Stránka 1 z 1

Napsal: pát 30.12.2011 08:28
od MUF_IV
Ahoj,

Tak jsem se dočkal své nové ojeté E60, ale nastal mi problem. Když jsem auto kupoval, byla vybitá baterka, po nastartování se objevila chyba chyba ktivního řízení a volant je posunutý doleva. Našel jsem nějaké možnosti že se to dá nastavit a stává se to v souvislosti s vybitím baterie. nevíte někdo jak na to? podle návodů se mi nějak nedaří.

Díky...

Napsal: pát 30.12.2011 09:23
od libovka
Diagnostikou skalibrovat.

Napsal: pát 30.12.2011 09:28
od MUF_IV
Tzn. pouze original servis? jiná varianta není?

Napsal: pát 30.12.2011 13:53
od MUF_IV
Tak měla by být, volal jsem do BMW a řekli mi že v manuálu je návod jak to nakalibrovat, :( Prej se u toho odpojuje baterie a dá se to zvládnout docela easy...Nemáte někdo ten manuál v PDF? mám jen nějakou verzi ve které to ale není

Napsal: pát 30.12.2011 16:00
od mari
Zkus toto: Nastartuj, volant zatoč nadoraz doprava, pak nadoraz doleva. zhasni motor. Řízení by se mělo zinicializovat.

Napsal: pát 30.12.2011 17:15
od MUF_IV
mari píše:Zkus toto: Nastartuj, volant zatoč nadoraz doprava, pak nadoraz doleva. zhasni motor. Řízení by se mělo zinicializovat.
Díky, tohle nepomáhá, ale povedlo se mi to obrátit, ted je volant o cca 15stupnu na druhou stranu, takze asi to tak pujde :)

Napsal: pát 30.12.2011 17:56
od libovka
MUF_IV píše:
mari píše:Zkus toto: Nastartuj, volant zatoč nadoraz doprava, pak nadoraz doleva. zhasni motor. Řízení by se mělo zinicializovat.
Díky, tohle nepomáhá, ale povedlo se mi to obrátit, ted je volant o cca 15stupnu na druhou stranu, takze asi to tak pujde :)
A to může být ten problém.A z jakého důvodu je volant na křivo? Co geometrie.Na volantu je snímač kterej hlídá polohu volantu.Při kalibraci se načítájí otáčky od rovného volantu na každou stranu do plného rejdu.Pokud se ti volant z nějakého důvodu posunul ke straně tak se kalibrace rozhodí.

Napsal: pát 30.12.2011 18:48
od Snejk
takova diagnostika ti usetri spoustu casu :) tim se nechci vnucovat :)

Napsal: pát 30.12.2011 20:19
od MUF_IV
No geometrie je OK, nikam to netáhne, proste perfekt. Udelalo to pouze po té vymlácené baterce. Jo a taky se hodily skoro vsechny hodnoty do vystrazných trojůhelníku a přitom předtím bylo vše OK zelený. To se dá taky nějak " ocheckovat" :) aby si to třeba šáhlo na původní hodnoty nebo to nějak " refrešnout" :)) Sorry že se tak blbě ptám ale seznamuju se s ním :) K elektronice mám dost blízko a v šuplíku carsoft, ale předpokládám že ten na to bude krátkej.. Jo a ještě jeden dotaz. Co tak čtu tak auto by teda nemělo být bez baterky abych se vyhnul těmto problémům, můžu teda klasicky baterku nabít přes noc tím, že připojím nabíječku na auto v garáži? Tam by snad problém být neměl ne? Juj zlatá moje E39ka :)))

ad. Snejk - no kdybych nebyl z Ostravy a to máme tuším od sebe cca 400km tak už jsem napíchnutej u Tebe na diagnostice :)))

Napsal: sob 31.12.2011 12:32
od PITAK
Pošli mi do SZ mail. Nějákej ten návod s odpojováním baterky ti pošlu :wink:

Napsal: ned 01.01.2012 13:39
od MUF_IV
Tak na hodnoty v I-Drive stačilo dodat nový akumulátor a vše je již zelené OK.

Napsal: pát 13.01.2012 09:02
od MUF_IV
Co se týká aktivního řízení, jak píše Libovka, pomohla diagnostika v BMW, volant byl po každém nastartování jinak. Cena 1280,. přístup špičkový, zaregistrovali novou baterku udělali diag celého auta a umyli ho :lol: :lol: Co si přát více. ještě jeden dotaz před tím než jsem to tam dal tak se mi při zařazení zpátečky zklopilo zrcátko u spolujezdce a taky při zamčeném autě při zmáčknutí tlačítka na DO zamykání se mi rozsvítilo osvětlení v kabině a led světla v zrcátkách a teď to nedělá. Je to v nastavení IDRIVE, tam jsem hledal ale nenašel..