Stránka 1 z 1
Napsal: stř 08.02.2012 00:21
od djversace
Zdravím, dneska při jízdě mi selhala spínací skříňka ( tak kde se vklada kliček u volantu) a to asi tím stylem že kliček šel vyndat při zapnutem motoru, navíc přestalo jít zcela otačet doprava či doleva zůstalo na 1 poloze nevíte kde by šla koupit nova a kdo by mi jí přijel vyměnit v Praze i za nějakou tu kačku.
Co immobilizer nebude problem naparovaní chipu v kličku s novou spinačkou ?
Ach ach proč v bmw mysleli před 17lety všim jinym kromě hlavy, jinak je to tak super kara.
Prosím o co nejrychlejší radu, díky .
Jsem Praha 7
Napsal: stř 08.02.2012 03:26
od mirinek
tak dnes mě potkalo to samé, nějaký rady pls
Napsal: stř 08.02.2012 09:04
od beny-maser
podle mě je to špatný zámek volantu měl jsem to stejné na e34. Vložku zámku by jsi v tomto případě měl použít tu svojí. Na e34 je převod od fabky ke spínačce vedená jen úzkým hliníkovým hřebíkem a ten mě praskl. Je to tak udělané, aby když auto chceš násilým ukrást tak se ti tenhle převod přelomí a jsi v pr...
A vzhledem k tomu, že e39 z e34 vychází tak bych tohle prověřil.
Napsal: čtv 09.02.2012 07:18
od mirinek
zustalo to v poloze kdy kontrolky svítí a nejde s tím dále nic udělat. ani vypnout ani nakopnout, volant je odblokovaný
Napsal: čtv 09.02.2012 09:09
od frantisek
ten spínač, co ovládáš klíčem je pod volantem naproti klíčku. Dá se sundat a přecvaknout ručně.
Já tak jezdil víc než rok, jen musíš mít klíček v zapalování, kvůli immo.
Napsal: čtv 09.02.2012 16:41
od beny-maser
přesně tak jak píše frantisek,až seženeš nový zámek volantu tak si z toho starého vyndáš vložku zámku pomocí struny. V jedné části jde vidět dirka do té tu strunu strčíš(nejlepší je z š120 na plyn či sytič) a pootočením klíče myslím že do první polohy ji dostaneš do vnitř a celou vložku tak odjistíš a vytáhneš. Nic na tom není a budeš mít jen jeden klíč od celého auta.
Napsal: čtv 09.02.2012 16:48
od Misanek
Přesně to jsem zkoušel na vložce z e34 nějak mi to nešlo

do té dírky jsem strkal tena malý imbus ale stejně nic. Mohl by jsi prosím ten postup trochu rozepsat? Jedná se o tu díru co je z čela vložky, tzn. z té strany, kde se do ní strká klíč, ne?
Napsal: čtv 09.02.2012 16:54
od beny-maser
jo, je to ta díra z čela a není o čem se rozepisovat,prostě potřebuješ něco co bude akorát do té dírky a potom to pootočit klíčem do správné polohy až tam ta struna sama vleze. Mám vyzkoušenou strunu z š120 a šlo to super.
Přesněji to neumím popsat je to 2 roky co jsem to řešil, ale dal jsem to za 5 min bez návodu,takže to zas taková složitost nebude.
Nejdýl trvalo najít strunu a odstrojit to.
Napsal: čtv 09.02.2012 16:58
od Misanek
Právě přesně takto jsem postupoval, otočil klíčem tak, aby mi tam ten imbus zalezl co nejhlouběj a stejně nic

tahal jsem za ten klíček, který byl ve spínačce
Napsal: čtv 09.02.2012 17:11
od beny-maser
a ještě jsem možná zatlačil na tu strunu,ale šlo to normálně,možná byl problém v tom imbusu, ta struna musí být úplně rovná jinak jí tam nedostaneš až nakonec.
jinak moje zkušenost je taky se zámkem na e34
Napsal: čtv 09.02.2012 17:45
od Misanek
Právě že jsem to tam zarazil až co to šlo (aby bylo jasno, furt se bavím o té problematice vložky zámku

)
Asi jsem lempl nebo co... Má něco cvaknout nebo tak? Nebo opravdu jenom stačí pak vzít zza klíček a tu vložku vytáhnout?
Napsal: čtv 09.02.2012 18:25
od beny-maser
na strunu zatlačit a za klíč vytáhnout
Napsal: sob 11.02.2012 11:36
od frantisek
Vytahnout spinacku je opruz. Delal jsem to nekolikrat a jednou je to na pul minuty, podruhy na pul dne .....
U E34 je ta spravna poloha priblizne na pul cesty mezi 0 a 1 polohou klicku (Zasunout a trochu pootocit, jeste pred tim nez to cvakne).
Napred otocit, pak teprve odjistovat.
Odjistijes zapadku, ktery drzi celou vlozku, idealne si to najdi nekde na obrazku v googlu. Kdyz uvidis, jak to funguje, lip se to rozebira.
Ja to odjistuju ustrizenou grilovaci jehlou, ale muzes cokoliv dostatecne tvrdeho. Misto spicky je lepsi kulaty nabeh.