Stránka 1 z 1
Napsal: sob 25.02.2012 21:01
od darklord
Tak som si kupil dalsiu E34, akurat proti predoslemu autu ma trapi par veci. Predosle bola 525iT 03/1992, teraz mam 525iT 05/1996. Prejdem rovno k veci:
- pri zamykani sa vzdy auto po prvom zamknuti samo odomkne, na druhe zamykanie uz je to v pohode (92 toto nerobila)
- ked je auto zamknute a zoberiem za klucku vodicovych dveri tak sa rozsvieti interier na cca 10 sekund (92 toto nerobila)
- motor citelne vibruje v otackach 1500-2500, obcas neprijemne zakolise volnobeh - zeby za to mohol vanos? Zatial neviem aku to ma spotrebu, nabehal som od kupy asi 150km.
- auto sa neodomkne centralom ked odomykam piate dvere (92 to robila v pohode)
- 'chlastometer' sa pohybuje o 2-5L/100km vyssie ako s byvalym autom, je hodne citlivejsi na hocijaky pohyb plynoveho pedalu - ale nezda sa mi ze by auto zralo tolko co to ukazuje.
Nejake napady ci sa jedna o chyby alebo to len moc hrotim? Ak objavim nieco dalsie, pridam to sem.
Napsal: čtv 26.04.2012 15:54
od darklord
Diagnostika ficiiiii! Konecne! A tak tu mam prvu sadu screenshotov, poprosim rady co dalej...
DME livedata: (na prvom obrazku zakryte hodnoty su najskorej air flow a potom napatie na lambde)
Co ze hodnotu je toto? Predpokladam ze je to uplne v hajzli kedze je tam vykricnik a rozsah 0-10
Pamat zavad elektroniky auta - ZK1
A status pri odomknutom aute
Pri zamknutom (resp druhe zamknutie, na prvy krat sa to vzdy otvori samo a plati obrazok hore)
A teda, predpokladam ze ta hodnota AMS bude vaha vzduchu v prdeli?
Co sa tyka pamate zavad, motor je cisty (bolo tam nieco s klimakompresorom, ale to uz sa druhy krat po vymazani neobjavilo), central predpokladam ze bude chyba prave v tom jam protection...
A tiez ma celkom znepokojuje speed - auto stalo tak preco to kua ukazuje rychlost nie nulovu?
Napsal: pát 27.04.2012 06:21
od Perunwit
hele to s tim centrálem sem tu už psal... dělalo mi to samý... je třeba zkontrolovat pojistky, co jsou pod pasažérovým sedákem za řidičem... já tam v tom měl totální bordel... stačilo je tam nacvakat podle plánku a všechno v autě začalo chodit, jak má. Já měl původně reference, že by to mohl dělat kabelový svazek, co vede k´víku kufru, něco překlesaného okolo závěsu víka. Pojistky pomohly.
Napsal: pát 27.04.2012 12:06
od darklord
A ja som pisal ze poistky su vsetky v poriadku

Kable na viko kufra budem prechadzat, neda sa mi totiz odomknut auto skrz zamok na kufri (len zamknut) a mikrospinac uz som menil...
Napsal: pát 27.04.2012 12:14
od Perunwit
zkus ty kabely, asi to bude tam...
Napsal: ned 29.04.2012 20:22
od ljakubicka
ked je auto zamknute a zoberiem za klucku vodicovych dveri tak sa rozsvieti interier na cca 10 sekund (92 toto nerobila)
Mam to samé někde jsem se tady dočetl že je to vyhřívání zámků, prý to jde 3krat za sebou a pak konec. taky jsem na to hleděl jak péro proč to svítí...
Napsal: ned 29.04.2012 20:41
od beny-maser
pokud si přepneš osvětlení interiéru do jiné polohy tak to svítit nebude.
Napsal: ned 29.04.2012 21:30
od darklord
Jo, ale osvetlenie interieru chcem mat zapnute pokial mam otvorene dvere, necham to tak, ma to tak byt takze je to spravne...
Viac ma trapi ten motor, skusal som cez inpu livedata, predstih to ukazuje stale na nule nezavisle na otachach a co ma zarazilo, cidlo skrtiacej klapky tvrdi pri plnom otvoreni na doraz len hodnotu 77% :/
Napsal: pon 30.04.2012 21:06
od darklord
Dneska som sa v tom trochu rypal, vymenil som palivove cerpadlo a palivovy filter, auto sa chova rovnako takze toto mozem vylucit. Dalej som vymenil hadicku na podtlak pre regulator paliva, ziadna zmena.
Skusal som odpojit ventil pre vanos, auto vibrovalo viac, takze ani tam to zrejme nebude. ALE - po odpojeni ventilu si jednotka nahodila chybu do pamati zavad a zarazila ma jedna vec. V popise chyby boli tiez zaznamenane aktualne otacky a teplota motora pri ktorej jednotka chybu zistila. A prave ta teplota ma trochu trapi, vraj to bolo -31.5 stupnov, pritom INPA pri live datach ukazuje teplotu okolo 85 stupnov (co suhlasi s budikmi). Je mozne ze inpa ukazuje v livedatach teplotu z budikov a nie z cidla motoru? A tym padom sa teplota z modreho cidla ukaze akurat ked nabehne nejaka chyba do pamati zavad motoru? Myslim ze vadne cidlo teploty by celkom vysvetlovalo vysoku spotrebu a zly beh motora...
Napsal: úte 01.05.2012 08:40
od KKKuba
a nespletl sis teplotu motoru a teplotu nasávanýho vzduchu? Já měl v háji obě čidla(na diag teplota zahřátýho motoru asi 20C, teplota vzduchu asi -36C), po výměně jde ten motor možná o fous líp, ale jinak stejný...
Napsal: úte 01.05.2012 08:43
od darklord
Nie, teplotu nasavaneho vzduchu livedata hlasia okolo 45C, teplotu motoru hlasia okolo 85C. Ale pri vyvolani nejakej chyby si jednotka ulozi +-720RPM a -31.5C do chybovej hlasky... Tak som z toho trochu rozhodeny.
Napsal: úte 01.05.2012 21:52
od darklord
Tak, jeden problem z krku. Zda sa ze vibracie v otackach pri zatazi TAKMER zmizli (nejake to zavahanie okolo 2000ot tam stale je). Pricina bude na fotkach dalej. Akurat zacal citelnejsie kolisat volnobeh, a tiez pozorujem na chlastometri kolisanie ked idem napr na dvojku s lahkym plynom - rucicka kolise od 26 az skoro po 30. Zeby lambda?
Baterku som po zlozeni mal na pol hodku odpojenu az sa zmaze pamat jednotky, ale zjavne to vobec nepomohlo.

Napsal: stř 02.05.2012 21:14
od sturmann
Zdar,
jak psal PERUNWIT, to s tím zamykáním mi taky dělaly pojistky vzadu pod sedadlem. Všechny ok, ale přestalo to až když jsem je všechny vytáhl a dal zpátky. Zřejmě špatný kontakt.....

Napsal: čtv 03.05.2012 14:43
od darklord
Tak som dnes chcel pozret preco nejde odomknut auto cez zamok na 5 vratach (zamknut to ide). Mikrospinac je v poriadku, tak padlo podozrenie na kabelaz, zhodil som tapece z kufru a to co som videl, z toho budem mat traumu do konca zivota. Nejaky satan to tam cele zaklial, milion postrihanych kablov, behom prechodu kufrom 4 zmeny farby, nefunkcne zapojenie tazneho zariadenia. No toto kym cele rozlustim a dam doporiadku, z toho mi vypadaju vlasy...
Je v zadnej kabelazi na lavej (vodicovej) strane nejaky rozdiel pred FL a po FL? Mam cast vycvakanu od poistiek pod sedadlom z ineho kombika, akurat ja mam este tazne a z tej druhej kabelaze ho zrejme niekto vycvakal...
Napsal: pát 04.05.2012 13:57
od Perunwit
je na to .pdf manuál, co tam má bejt a je to podle roku výroby myslim... pohledej na jednom z profláknutých E32 nebo E34 zahraničních info webů...
Napsal: stř 09.05.2012 16:52
od darklord
Napsal: pon 11.06.2012 15:37
od darklord
Takze central veselo funguje, nakoniec to bola nejak fantomovo vypalena poistka. Ale motor stale hneva
