Stránka 1 z 2
Napsal: pon 23.01.2012 23:22
od Hoang
Zdravím. Jaký máte názor na chipování BMW E60 530D 160Kw? Nechal bych si to dělat u specializované firmy, ne žádný garážový úpravce. Auto má najeto 125 000 km v perfektním stavu. Udrží to pak spojka, když už teď musí tahat 500Nm?
Díky za názor
Napsal: pon 23.01.2012 23:28
od rooc
Napsal: úte 24.01.2012 00:07
od Jendix
pokud máš 160kw, tak mám známýho co to má nachiplý na 230kw, ale kupoval auto s málo kilometrama a je automechanik.. takže dokáže odhadnout co motor vydrží.. jestli tomu nerozumíš.. je lepší si s tim nejdřív zajet někam do servisu a nechat si to projít..
jinak kámoš má 160kw v automatu a chipoval na 190kw..
je otázka jestli jsou tvoje kilometry opravdu pravdivý..
Napsal: úte 24.01.2012 12:12
od all
neboj se toho, jen musíš počítat s tím, že ti vše bude odcházet rychleji.
mě po chipu odešla do 14 dní spojka, turbo bylo zdravé a ted už o poznání rychleji umírá

jo a dvouhmota to taky odnesla
osobně bych volil někoho, kdo tomu rozumí a hlavně kdo ti to změří !
takže pěkná dílna, brzda.... a pak bych do toho šel

Napsal: úte 24.01.2012 12:35
od Jendix
no rychleji odchází.. záleží víceméně jak se k autu člověk chová.. ono jestli to chipneš.. a budeš furt jezdit s pravou nohou na podlaze, bude v podstatě jedno jestli máš chip nebo ne..
hodně taky záleží o kolik chceš chipovat.. pokud jen tak jemně přidat výkon.. neni se čeho bát.. rozhodně bych si ale nechal auto prohlídnout.. dost často má turbo kolem 200 tkm už život na hraně..
Napsal: úte 24.01.2012 12:45
od Vlasta
A k čemu je to čipování dobrý?
Napsal: úte 24.01.2012 13:04
od Jendix
Vlasta píše:A k čemu je to čipování dobrý?
No u tebe a 535D už k ničemu

, i když taky vím o jedný 535D s chipem. Jinak se tím samozřejmě nechá ovlivnit dynamika, částečně i spotřeba a samozřejmě radost z jízdy

Koneckonců to je taky důvod, proč to automobilky neustále tlačí vejš a vejš.. Jestli se nepletu, nová F10 má už 180 a 210 kw - u 535D pak 230kw..
Napsal: úte 24.01.2012 13:15
od Vlasta
To já vím, ale co s tím, když bábovka už není na ten krouťák kapacitně odpovídající. V E60 600 Nm, v F10 700Nm
Napsal: úte 24.01.2012 14:08
od Jendix
Vlasta píše:To já vím, ale co s tím, když bábovka už není na ten krouťák kapacitně odpovídající. V E60 600 Nm, v F10 700Nm
Teď nevim co myslíš pod pojmem bábovka

No samozřejmě si musí člověk dát bacha aby mu neklouzala spojka. Upřímě jsem o tom ještě u BMW neslyšel. A převodovka by to měla v manuálu vydržet, u automatu většinou chipujou na menší krouťák.
Jinak nejsem si jistej, ale podle mě je např. automatická i manuální př. u 525D a 530D stejná, proto u 525D má člověk teoreticky trochu širší možnosti.
Napsal: úte 24.01.2012 14:53
od Vlasta
Bábovka je hydrodynamickej měnič. Na současnejch almarách až tak nevypadá, ale dřív to bylo jak forma na bábovku
Napsal: úte 24.01.2012 16:07
od Hoang
Auto bylo kupované v Car tech Group Ostrava se servisní knížkou. Nechal bych si to dělat u TDIfun.cz, zdá se mi jako kvalitní firma. Jinak jsem sedl do jedne E61+chip a velice se mi líbila reakce na plyn + vyšší výkon. Majitel říkal že po chipu mu spadla o 0,5L spotřeba dolů. Bojíím se, že vyšší krouťak spojka neunese. Někde jsem slyšel že u automatu je max. hranice 550Nm.
Napsal: úte 24.01.2012 21:58
od mara
jestli chces dobrej chip na bmw tak mi napis sz.mam kamarada co to dela a predelaval mi to prave po firme ......... kam by jsi chtel jit ,protoze to nebylo moc dobre....
Napsal: úte 24.01.2012 22:15
od rooc
mimochodem bitpower z jeseníků když už taky nejsou žádní ometláci

reference víc než super v mém okolí jezdí snad 8 aut které dělali
Napsal: úte 24.01.2012 22:45
od sxko
Jaky mate nazor na chip u me 530d e39 ma najeto 270tis.???Mam to v automatu.Bojim se abych si to neznicil..Mate to nekdo v chipu?diky

Napsal: úte 24.01.2012 22:59
od rooc
pánové já vím něco řeknu řeknu a třeba mi dáte za pravdu...kdyby jste měli 81kw tdíčko.., tak proč ne..., ale proč proboha chcete čipovat motory co maj 140 a více kilowat????? nemyslíte si, že ta automobilka moc dobře ví, jakej výkon tomu autu dát???? já myslím, že ano.....chipy si tam dejte.., ale pak sem nepiště jak vám lítaj lopatky tureb do motoru, neřadí převodovky a já nevím co všechno...to´t můj názor...

Napsal: stř 25.01.2012 00:02
od Hoang
Jak to tady čtu, tak se na to asi vybodnu... Auto je spolehlivé, jede docela slušně (Mohlo by jet lépe), a to hlavní že ho MÁM RÁD kluka. Nechci aby kvůli pár KW navíc bylo poruchové.
Napsal: stř 25.01.2012 00:52
od Jendix
rooc píše:pánové já vím něco řeknu řeknu a třeba mi dáte za pravdu...kdyby jste měli 81kw tdíčko.., tak proč ne..., ale proč proboha chcete čipovat motory co maj 140 a více kilowat????? nemyslíte si, že ta automobilka moc dobře ví, jakej výkon tomu autu dát???? já myslím, že ano.....chipy si tam dejte.., ale pak sem nepiště jak vám lítaj lopatky tureb do motoru, neřadí převodovky a já nevím co všechno...to´t můj názor...

no částečně máš pravdu, je třeba ale myslet na to, že 81kw octávia je taky o 0,5t lehčí.. a to je sakra znát.. a když pak porovnáš např. 125kw verzi octávie.. máš už i e61 se 160kw pomalu co dělat..
ono se stačí podívat na e61 520d a 525d... 525d má malinko navrch.. ale zase až takový rozdíl to taky není.. a právě díky hmotnosti..
Napsal: stř 25.01.2012 01:04
od rooc
Jendix píše:rooc píše:pánové já vím něco řeknu řeknu a třeba mi dáte za pravdu...kdyby jste měli 81kw tdíčko.., tak proč ne..., ale proč proboha chcete čipovat motory co maj 140 a více kilowat????? nemyslíte si, že ta automobilka moc dobře ví, jakej výkon tomu autu dát???? já myslím, že ano.....chipy si tam dejte.., ale pak sem nepiště jak vám lítaj lopatky tureb do motoru, neřadí převodovky a já nevím co všechno...to´t můj názor...

no částečně máš pravdu, je třeba ale myslet na to, že 81kw octávia je taky o 0,5t lehčí.. a to je sakra znát.. a když pak porovnáš např. 125kw verzi octávie.. máš už i e61 se 160kw pomalu co dělat..
ono se stačí podívat na e61 520d a 525d... 525d má malinko navrch.. ale zase až takový rozdíl to taky není.. a právě díky hmotnosti..
já toho zastánce nejsem...

ale ať si každý čipuje jako o život

mě 160kw stačí

Napsal: stř 25.01.2012 01:59
od Hoang
Jendix píše:rooc píše:pánové já vím něco řeknu řeknu a třeba mi dáte za pravdu...kdyby jste měli 81kw tdíčko.., tak proč ne..., ale proč proboha chcete čipovat motory co maj 140 a více kilowat????? nemyslíte si, že ta automobilka moc dobře ví, jakej výkon tomu autu dát???? já myslím, že ano.....chipy si tam dejte.., ale pak sem nepiště jak vám lítaj lopatky tureb do motoru, neřadí převodovky a já nevím co všechno...to´t můj názor...

no částečně máš pravdu, je třeba ale myslet na to, že 81kw octávia je taky o 0,5t lehčí.. a to je sakra znát.. a když pak porovnáš např. 125kw verzi octávie.. máš už i e61 se 160kw pomalu co dělat..
ono se stačí podívat na e61 520d a 525d... 525d má malinko navrch.. ale zase až takový rozdíl to taky není.. a právě díky hmotnosti..
To máš pravdu, kámoš má Mercedes C 220 CDi rok výroby 2007 125kw a do 160 mě stíhá bez problému. Ve vyšších rychlostech mu už ujíždím.
Napsal: stř 25.01.2012 07:53
od Dosty87
Já bych to nechal v sérii....Výkon BMW jak 142kW, tak 160kW dle mého na dnešní vozový park je více, jak dostatečný ... A ani s RS TDI by určitě nebyl sebemenší problém

.