Stránka 1 z 2
Napsal: stř 11.01.2012 14:55
od cabatomas
Zdravim,chystám se na hory s mojí 530 a trochu se bojim,že mě to tam někde nechá,má někdo zkušenosti v horách?Mam koupit řetězi?Díky
Napsal: stř 11.01.2012 15:12
od berkelay
no záleží do jakých hor pojedeš, na spoustě jsou úseky, kde jsou řetězy přímo dopravní značkou vyžadovány, takže určitě si je obstarej. Jinak, základní pravidlo pro BMW v zimě na sněhu je - kvalitní zimní pneu s více než dostatečným vzorkem a vyjedeš všude. Pokud pojedeš s rozumem, nemáš se čeho bát. Pokud přeci jen někam zapadneš, pokus se to rozhýbat s vypnutým ASC (jak se radí v příručce). Na hory bych si pro jistotu ještě přibalil skládací lopatku pro případ, že by jsi měl ráno před autem metr sněhu a trochu písku nebo štěrku, kdyby byl nějaký kopeček namrzlý a ty jsi uprostřed musel zastavit, tak je to dobrá první pomoc jak kolům pomoci s trakcí

Napsal: stř 11.01.2012 15:23
od libovka
Největší problé bývá mezi volantem a sedačkou. Takže záleží na tobě.Pokud máš dobré zimáky a řidičské schopnosti tak se není čeho bát.
Napsal: stř 11.01.2012 15:40
od oldaf
S BMW jezdím denně v horských oblastech a v životě jsem nikde nezůstal vyset, a to jsem jel v tak hlubokém sněhu že jsem slyšel jak se tře o podlahu. BMW v prudkých kopcích má dokonce výhodu oproti přednímu náhonu, protože v prudkém kopci se přenese těžiště vozu více na zadní nápravu. Jinak pokud máš kvalitní gumy hlavně s pořádným vzorkem tak tě nic nezastaví.
Napsal: stř 11.01.2012 16:04
od pepino5xx
Jet, hrnout a nezastavovat, pokaždé jsem vyjel kam jsem chtěl

Napsal: stř 11.01.2012 16:09
od Becx
dobry ridic a dobre gumy a neni problem... retazy pro jistotu vozim, pouzil jsem je za 10 let s bmw 2x

Napsal: stř 11.01.2012 16:30
od soukupadam
přesně tak, lopatu, trochu písku, řetezy a dostaneš se všude
Napsal: stř 11.01.2012 17:05
od Velvetek
Přesně, jak říkají kolegové, není problém. Máš automat či manuál? Když jsem se musel rozjíždět na špatných místech, tak jsem nechal ASC zapnuté a rozjížděl se na man. režim na 2 - a citlivě na plyn. A vyjelo zatím všude (ťuk - ťuk - ťuk

)
Napsal: stř 11.01.2012 17:18
od Sweden
počítej že budeš mít sebou taky nějakou bagáž,takže zádní náhon bude zatížený a tím pádem bude trakce o poznání lepší.Jinak základní příslušenství je lopatka,trocha posypu a lano

,na řetězy bych se vykašlal,nevím co stojí nový ale myslím že bez toho se v klidu obejdeš

Napsal: stř 11.01.2012 17:24
od Velvetek
Jo, taky záleží jaký máš rozměr kol. Mám v zimě 17" (225) a na to bych řetězy dát nemohl (a ani nechtěl

)
Když natankuješ plnou, máš další zátěž zadku, lepší než když někdo dává odlitky do kufru pro zatížení

Napsal: stř 11.01.2012 17:36
od hurvajs77
Sweden píše:...na řetězy bych se vykašlal,nevím co stojí nový ale myslím že bez toho se v klidu obejdeš...
Ano, pokud tam nebude znacka. Jinak jsi v pr...
Nedávno jsem se o nich bavil se svým servisákem, jestli mají význam a jaké. Už si nepamatuji značku a říkal, že jsou přesně na rozměr pneu, rychloupínací. Říkal, že v Itálii se když všichni složitě nasazovali, on vylezl, behem 1 měl bez práce všechny 4 kola a že v tu chvíli nelitoval ceny necelých 10tis...
Napsal: stř 11.01.2012 18:42
od beny-maser
a co textilní návleky?má s tím někdo osobní zkušenost?
Napsal: stř 11.01.2012 18:44
od hurvajs77
beny-maser píše:a co textilní návleky??
To myslíš jako u doktora...?

Takové návleky fakt existují...?

Napsal: stř 11.01.2012 18:44
od Misanek
Velvetek píše:
Když natankuješ plnou, máš další zátěž zadku, lepší než když někdo dává odlitky do kufru pro zatížení

Do některých řad jsou ty odlitky do kufru dokonce originál příplatkové vybavení od BMW

Napsal: stř 11.01.2012 18:51
od soukupadam
řetezy jdou myslim maximálně na 225/55 R16, já mam za 400 a nasazený během pár minut
Napsal: stř 11.01.2012 18:54
od hurvajs77
Urcite ne. Videl jsem i na 20", rozmer 275/40. Schvalne se zeptam servisaka, co to vlastne ma
Napsal: stř 11.01.2012 18:59
od soukupadam
hurvajs77 píše:Urcite ne. Videl jsem i na 20", rozmer 275/40. Schvalne se zeptam servisaka, co to vlastne ma
tak jasně řetezama můžes omotat třeba celý auto, já myslel podle příručky pro E39
Napsal: stř 11.01.2012 19:10
od Velvetek
Misanek píše:Velvetek píše:
Když natankuješ plnou, máš další zátěž zadku, lepší než když někdo dává odlitky do kufru pro zatížení

Do některých řad jsou ty odlitky do kufru dokonce originál příplatkové vybavení od BMW

Bylo myšleno tak, když někdo proběhne dílnu a nahází tam co najde

Jinak ty příplatkové jsem na mysli neměl a myslím, že je kolega v e39 nemá

Napsal: stř 11.01.2012 19:16
od beny-maser
quote]To myslíš jako u doktora...?

Takové návleky fakt existují...?

[/quote
jasně že existují jinak bych se na to neptal, v autosalonu to docela vychvalovali, tak jestli si je nemám pořídit, řetězy si kupovat nebudu na to nemám nervy se s tím nasazovat a na ty co se nasazujou skoro samy zase nemám prachy.
http://www.appneushop.cz/snehove-retezy ... likost-540
Napsal: stř 11.01.2012 19:25
od soukupadam
mě by zajímalo co ty návleky udělaj když s tim vjedu na bláto se sněhem, já ty řetezy právě používám nejčastěji na zablácený a zasněžený cestě v Krkonoších