Stránka 1 z 1

Napsal: sob 18.02.2012 18:50
od KKKuba
zdravím, spotřeba okolo 25/100, z vejfuku je cejtit že to špatně spaluje. Lambdama to nebude, protože tam vůbec nejsou(!), ani díry po nich, dráty, prostě nic tam není, katalyzátory tam taky nejsou. Je to M50, takže je mi to divný, tam se přece dávaly, ne? Navíc po nastartování nejsou otáčky zvýšený, je možný že by tam byl třeba díky nějakýmu špatnýmu čidlu pořád sytič? Auto jede normálně, neškube, táhne taky asi jak má, teplota vyleze na půlku a pořád je tam, nekolísá... vejfukový svody jsou dvě celý trubky až k prostřednímu tlumiči, nikde nejsou přerušený takže kdoví z čeho to je....

Fakt už nevím co s tím.. :(

Napsal: sob 18.02.2012 19:29
od Carpadian
OT: To byl teda kauf. :ja_nic:

Napsal: sob 18.02.2012 19:40
od KKKuba
njn, příště už budu vědět že se mám zaměřit fakt na každou kravinu u který by mě ani nenapadlo že tam nebude, že tam nejsou katy to jsem veděl, ale tohle mě položilo... Ještě jsem se díval jestli není převařený vin(že by to byla překopávka z nafťáka)a to vypadá origo, ani pod plastama nikde není nic vidět, tak nevím co to má znamenat.. ty svody jsou fakt holý, netuším co je to zač... V tp je normálně psaný M50...

Napsal: sob 18.02.2012 20:00
od KKKuba
Tak jako tak to stejně nemění nic na tom, že i bez lambda regulace to přece nemůže žrát tolik, ne?

Napsal: sob 18.02.2012 20:43
od KKKuba
Záhada vyřešena, nejspíš jsem našel konektor od lambdy(na levé straně u startéru), pokuď tam je u e34 jenom jedna, a pokuď má kulatej šroubovací konektor se čtyřma pinama tak je to asi jasný, nějakej kokot tam dal svody kdoví z čeho a lambdu tam prostě nedal...

I bez lambdy to ale přece nemůže žrát tolik, ne? že by čidlo teploty nebo tak něco?

Napsal: sob 18.02.2012 21:05
od ba95
Muzes mit bezkatovou verzi tam lamda neni,mam taky takovou e34.

Napsal: sob 18.02.2012 21:56
od Carpadian
Dle VINu zjistíš, co je to vůbec zač a pak bych se pídil. Nedá se vyloučit, že je to nějaký kompilát. :roll: Bez KATu by to bylo za 10k pro bursíka, co? V TP je uvedená nějaká euronorma :?: :Confused2:

Napsal: ned 19.02.2012 02:20
od KKKuba
spíš myslím že mám katovou verzi(i podle vinka, tam jsou psaný asi dokonce i dvě podle obrázku), ale nějakej trouba na to hodil svody z bezkatový, jak říkám, ten konektor jsem asi našel takže by tam lambda měla bejt(pokuď nedělali všechny elektriky stejný a ten konektor nezůstal nezapojen, ale to pochybuju, už jen kvůli tomu že na něm není krytka a jen tak tam vlaje)

Ekonorma tam psaná není, ale to se dřív neřešilo takže tomu bych asi nějakou velkou váhu nedával...

Jinak vin: WBAHD51000BG27787-můžete na to mrknout, žádnej kompilát to nejspíš není, sedí výpis vinka i tp, dokonce i výpis výbavy sedí, takže v tomhle ohledu by to mělo být v pořádku...

Napsal: ned 19.02.2012 21:18
od KKKuba
Co čidlo teploty motoru? Že by to jelo pořád jakoby na sytič, to možný je, ne?

Napsal: ned 19.02.2012 21:58
od Tompo
čidlo teploty udělá hoodně, ale že by tolik... Nesákne Ti to někde, třeba u filtru??

Napsal: ned 19.02.2012 22:04
od KKKuba
u filtru je to v pohodě, ještě zkusím dál projít palivový vedení, ale nic cejtit není tak je to snad v pořádku... Je fakt že s tím jezdím couračky a věčně je to studený, ale že by to žralo tolik, to už je fakt divný... 20litrů na 90km, to už je docela dost řekl bych...

Napsal: ned 19.02.2012 22:18
od Tompo
A máš ten údaj nějak podloženej? Mě teda M30B30 brala na couračky asi 12-13l v sedmě.

Napsal: pon 20.02.2012 07:16
od KKKuba
podle palivoměru a tachometru to tak nějak vychází....

Napsal: stř 29.02.2012 21:53
od KKKuba
tak snad vyřešeno, vyměnil jsem čidlo teploty motoru a zdá se to o dost lepší, tak snad už to bude dobrý...

-jinak další dotaz- na volnoběh auto trochu vibruje a má celkově takovej hrubší chod, volnoběh je vcelku ok, jen není úplně stálej(odchylka pocitově v řádu několika desítek ot, takže zatím nic dramatickýho.. Svíčky nový, olej k nim neteče, lambda tam už od výroby není, hadice od sání vypadá v pohodě.

Nějakej nápad co dalšího to může dělat? Vyčistit volnoběžák by mohlo pomoct, ne?