Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 15.12.2011 22:18
od DestinyE34
Chystám se na výměnu spojkového ložiska a možná i spojky samotné u trošku jiného modelu BMW a to E34 525i :D
na youtube jsem narazil na tohle poučné video s M5. Zajímalo by mě,jak přesně se jmenuje a používá ten stahovák co nejspíš centruje lamelu...uvidíte ho ve videu 4:10 Díky

(nemám členství a tak jsem příspěvek vložil sem,myslím,že svým způsobem sem patří)

http://www.youtube.com/watch?v=qIf5nbjFFJI

Napsal: pát 16.12.2011 10:51
od pragdejf
jakou spojku mas? samostavitelnou nebo normal? vcera sem to delal (do pulnoci) a samostavitelna se dost branila. nakonec sem nahodil spojku z dvoulitra a jezdim.

Napsal: pát 16.12.2011 18:42
od DestinyE34
To nevím,je to rok 91" ...jak to poznám,podle štítku převodovky asi ne,že...
Klidně se rozepiš,nebo i do SZ...na BMW jsem spojku nedělal a neživím se tím....takže každá rada/návod se hodí. Sundám výfuk u svodů..půlku kardanu a pak je nějaký zádrhel?

Napsal: sob 17.12.2011 12:42
od Soptiiik
Měl bys tam mít klasický přítlačák takže žádný stahovák nepotřebuješ...

Napsal: pon 19.12.2011 13:07
od pragdejf
no pak shodis prevodovku, to je u E34 M50 docela pohoda, chce to tak 2-3 dlouhy prodlouzeni na velkou golu a E vorechy, jmenovite E10 na ty maly zmrdy, E12 na starter a E14 na srouby, co fakt drzej prevodovku. pokud si to nikdy nedelal, tak si vem pomocnika (muze bejt uplne blbej, to je jedno) a vyhrad si na klidny sundani prevodovky tak den. jo a je potreba povolit most prevodovky, pak trochu vyheverovat vzadu prevodovku, povolit prostredni silace, dat nakej spalicek mezi motor a zadni napravnici, spustit motor na ten spalicek. protoze jinak, jinak by to neslo soudruhu.

takhle vypada samostavitelna spojka:
http://www.luk.de/content.luk.de/en/pro ... C2_new.jsp

pokud si ji koupil, tak trochu pohledej na netu, najdes postup.


jinak hardyna zustava na kardanu, staci sundat katy, na vejfuk si kup novy srouby a tesneni a matice na svody. taky bejva solidni omrd povolit matice na svodech, idealni je horkej klic. (autogen) pokud pujdes cestou sundani vejfuku komplet, tak zase patrne urves zadni drzaky u koncovyho tlumice. sroub staci uriznout flexou a vymlatit zbytek, nahradit sroubem a matici.

je to trochu zmateny, ale nakonec to nak poskladas. v pripade nutnosti se ptej dal.

Napsal: pon 19.12.2011 21:15
od DestinyE34
Dobrý dobrý...díky

(muze bejt uplne blbej, to je jedno) :lol: :lol: :lol: