Stránka 1 z 1
Napsal: sob 14.01.2012 17:30
od PetanE60
Ahoj, nejprve bych vás všechny rád pozdravil, jsem tu nový. Kdysi jsem míval 750Alpinu E32, ale to uz je deset let a az ted jsem se k teto znacce vratil a dovezl si z nemecka krasnej zachovalej kousek 530d 2008. Bohuzel nektere veci jsou mi nejasne a proto bych vas rad poprosil, zda-li byste tyto figle neporadili
1/ jak se pousti cyklovac na sterace

(umim pustit asistenta, normlani sterace, rychlosterace a jedno setreni, ale pustit to tak, aby to stiralo dle regulacniho kolecna mi proste nejde
2/ daji se nejak pustit samotne dalkove, podle toho, jak chci? Kdyz zapnu dalkove pohybem packy dozadu, pusti se mi asistent a uz si to sviti samo jak uzna za vhodny
3/Mam najeto 130 000,ale predem se chci zeptat, jak resite "problem" s vymenou filtru castit?
4/ resili jste nekdo cestinu do toho auta? Nejaky reference kde a za kolik?
5/ řešil jste někdo tažný zařízení? Chtěl bych, aby po sundání koule nebylo nic poznat, tak pokud máte také nějaké reference...
To ej zatim vse, co mne tak v rychlosti napada, dekuji za pomoc a mejte fajn den

Petr
Napsal: sob 14.01.2012 18:50
od Jendix
1) Já mám teda ještě předfacelift, ale cyklovač na stěrače není. Na pravé páčce je tlačítko auto, tím se spustí automatické stírání - deštový senzor, kolečkem se pak pouze reguluje jeho citlivost. Pokud chce člověk zapnout stírání natvrdo, tak pohybem páčky nahoru
2) Nechápu jak to myslíš, možná máš nějakýho asistenta k tomu, dálky se zapínaji pohybem dopředu. Možná si zkus prolezt nastavení I-drive, hodně věcí se nechá nastavit tam, u tebe a 2008 modelu pravděpodobně ještě víc než u mě.
3) Pokud filtr nezlobí, neměl bych strach, možná bych ho někdy nechal jen prefentivně chemciky vyčistit. Pokud nebudeš jezdit vysloveně jen město, tak se neni čeho bát
4) Čeština se nechá dodělat, zkus pohledat tady na foru, myslim že uživatel Snejk něco takovýho snad umí.
5) To jsi udělal po dovozu trochu chybu, nejlepší je domontovat závěs ještě před přihlášením, jde o to, že takhle ho budeš mít na menší hmotnost než originální. Kdyby jsi ho namontoval před přihlášením, na technickej to berou jako originánlí závěs. Na e60,e61 je i elektricky ovladatelnej, nevím ale jestli dodělat.
Ale ke všem otázkám si ještě zkus projet celý forum, najdeš na některý odpověd.
Napsal: sob 14.01.2012 20:55
od PetanE60
Děkuji

Napsal: sob 14.01.2012 21:14
od Jendix
PetanE60 píše:Děkuji

teď si nejsem jistej ve kterým foru to tady konkrétně bylo, ale někde byl odkaz na český stránky inveltu, kde má člověk možnost zdrma objednat dvd s českým návodem k autu, stačí k tomu vin.. sám jsem si ho již objednal.. zkus kouknout na to.. určitě by ti na část tvojich otázek odpovědělo..

Napsal: sob 14.01.2012 21:50
od Kejmar
Na manuál je odkaz přímo na stránkách BMW.cz, stačí zadat část VIN a pošlou CD na uvedenou adresu...
Napsal: sob 14.01.2012 22:02
od PPetr
K těm dálkám, taky jsem se s tím pral, ale konečně to umím a je to super.
Máš v autě asistent dálkových světel který funguje POUZE když máš spínač světel vlevo tj. AUTO když to zapneš doprava tak jako u normalnich aut, tak asistent nefunguje a prý se ani pořád nenatáčí což ve dne a ve městě nepotřebuješ a tím je šetříš (prej to natáčení často odchází)
Z přehození do Češtiny mě všichni odrazujou kvůli nějaký ccc jednotce nebo jak se jmenuje... tak zatím nevím.
Napsal: pon 16.01.2012 19:02
od fanda1
můžeš mít i světla na auto. Na poprvé zapneš auto dálkové a když dáš napodruhé nebo dél podržíš tak je manuálně.