Stránka 1 z 1
Napsal: pon 20.02.2012 14:13
od Lazo
Ahoj, Mám 530 XD, E61. Zhruba před 14 dny jsem natankoval na shellce arktickou naftu, které mi zas.rala filtr a auto nejelo. Nafru jsem nechal vyčerpat, vyměnit filtr, vyměnil jsem i žhavíčky. Bylo to ok až do včera. Chtěl jsem zrychlit zhruba ze stovky a najednou auto chcíplo, palubovka normálně svítila. Pak se mi to stalo ještě 2 x. Auto šlo pak normálně nastarvovat a jede do té stovky ok a žádnou chybu nehlásí.
Dnes jsem s tím šel na diagnostiku a prý 2 vstřiky ko. Má to souvislost s tou špatnou naftou ? Stalo se Vám už něco podobného ?
Dík za jakoukoliv radu
Napsal: pon 20.02.2012 14:40
od Kail
Tak to víš že vstřiky můžou odejít vlivem špatný nafty,a to docela snadno.
Těžko to ale někomu dokazovat,kor když je ta nafta dávno vyčerpaná/projetá a v nádrži máš jinou.
Stejně sou to zmrdi na některých pumpách,zrovna teď před mrazama jsem natankoval plnou a samozřejmně že v těch mrazech zamrzla,tak odtah,nechat rozmrznout,nalejt aditiva,přilejt benzín a druhý ráno znova,tak vyčerpat,natankovat jinou naftu (údajně arktickou) která další ráno opět ztuhlá.
To všechno na dodávce která musí jezdit a skoro celej týden stála,všechno to stálo hromadu peněz,ušlej zisk obrovskej a ještě hromada problémů s nedoručeným zbožím apod.

.A nenaděláš nic,na pumpě tě vyfakujou uplně v klídku...
Šmejdi,za tohle bych jim dával normálně likvidační pokuty,přecejen se to týká dosti lidí...
Napsal: pon 20.02.2012 17:05
od mara30
to mě dělalo taky a v bmw že je to vstřik tak jsem dal novej a dělalo to furt tak že ještě jeden a furt stejny tak mi někdo poradil at dam nove čidlo na comonraile trubce..ta co spojuje vstřiky a od te doby to jezdi jako drak to čidlo bylo v haji. a ty dva zadni vstřiky od toho čidla měly malo tlaku a hlasily chybu.. ale mě to jestě mektalo na volnoběh... a to čidlo v bmw vubec nezjistil bylo spatne na pul a to mu pc.. neukazal
Napsal: pon 20.02.2012 17:51
od Lazo
Záhada nevyřešena. Po testu vstřikovačů oba ve 100% stavu. Mechanikovi to na zkušební jízdě taky chcíplo a vyskočila vada- zkrat všech 6 vstrikovačů. Zítra se bude pokračovat kontrolou kabeláže, jestli někde není prokousnutý drát...
Napsal: pon 20.02.2012 19:09
od Jendix
mara30 píše:to mě dělalo taky a v bmw že je to vstřik tak jsem dal novej a dělalo to furt tak že ještě jeden a furt stejny tak mi někdo poradil at dam nove čidlo na comonraile trubce..ta co spojuje vstřiky a od te doby to jezdi jako drak to čidlo bylo v haji. a ty dva zadni vstřiky od toho čidla měly malo tlaku a hlasily chybu.. ale mě to jestě mektalo na volnoběh... a to čidlo v bmw vubec nezjistil bylo spatne na pul a to mu pc.. neukazal
mimochodem, na to jsem se nedavnot ptal automechanika, (mel jsem moznost koupit za dobrou cenu tri vstriky) jestli je dobry to vymenit.. rekl mi ze kdyz se napr. vymeni jenom jeden vstrik, tak jak se bude snazit nahradit chybejici vykon ostatnich vstriku, rychle se utaha.. nevim jestli jsem to spravne pochopil..
ptám se proto, jak to vlastně funguje? opravdu se něco takovýho může stát?
Napsal: pon 20.02.2012 19:10
od Jendix
Lazo píše:Záhada nevyřešena. Po testu vstřikovačů oba ve 100% stavu. Mechanikovi to na zkušební jízdě taky chcíplo a vyskočila vada- zkrat všech 6 vstrikovačů. Zítra se bude pokračovat kontrolou kabeláže, jestli někde není prokousnutý drát...
no jestli se ti do auta nepustila třeba kuna.. slyšel jsem že některý auta jim extra chutnaj.. známej takhle na fábce měnil docela podstatnou část kabeláže..
Napsal: pon 20.02.2012 20:11
od Don
u fabii to byva dost casto mistem kudy vedou kabelovy svazek. je tam misto kde obcas stoji i voda. jinak v zime maji kuny, potkani a dalsi zviratka moc radi teplo od motoru. tak jsem musel menit neden kabel co byl rozhryzany.
Napsal: pon 20.02.2012 23:47
od Filozof
Na SHELLCE jsou ZMRDI prvni kategorie a potvrzuje se mi to stale casteji. Kamarad mel problem s novou oktavkou prej veme na SHELLCE at ma kvalitu a dojebalo mu to auto a ja blbec taky nabral 95ku na SHELL ve VYSKOVE a 14dni jsme nevedeli co je s autem protoze jezdim na LPG az auto rozmrzlo v garazi tak zaclo startovat byla tam voda a nejakej sajrajt co mi zamrzl.
U me jedine BENZINA a pokud mozno VERVA otec bere jen tam do E61 a nema problemy.
Fakt tohle by meli ty zlodeje strilet. Uz tak je to drahe a jeste tam liji sracky a okradaji nas kde to jde ...
Kdyz vidim jak nekdo pise neco o SHELL co se mu prihodi uplne me to dopali do bela.
PS: Sorry nejde mi diakritika.
Napsal: úte 21.02.2012 12:04
od Kail
Pravda,Benzinu chválí snad každej,tam jsem ještě neslyšel nic špatnýho.
Já beru Benzinu,Shell nebo OMW a osobně jsem ještě problém neměl,teď jsem vzal snad po roce u jiný pumpy plnou,konkrétně u Robin Oil protože jsem se bál že už dál nedojedu,ještě jsem si říkal že na tom přece až tak nesejde - no a co se dělo dál je popsaný nahoře.
To jsem se zase vyškolil svojí blbostí

...
Napsal: úte 21.02.2012 18:02
od Whizour
S benzinkama je to fakt k hovnu. Jsem z Třebíče a jezdím na Benzinu a spokojenost. Shelka je fakt k hovnu. Jenže je jeden zásadní problém v majitelích benzinek. Když bude mít kokot sebelepší značku benzinky a bude kupovat mrdku benzín nebo ho ředit, tak jsme v prdeli. Kua, strašně mě to sere, páč člověk dává do auta nehorázný love, miluje ho víc než babu a pak si něčím co potřebuje ho zasere. S benzinou žádnej problém, doufám že si to nějak benzina hlídá, ale asi ne ....... Kua kua kua. jediná možnost je že si člověk koupí naftu nebo benzín ve velkým a dá si to někam kam si bude pro to jezdit.
Napsal: ned 04.03.2012 21:35
od Lazo
Táák auto už jezdí. Byl to regulátor tlaku paliva v nádrži a po výměně napsala diagnostika i vstřik na čtvrtém válci. No, oprava za 24. ale alespoň už je klid, snad na dlouho..
Napsal: pon 05.03.2012 10:55
od PetanE60tka
Kamarád mechanik mi říkal, že když odejde jeden vstřik, vyměnit rovnou všechny. Jednak je to při jedné práci už a jednak dříve či později odejou i ty zbyly, který jsou už taky načlý.
Jinak já tankuji pouze OMV a musím zaklepat, že v zimě žádný problém. Jinak ale slýchávám, že jedině Benzina, tak asi přejdu také k ní. Občas vezmu Texco nebo Macro, vyhýbám se Globusu
Napsal: pon 05.03.2012 12:52
od Jendix
PetanE60tka píše:Kamarád mechanik mi říkal, že když odejde jeden vstřik, vyměnit rovnou všechny. Jednak je to při jedné práci už a jednak dříve či později odejou i ty zbyly, který jsou už taky načlý.
Jinak já tankuji pouze OMV a musím zaklepat, že v zimě žádný problém. Jinak ale slýchávám, že jedině Benzina, tak asi přejdu také k ní. Občas vezmu Texco nebo Macro, vyhýbám se Globusu
já slyšel něco podobnýho, ale v souvislosti s tím, že ostatní vstřiky už nepodávají takový výkon a nový vstřik se snaží jejich výkon nahradit, díky čemuž je podstatně víc namáhanej.. klidně by se mohlo stát že odejde daleko rychleji než normálně..