Stránka 1 z 2
Napsal: stř 01.02.2012 22:11
od KKKuba
zdravím, mám dotaz... Má e34 taky tu funkci ztuhnutí řízení při vyšších rychlostech? Moje to očividně nemá, po městě je to labůžo, ale když se s tím pak jede rychle tak je to citlivý až moc...
Napsal: čtv 02.02.2012 00:21
od Misanek
Servotronic, jak se tato funkce správně nazývá, byla u e34 pouze jako příplatková výbava
Napsal: čtv 02.02.2012 14:05
od Kail
Jj,nechá se dodělat,ale nemyslím si že by to za tu pakárnu stálo...
Nasaď na předek 245ky a půjde to ztuha tak akorát

Napsal: čtv 02.02.2012 14:13
od pazda
kdyz uz je tu tohle tema, co obnasi to dodelat na V8?

Napsal: čtv 02.02.2012 14:32
od Doski
Je tam jiná převodka řízení a je potřeba přidat jednotku s kabeláží (dva dráty).
Napsal: čtv 02.02.2012 14:36
od pazda
tak to by nebylo tak hrozny

horsi spis asi bude sehnat servotronic prevodku pro V8.
Napsal: čtv 02.02.2012 18:45
od ViktorDDD
veľakrát má auto už predprípravu - konektor na ten servotronic, práve V8 by tú predprípravu mohla mať, takže vtedy len vymeniť domček riadenia - práca na hodinku, sice neviem aký je k tomu prístup pri V8
Napsal: čtv 02.02.2012 19:01
od Kail
Myslím že na V8 by to mělo být stejný jako na ostatní.Třeba 535i servotronic občas nějaká měla.
E34ky mají řízení všechny stejný,alespoň myslím.Až u e39 měl V8 klasiku jak e34ka,a ostatní motorizace hřeben...
Napsal: čtv 02.02.2012 19:25
od miloshm
V8 u e34 mají jinou převodku řízení než ostatní e34. Je to kvůli tomu, že po levé straně motoru je méně místa než u řadových motorů.
Napsal: čtv 02.02.2012 19:27
od pazda
V8 má jinou no, možná i společnou s eMkem, ale to nevím jistě.
Napsal: čtv 02.02.2012 19:33
od Kail
Tak to sorry,pořád se čověk učí

Napsal: čtv 02.02.2012 19:46
od KKKuba
aha, no já bych chtěl jít cestou předpisovejch kol, tj 205/65 R15 nazutý na origo pavučinách, prostě pravý retro(akorát to na nich docela plave, ale zas na ty naše cesty...)

a to řízení jde ukrutně zlehka, což by ve městě vůbec nevadilo, ale při vyšších rychlostech(cca 140+) už je to docela o hubu... Jinak jsem slyšel i názor přitáhnout tu převodku na řízení, ale to se mi nějak nezdá, zas aby se mi někde v zatáčce nezahryzlo řízení...
Napsal: čtv 02.02.2012 19:52
od pragdejf
čau, sam mam servotronic a kamos mel normalni, kdyz sem jel s tim jeho po dalnici, tak to bylo fakt trago.... ale nejsnazsi je si asi zvyknout. na pritahovani rizeni se vykasli, tim se vymezuje vule v rizeni.
Napsal: čtv 02.02.2012 20:26
od beny-maser
origo šířka gum je 225,jinak dnes jsem jel s e34 tds 180 a nic mi neplave a řízení mi nepřijde, že by mělo mít větší tuhost. Nemáš tam nějaký bastl ?třeba kolem servopumpy? Tady jsi v čechách a nikdy nevíš co se tam komu podařilo nacpat. Rozhodně není dobrý, že máš divný pocit v rychlosti u mě nejde poznat jestli jedu 130 nebo 160.
Napsal: čtv 02.02.2012 20:47
od KKKuba
aha, no já mám v tp právě 205/65 r15, kdybych tam dal teda ty 225(na 55?) r15 tak by se to zlepšilo? Ona bude taky asi geometrie v háji, to taky udělá dost..
Napsal: čtv 02.02.2012 20:52
od pazda
Me teda taky neprijde ze je to ve vetsi rychlosti nejak moc citlivy, ale Servotronic je paradni vec

Napsal: čtv 02.02.2012 20:55
od Misanek
Fakt? Mně teda nikdy nepřišlo že by mi to nějak extra chybělo, i s normálním posilovačem se mi jezdí příjemně, ať na dálnici nebo při parkování

Jak moc velká to je změna? Nikdy jsem nic takového neřídil, tak proto se ptám
Napsal: čtv 02.02.2012 21:03
od pazda
Ve meste je o poznani mekci a pri vyssi rychlosti tuhne

coz je asi jasny, ale lip to popsat nejde. Chce to vyzkouset

Napsal: čtv 02.02.2012 21:07
od beny-maser
KKKuba píše:aha, no já mám v tp právě 205/65 r15, kdybych tam dal teda ty 225(na 55?) r15 tak by se to zlepšilo? Ona bude taky asi geometrie v háji, to taky udělá dost..
aha už jsme doma!
nejdřív to chce mít geometrii ok! Nejdřív si to nech seřídit a pak to řeš,ale nebudeš mít co. když měním čepy a pak to vezu na geometrii tak to taky občas pociťuju podle toho kam se mi to rozjede.
225/60 R15 nebo 225/55 R16 to jsou rozměry stejné pro všechny motory. 205 jsou taky ok pokud nemáš V8. Jinak origo rezerva je právě 225.
Napsal: čtv 02.02.2012 21:07
od Misanek
A v městském provozu je to ještě podstatně měkčí než klasické servo?