poradi:
- pri prvom zamknuti sa auto ihned odomkne, druhy krat uz ostava zamknute (stare toto nerobilo)
- pokial pri zamknutom aute zoberiem za madlo vodicovych dveri tak sa na par sekund rozsvieti interier (tiez nerobilo)
- obcas neprijemne zakolise volnobeh, v otackach 1500-2800 motor v zabere neprijemne vibruje, predpokladam ze by za to mohol Vanos?

A este ma zaujima ci sa niekde podl VIN da zistit aku vybavu malo auto z vyroby?

Napsal: ned 26.02.2012 08:39
od KKKuba
-chyba centrálu, taky mi to dělá, mrkni jestli se ti opravdu zamknou všechny dveře.
-tím že vezmeš za kliku tak se začne vyhřívat zámek a rozsvítí se interier, to je v pořádku... ;)
- s vanosem nemám zkušenosti, takže s tím ti bohužel neporadím... :(

[code:1]http://www.voton.cz/cz/page/21141/vypis-vybavy.html[/code:1]

Napsal: ned 26.02.2012 09:15
od darklord
Dvere som kontroloval, vsetko je po druhom zamknuti zavrete. Da sa to nejako riesit? Predpokladam ze to moze byt v hajzli od zamkov cez elektriku az po grundmodul?

Napsal: ned 26.02.2012 09:53
od beny-maser
podle mě ti vázne nějaké servo a proto ti nejde na poprvé zamknout, osvětlení interieru je pořádku,dá se to zrušit vypnutím osvětlení interieru.

Napsal: ned 26.02.2012 11:55
od darklord
Osvetlenie interieru by som teda nechal tak, to mi nevadi len ma zaujimalo preco to tak je. Skusim sa pozret na zamky a serva, ci je vsetko v poriadku. Este keby mi niekto potvrdil moju domnieknu s motorom az mozem objednat tu opravnu sadu na vanos a budem hadam spokojny majitel.

Napsal: ned 26.02.2012 15:43
od rakeesh
to osvetleni interieru pri vzati za klicku zni dobre, to je nejaka priplatkova vybava, ve starsich to nebylo? 525i 9/92 a nedela to

Napsal: ned 26.02.2012 19:06
od Kail
Řekl bych že to bylo u lichtpaketu - čtecí světýlka uvnitř atd.
Nebo možná u všech Faceliftů,mně to dělalo taky.Stejně tak když vypneš klíček mělo by se uvnitř rozsvítit...

S tím centrálem nemusí být hned něco špatného - dělalo mi to taky.
Nakonec jsem zjistil že čudlík u spolujezdcových dveří šel ztuha - ale napodruhé se to pokaždý zamklo.Stačilo promazat...

Napsal: ned 26.02.2012 19:17
od rakeesh
Kail píše:Řekl bych že to bylo u lichtpaketu - čtecí světýlka uvnitř atd.
Nebo možná u všech Faceliftů,mně to dělalo taky.Stejně tak když vypneš klíček mělo by se uvnitř rozsvítit...


to oboji mam, tak mozna ten facelift.

Napsal: ned 26.02.2012 21:04
od shadou
přihlaš se do katalogu ,zadej vin a ukáže se v záložkách možnost výbavy
http://www.bmw.cz/cz/cs/owners/parts_20 ... logue.html
Najděte to, co hledáte.
Elektronický katalog náhradních dílů BMW

Ať již hledáte střesní box, spojku nebo brzdové destičky, elektronický katalog náhradních dílů BMW Vám rychle a spolehlivě pomůže najít veškeré informace o dostupných náhradních dílech a příslušenství pro Vaše BMW. Pro zcela bezplatné online vyhledávání v tomto katalogu se stačí jednoduše zaregistrovat na internetových stránkách pod uživatelským jménem “eu111111” a heslem “bmwetk1”. Okamžitě tak získáte přistup k rozsáhlé databázi originálních náhradních dílů BMW a originálnímu příslušenství BMW. Stačí zadat model Vašeho BMW a požadovaná kritéria pro zúžení výsledků vyhledávání. Po odeslání dotazu systém vypíše kompletní přehled všech originálních náhradních dílů a příslušenství BMW, které jsou pro Váš vůz k dispozici.

Napsal: pon 27.02.2012 00:57
od Misanek
Kail píše:Řekl bych že to bylo u lichtpaketu - čtecí světýlka uvnitř atd.
Nebo možná u všech Faceliftů,mně to dělalo taky.Stejně tak když vypneš klíček mělo by se uvnitř rozsvítit...
Jenom detail a nepodstatný nicméně mi to nedá a trošku tě poupravím - světla interiéru se po vypnutí klíčku rožnou jenom v případě, že do nějaké doby před tímto vypnutím klíčku svítily potkávačky nebo parkovačky. Pokud byly před tím vyplé, tak se ani nerozsvítí světla v intoši. Aspoň já to mám tak vypozorované. Jn, holt už i e34 je přetechnizovaný stroj :)
Co se centrálu týče tak potvrzuju radu Kaila - taky mám úplně ten samý problém, chodí mi u spolujezdce zámek z tuha a projevuje se to takto. Už jsem to jedenkrát prošplíchával wdčkem, chvilku byl pokoj ale přes mrazy to začlo dělat zas. zatim jsem byl líný to řešit :)

Jinak zbytek tu byl napsaný a s benzinama moc zkušeností nemám.

Napsal: pon 27.02.2012 07:48
od Perunwit
- já to osvětlení interiéru po vzetí za kliku mám taky na *90 autě.

- to odemykání/zamykání jsem měl taky přesně takhle a vyřešil na podzim po půlroce bádání. Byly to pojistky pod zadním sedákem za řidičem.. najdi si schema pojistek, dával jsem to sem. Tam kde měly být 30A např. jsem měl 7,5A a pod. Prověř pojistky, na 99% je to pouze tim. Další věc, co mi radil kamarád, překlesaná kabeláž kolem závěsu zadního víka do kufru. U mě byla ale ok.

Napsal: pon 27.02.2012 21:05
od darklord
Central hadam budu len zatuhnute zamky, poistky si skontrolujem zajtra vecer az pojdem do prace. Dik za rady,

Teraz by to chcelo vyriesit uz len ten motor... Volnobeh kolise hlavne za studena, do ~2700 otacok je to uplne mrtve, spotreba tiez nic moc co pozorujem (a hlavne teda rucicka aktualnej spotreby je oproti predoslej E34 hodne kruta, pod 10 hadam ani nezalezie pokial nebrzdim motorom) a ako som uz pisal motor neprijemne vibruje v rozmedzi 1500-2800 otacok. Sada na vanos od besianu uz je na ceste, akurat nemam tie pripravky na zaistenie vaciek a zotrvaku, neda sa to niekde kupit pripadne pozicat v Brne a okoli? A hadam az pride diagnosticky kabel tak pojde vycitat nejake eventualne chyby...

Napsal: pon 27.02.2012 23:26
od shadou
jestli je kaput vanos bude mít motor zvuk jak nafťák.Předpokládám že nekoupíš auto kterému cvaká motor, takže Tam bude něco jiného.
podle toho co píšeš je špatná směs, otázkou je proč - váha ,snímač na klapce,netěsnost ,čidla... nebo jen blb který chtěl přeprogramovat řídící jednotku. To se po netu nedá říct.
Mě odešel snímač na klapce a motor se mohl zbláznit. Raději jsem auto neprovozoval do najití a odstranění závady. nechtěl jsem oddělat kat,lambdu,hlavu a převodovku.( mám Automat)

Napsal: úte 28.02.2012 20:37
od darklord
Tak, dneska som chcel menit sviecky a nasiel som zatim jednu utopenu v oleji, po vycisteni mam pocit ze sa zlepsil volnobeh, aj vibracie motoru pri 2500ot su nepatrne lepsie, ale zacalo prsat takze som skontroloval len dve sviecky, keby to bolo len tymto bolo by to fajn :) Zajtra ak nebude chcat/snezit to kuchnem, vymenim tesnenie pod ventildeklom, nove sviecky a budem sa modilt aby bol problem prec...

Napsal: čtv 01.03.2012 00:16
od darklord
Sviecky nove, pretesneny ventildekel. Celkom prekvpivo cisto na to ze ma mat natocenych 250 tisic...

Obrázek Obrázek

Ale co je hlavne problem stale nieje vyrieseny. Mam pocit ako keby auto slo v rozmedzi 2000-2500 otacok na 5 valcov, neskutocne to vibruje (pravda, vymenou sviecok sa to zlepsilo, ale stale to tam citit). Je nejaky sposob ako odhalit pricinu bez postupnej vymeny vsetkych cidiel, vstrekovacov, zapalovacich modulov atd? Mam tu sice jednu E34 na diely, ale v tomto pocasi sa mi moc nechce u toho stat a moknut...

Napsal: čtv 01.03.2012 21:29
od Bengalll
Mne toto na e39 525i robilo odvetranie motora, tj. separator oleja a nejake hadice k tomu...Viem že máš iny motor ale niečo podobne tam bude tiež....

Napsal: čtv 01.03.2012 22:10
od darklord
M50 nema separator ako M54, tym to isto nebude :)

Napsal: pát 02.03.2012 17:24
od darklord
Neviete niekto co je toto za kurvitko?

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: pát 02.03.2012 19:00
od darklord
Hm, tak nejaky nemecky patent na zlepsovanie emisii, asi aj preto keca rucicka spotreby - bude to niekde prisavat. Prec s nim :)

Napsal: pát 02.03.2012 20:56
od darklord
Doprdele. Tym to nebolo...