Stránka 1 z 1

Napsal: pon 06.02.2012 20:19
od DestinyE34
Ahoj,
po nastartování a ujetí do 1 km a následném zastavení třeba na semaforu mi houpe motor,otáčky má cca 600-700/min ,což dříve nemýval,je ještě studený a tak by měl mýt zvýšené? Dřív jsem je měl tak na 1000ot./min
Čím by to mohlo být. A ještě jeden dotaz. Píše mi málo vody a to mám odpojené čidlo (propojené) dole na chladiči,má tedy ještě nějaké jiné čidlo,na které bych se mohl spolehnout? Protože vody měl opravdu málo.

M50 B25 bez Vanos

Napsal: stř 08.02.2012 18:48
od DestinyE34
:?: :(

Napsal: stř 08.02.2012 20:48
od Risa525
váha vzduchu?

Napsal: stř 08.02.2012 20:51
od libovka
Netěsnost sání.

A jaký vody ti to píše že máš málo?

Napsal: stř 08.02.2012 21:12
od DestinyE34
Váha vzduchu-po jejím odpojení by to dělat nemělo?
Netěsnost sání-překontroluji
Vody-coolant level (chladící kapaliny) je možné,že je špatně propojené čidlo,aby nic nehlásilo :? je nefunkční. Pokud tedy tohle čidlo nepočítáme,je ještě někde čidlo na hladinu vody?

Díky za tipy :)

Napsal: stř 08.02.2012 21:49
od KKKuba
koukni na svíčky, jestli nemáš v háji těsnění ventildeklu, pak k nim nateče olej a je to v háji... Taky mi to občas zahoupalo, dal jsem nový svíčky a motor jde jak atomový hodiny... A taky mrknout na koleno sání, jestli není na hadry, taky dost častá závada...

Napsal: stř 08.02.2012 21:51
od Carpadian
Zkus vyčistit škrtící klapku. :wink:

Napsal: čtv 09.02.2012 07:38
od Perunwit
já bych se přidal k tomu jeho dotazu s tim čidlem stavu chladicí kapaliny... jestli někdo nevíte... taky mi to pořád hlásí Kuhlwasserstand/Coolant level a to i když je čerstvě dolito.
chci si zkusit upravit to čidlo dole na expanzce jak má on, tak kdyby to nezabralo, kam máme koukat?

Napsal: pát 10.02.2012 21:32
od vosak
U tds to houpá taky ale snad u každého co jsem měl v ruce.Asi čerpadlo.

Napsal: pát 10.02.2012 23:23
od KKKuba
perunwit: nemáš někde po cestě přervanej kabel?

Napsal: sob 11.02.2012 15:11
od DestinyE34
Klapka je čistá,těsnění ventil deklu" nové,koleno k sání ok,ani voda ani olej není v prostoru svíček,svíčky najeto asi 20tkm. Na kolenu sání jsem objevil malou prasklinku,na přírubě k tomuto kolenu,už jsem ji opravil,nejspíš šlo o falešný vzduch,jak psal Libovka-díky :) problém už není.

K hlášení kulherwasserstand ,stačí propojit konektor co jde k čidlu a hlásít nebude.

Napsal: sob 11.02.2012 17:21
od Perunwit
KKKuba: vidíš tak to mě nenapadlo... na jaře bude další kolo výzkumu, tak to zahrnu...

Napsal: sob 11.02.2012 20:58
od DestinyE34
Zjistíš to hned,odpoj konektor z expansky a propoj ho drátkem. Pokud hlášení přestane,čidlo je nefunkční.

Napsal: pon 13.02.2012 07:21
od Perunwit
DestinyE34: to čidlo jsem prostříkával kontaktolem z-pod auta, ale nějak jsem ho nezkoumal... tím propojením se myslí něco ve smyslu "má dva kontakty, který po odpojení uvidíš - spoj je drátkem"?

Napsal: pon 13.02.2012 12:06
od DestinyE34
Jo jo,odpojíš ten káblík co vede k čidlu a tím ,že ho propojíš(dáš do něj třeba ten kousek drátku) simuluješ to,že máš dost chladící kapaliny. Pokud hlášení přestane,tak máš špatné čidlo. Nevím jestli jde nějak vyčistit třeba...