Stránka 1 z 2
Napsal: stř 08.02.2012 23:17
od suchyn11
Zdravím, chci se zeptat, jestli má někdo zkušenosti s těmahle e39-tkama, jestli to jsou šroty, kolik se do toho musí investovat (opravy aby to vůbec jezdilo) atd...
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -5/9704146
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -5/9651200
Popřípadě za kolik by E39 šla sehnat v dobrým stavu? Ještě dodám, že jsem nikdy žádný bávo neměl, tohle by bylo první

Napsal: stř 08.02.2012 23:32
od StepanMatl
Máš docela zajímavej výběr - 3.0 V6 diesel a 4.4 V8 benzín...

Ta 530d je zralá tak akorát na zvrakování.
540i by nemusela bejt tak špatná, cena je nižší kvůli spotřebě a pojistce.
Ale pěkná E39 stojí 130 - 200 tisíc. Počítej, že do obou aut okamžitě po koupi minimálně 30 kapříků nasypeš, u té 530d bych tipoval i 50 a víc.
Pokud jdeš do prvního BMW, tak si hlavně nedovez vrak, protože pak získáš dojem, že bavoři jsou na hovno, že se všechno sere atd. a že opravy jsou hrozně drahý

Napsal: stř 08.02.2012 23:38
od Jendix
u tý nafty, už jen to, že někdo prodává auto a neni schopnej ho kvůli pár fotkám na net ani pořádně umejt a vyčistit, vypovídá o tom, jak se k autu celou dobu choval..
Napsal: stř 08.02.2012 23:39
od KeyJey
ta 540 je celá dost dobitá po kroupách + ten interiér je docela hodně jetej... bych spíš počítal tak 60k a víc k tomu aby to bylo fakt pěkný auto bez problémů...
Napsal: stř 08.02.2012 23:43
od clay
není rozumný kupovat si první BMW v rozsypu... než ho dáš z poloviny do pořádku, vyčerpáš svůj limit a stejně nebude ještě v pořádku...
Napsal: stř 08.02.2012 23:47
od suchyn11
Super, díky za reakce....Jinak je pravda, že auto spíše od soukromníka, než bazar? Že se tam ve velkým točí tachometry atd prej...
Napsal: čtv 09.02.2012 00:06
od Traviss
To je určo po nějakém golfistovi - měl to jako tréninkové hriště
Hele asi tak:
a) dáš 50 + dalších 100, aby to bylo denní vozidlo..
b) dáš 150 za denní vozidlo
nic mezi tím většinou neexistuje a to jako že jsem před 2ma měsíci koupil 540i za 53tis
O té 530d bych ani omylem neuvažoval to jsou se štěstím pojízdné ND - neoživovat, odstavit a rozebrat...
Jestli máš 50K tak se podívej zde:
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&t=105649
a za zbytek z toho uděláš hezkou káru..V8 to sice nebude, ale ten M52 motor s tou e36 docela dost cvičí, kdejakýmu moulovi v TDi ukážeš zadní světla a jezdit se dá s lehkou nohou i za 7l...
Napsal: čtv 09.02.2012 01:01
od Eks
U té nafty ti to píše sám, že je to vhodné na náhradní díly. Automat je asi to nejdražší na opravu o čem píše. To ostatní je spoustu hodin práce. Bůhví kolik toho není napsáno. Jak dlouho běží servo pumpa bez oleje když teče, kolikrát to bylo uvařený když mizí voda, volná přední náprava jedno rameno nebo všechny čtyři, co kuláky na spojovačce a tyčky stabilizátoru? O zadní nápravě ani muk. Mám 39 z r. 2003 se 170kKm a je bez závad. Od téhle dej raději ruce pryč.
O té 540i, podle interiéru bych to viděl tak na 750ticíc až 1 mega km. nebo to byl "dobytek". Je pravdou, že na té světlé kůži je hodně vidět. Moje sedáky po 200tisících jsou v porovnání s tímhle jako nové a to mám rok 2007. Pokud by byl problém jenom v interiéru můžeš to zvážit, ale pořád to bude auto 16 let staré. Počítej s tím, že je to 8V. 8 svíček a 8 kabelů, 32 ventilů a hydroštelů (jestli je to má)atd. Předkupní prohlídka v BMW nutností, nebo někoho sebou kdo tomu opravdu rozumí a umí diagnostikovat.
S rozumem. Zd.
Kdyby se někdo pozastavoval nad tím co píšu, tak opravdu mám E 39/2003 a E61/2007.
Napsal: čtv 09.02.2012 07:18
od Dosty87
O takovéto inzeráty se raději NEZAJÍMAT! Jestli hledáš BMW do 50tis, tak koukni po nějaké E36, ale E39 určitě ne - byla by to sebevražda

. Koupit dobrou E39 je v dnešní době zázrak (většinou si za ni zaplatíš) - toť můj názor.
Napsal: čtv 09.02.2012 09:17
od libovka
Nesmysl - nebrat.Jediné co z tím budeš mít tak hromadu starostí za hromadu peněz.
Napsal: čtv 09.02.2012 10:11
od Risa525
tak ta 540i má podle madel na dveřích a jiných detailů tak 500tis km
fakt sou některé autobazary tak naivní? nebo my zákaznící tak hloupí?

Napsal: čtv 09.02.2012 10:17
od Dosty87
Risa525 píše:tak ta 540i má podle madel na dveřích a jiných detailů tak 500tis km
fakt sou některé autobazary tak naivní? nebo my zákaznící tak hloupí?

Videl jsem na vlastni oci jednu e39 525tds, co mela priznanych pres 750tkm a rekl bych, ze interier vypadal lip, nez ten u te 540i. (ale volant mela taky vytuneny - ofacovany jakousi paskou)...
Napsal: čtv 09.02.2012 11:03
od Carpadian
Jsem na tom, jako kolega, též hledám své první BMW. Ale chci E34 touring. Počítám s rozpočtem 100k vč. úvodního servisu - 525TDs, automat.
Byl jsem se koukout na 518i (vím, sranda), opravdu moc pěkná, proto jsem nevydržel zkusil štěstí, ale ten motor byl opravdu neštěstí.

Leda ho vyměnit za jinej, což nevím, jestli je u BMW možné nějakým legálním způsobem udělat, jako u Mercedesu.
Napsal: čtv 09.02.2012 11:24
od 540david
V žádném případě nebrat 540i kor s automatem. Bude to kasička na peníze..
Jinak sám moc dobře vím, co znamená dělat z E39 540i mazlíka. 100tis. žádná částka.
Napsal: čtv 09.02.2012 17:20
od beny-maser
Carpadian píše:Jsem na tom, jako kolega, též hledám své první BMW. Ale chci E34 touring. Počítám s rozpočtem 100k vč. úvodního servisu - 525TDs, automat.
Byl jsem se koukout na 518i (vím, sranda), opravdu moc pěkná, proto jsem nevydržel zkusil štěstí, ale ten motor byl opravdu neštěstí.

Leda ho vyměnit za jinej, což nevím, jestli je u BMW možné nějakým legálním způsobem udělat, jako u Mercedesu.
výměna motoru papírovně bude to nejmenší stojí to 1500-2500 to si už nepamatuju, ale napíšeti tam jakýkoliv motor co se tam dával.
Ale mechanicky se s tím píchat bych teda nechtěl ani omylem.
Napsal: čtv 09.02.2012 18:01
od Carpadian
Právě nevím, jestli je možné zaměnit 1.8i za 2.5i, pochopitlně i s převodovkou. Třebas u Fiatu či Toyoty to nejde.

Ta 518 je za 40k (rv 9/1996) - pán povídal, že to nikdo nechce, i přes výborný stav - skutečně nikde nic nemlání, nic neošahané, nezničené, čisté, motor nemytý lehce zaprášený, takže kdyby výměna vyšla na 50k, tak by to bylo furt dobrý. Ale ta elektrika - 4 válec za 6 válec.

Obávám se, že ta výměna se vším okolo by byla tak za 100k.

Případně koupit vrak zbořený zezadu.
Napsal: čtv 09.02.2012 18:56
od beny-maser
co vím tak e34 maj podvozek všechny stejný jen pokud nejde o ixo jediný rozdíl je v předních kotoučích u slabejch sedanů nejsou chlazený.
U BMW to měl na starosti pan Stehlík a byla s ním velice rozumná domluva.
Třeba kola pokud se s nima nějaká e34 prodávala tak ti je bez problémů napsal i když se dávala pouze na benzínové V8 a já měl tds
Napsal: čtv 09.02.2012 19:05
od Carpadian
Děkuji za informace. Poinformuji se a zjistím cenu přestavby.

Napsal: čtv 09.02.2012 20:04
od beny-maser
Osobně bych do toho nešel.
Za 40tis 518 se nedivím, že to pán nemůže prodat. Taky bych si nekoupil auto, kterýmu chybí půlka motoru.
co to má za výbavu?
Napsal: čtv 09.02.2012 20:19
od Carpadian
Nic moc. Předek v elektrice + zrcátka, centrál, klima - manuální, loketky, dělený zadní vrata (nevím, jestli to není náhodou normální), 2 sady kol - letní hlíny. Ještě říkal, že bursíkovný už raději zaplatil.

Interiér je takový modrý semiš. Je to pěkný kus, zjevně se někdo staral. Opravdu jen škoda toho motoru.

Majitel je nějakých 70 let, ale jinak moc příjemný dědula. Jo a na budícku 84.000km.

Ale otevřeš kapotu a tam nic.
