Napsal: čtv 22.12.2011 09:15
Ahoj, mám menší problém u mojí e61. Dneska ráno přijdu k autu, normálně nastartuju, všechno běží jak má, jen z topení se line šilenej smrad (z počátku srovnatelný ke zkaženejm vajíčkám, poté spíš zápach spálené elektroniky). Popojížděl jsem pouze 5km, s mezi zastávkou, po startu se vždy zdálo, že je zápach intenzivnější. Včera večer jsem ještě zapínal po zaparkování zbytkové vyhřívání a dnes ráno jsem zapínal webasto (cca. na půl hodiny).
Teď je otázka, co to může způsobovat? Bavil jsem se s automechanikem a říkal mi že typuje nějakou klapku v topení, ptal jsem se, zda se tak může projevovat “ježek” topení (jako např. u e39), říkal že prý nesmrdí když odejde. Setkal se někdo s něčím podobným? Případně čím typujete že to je způsobený (ke konci se mi zdálo že malinko kolísali otáčky ventilátoru, je dost pravděpodobné, že je to něco v cestě vzduchá, tzn. ventilátor, klapky a ten “ježek”. Největší problém je že jsem zrovna mimo hranice až prakticky u slovinskejch hranic.
Jinak dodám, že tady byl slušnej mráz s velkou vzdušnou vlhkostí, tzn. všude hromady jinovatky. Předem díky za každou radu.
Ps: držte mi palce ať dojedu, dneska mám v plánu jet domu
Teď je otázka, co to může způsobovat? Bavil jsem se s automechanikem a říkal mi že typuje nějakou klapku v topení, ptal jsem se, zda se tak může projevovat “ježek” topení (jako např. u e39), říkal že prý nesmrdí když odejde. Setkal se někdo s něčím podobným? Případně čím typujete že to je způsobený (ke konci se mi zdálo že malinko kolísali otáčky ventilátoru, je dost pravděpodobné, že je to něco v cestě vzduchá, tzn. ventilátor, klapky a ten “ježek”. Největší problém je že jsem zrovna mimo hranice až prakticky u slovinskejch hranic.
Jinak dodám, že tady byl slušnej mráz s velkou vzdušnou vlhkostí, tzn. všude hromady jinovatky. Předem díky za každou radu.
Ps: držte mi palce ať dojedu, dneska mám v plánu jet domu