Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 15.12.2011 03:49
od rooc
zdravíčko..., mám bmw..., asi cca měsíc s autem jsem moc spokojenej.., ale má pár chyb, co mi vadí nejvíc je, že z ničeho nic přestane jet..., nevím co s tím..upadne do divnvého nouzového režimu, kdy přestane táhnout..., nemusím ani vypínat morot, stačí vyřadit(mám manuál), nechat otáčky spadnout na volnoběh, pak stačí zařadit a auto o5 táhne.., když táhne sem tam se stane, že po překročení 3tis ot, jakoby ho někdo nakopl na chvíli doprdele...,ale toto trvá jen chvíli.., začala sem tam svítit i kontrolka motora a píše cosik o emisích.., někdo mi říká, že to je regulace turba, někdo ať koupím rovnou turbo celé, a ten motor s těma emisema mi začal svítit po tom, co mi odpojili baterku....zas z toho mám akorát nervy.., měl jsem předtím mercedes a stál mi co druhej měsíc v servisu, myslel jsem si, že jsem si konečně koupil auto co něco snese...poradíte prosím...díky
Napsal: čtv 15.12.2011 03:50
od rooc
jen pro doplnění je to 2004 160kw
Napsal: čtv 15.12.2011 07:24
od Couloo
To samé mi dělalo po koupi moje E39 530d. A zpravilo se to samo asi takto.
Jak jsem byl najebaný a nasraný na manželku

tak jsem jel dost ostře a kvalty 1,2,3 jsem vytáčel do maxima až do omezovače pokud mě to zrovna pustilo a nespadlo to do nouzáku. A už od druhého dne mi to nikdy neudělalo. Mám ho rok a najel jsem na tom už 45 000km a fakt od té doby to jede v pohodě. Zní to divně ale je to tak.
Napsal: čtv 15.12.2011 14:53
od rooc
tak ono je asi možné všechno.., nicméně, pokud by bylo i to turbo načnuté, nerad bych aby se rozstřelilo, já jsem právě myslel, že se s tím musí jezdit slušně.., jelikož ten motor - increased emmission.., nebo jak to je...si to moc dobře nepamatuju, sem tam zhasne..., ale pak když začnu jezdit svižněji.., zase se to rožně.....nervy moje.., nervy mám každej den, ale na autě jsem si to nikdy nevybíjel.., no asi začnu

Napsal: čtv 15.12.2011 17:05
od beny-maser
nevím co máš přesně za problém ty, ale to co popisuje Couloo je přesná příčina kloboukové jízdy, mám s tím osobní zkušenost sice na ocávce 1,9 tdi, ale naprosto stejný problém, švára jí mám a jezděj s tím jak s traktorem do 2000ot, regulace časem zaroste a když jednou mimořádně šlápnou na plyn, tak to padne do nouzáku,potom mě stačí vzít ocávku, vysadit šváru a pořádně jí projet 2-3krát to za jízdy padne do nouzáku a potom je zase klid než přijde traktorová jízda, ono tomu motoru neuškodí když ho občas trochu proženeš a vymeteš saze z výfuku

Napsal: čtv 15.12.2011 18:31
od Jendix
taky bych řekl regulace turba.. mě se něco takovýho malinko projevovalo po generálce turba.. prostě auto do ca. 2000jelo jak utržený, pak nastal pokles, ale jakmile se to přehouplo přes 2500 jelo to zase normálně..
nědělalo to ale pokaždné... jen když člověk vytáčel motor prakticky z volnoběžných otáček...
po ujetí cca. 12 tkm už je to neznatelný.. přisuzuju to pravděpodobně oné generálce, prostě asi chvilinku trvalo než si všechny díly sedly.. jinak si to nedokážu vysvětlit..
u novějších modelů už se prý částečně naklápění při každém startu čistí částečně samo, tak že si projede koncové polohy..
možná by opravdu stálo za vyzkoušení sednout do auta a někde ho trochu prohnat..
Napsal: čtv 15.12.2011 19:29
od rooc
Ono to tim nebude prumernou rychlost tam mam cca 86 coz je dost jezdim pomerne ryhle fakt je ten ze uz ho moc nehonim protoze z toho mam ted strach paradox je ze ty problemy nastaly po servisu ten co mi to prodal jjen mazal intervaly olej mel podle servisaka nakrouceno tak 50tis potkat toho vyjebance tak mu rozbiju hubu takze se vsechno vycistilo rozdelalo proplachlo utesnilo a pak to zacalo delat kdyz jsem videl co z roho vyteklo tak jsem ze srandy rekl ze se to auto zblazni a just stalo se
Napsal: čtv 15.12.2011 20:19
od beny-maser
asi nejlepší bude když na to koukne někdo, kdo tomu opravdu rozumí, napiš odkud jsi a lidi ti poradí někoho ve tvém okolí.
Napsal: čtv 15.12.2011 20:19
od Jendix
no nejlepší by bylo mít jistotu, jestli to tím turbem opravdu je.. nejlíp proto na diagnostiku.. co se turba týče, nemusí se kupovat nový, nechá se sehnat jen ten samotný motor natáčení.. ptal jsem se na to když mi dělali tu generálku turba..
co jinak filtr pevnejch částic? nemůže to způsobovat ten? kolik máš vlastně najeto?
Napsal: čtv 15.12.2011 23:55
od rooc
já bych byl rád kdyby se na to kouknul někdo kdo tomu rozumí jenže když mi nějkdo dopuručí mechanika..tak mi řekne...noo....nejdřív po novém roce.., z toho jsem vždycky uplně na nervy..jsem člověk kterej má rád všechno hned..., nechci přece nic zadarmo... na diagnostice jsem to už měl...ukazuje to regulátor, egr.., kterej se údajně vyčistil a váhu vzduchu...kterou jsme teda šel koupit novou. ten regulátor prej taky rozchodili..., mě je jen divné, že to začalo dělat po servise a po tom, co se odpojila baterka, najeto mám 230tis.., což si myslím není žádná smrtelná kombinace..., na mercedesu, než mě ho jistá paní řidička zbavila čelním nárazem jsem měl 170tis...a byl ok...taky ale měl nadservis..., jinak jsme severomoravák, konkrétně z rýmařova, ale přebývám i v olomouci....
Napsal: pát 16.12.2011 02:15
od demong60
no já mám v podstatě stejnej problém na TDS...jedu ustálenou rychlostí třeba 120 a když chci přidat tak nic,pomůže jen vyřadit nebo vyšlápnout spojku,nechat otáčky padnout a pak to zas jede jak má...někdy se to staně během 10km třeba 10x a někdy vubec...tak by mě zajíamlo čim to může bejt no
Napsal: pát 16.12.2011 07:25
od beny-maser
demong60 píše:no já mám v podstatě stejnej problém na TDS...jedu ustálenou rychlostí třeba 120 a když chci přidat tak nic,pomůže jen vyřadit nebo vyšlápnout spojku,nechat otáčky padnout a pak to zas jede jak má...někdy se to staně během 10km třeba 10x a někdy vubec...tak by mě zajíamlo čim to může bejt no
jenže u tebe je to 100% hlava vstřikovacího čerpadla tu rooc nemá
Napsal: pát 16.12.2011 14:09
od demong60
aha no,já sem si to i řikal že by to tim mohlo bejt...celý čerpadlo je zdá se načatý protože teplý starty už jsou o něco horší než studený...takže na jaře proběhne výměna a bude to snad v pohodě

a že dík
Napsal: ned 18.12.2011 03:50
od rooc
díky bohu, vyřešeno
Napsal: ned 18.12.2011 09:05
od Jendix
rooc píše:díky bohu, vyřešeno
a čim to teda nakonec bylo? rozepiš se trochu víc, ať z toho taky něco máme..

Napsal: pon 19.12.2011 00:26
od rooc
no..., zjistil jsem, že po tom, co mi odpojili baterku, to hodilo zvláštní chybu filtru pevných částic..a po tom.., co se to smazalo je klid..., tak aspoň mám novou váhu vzduchu a turbo.....nové stálo 10k..., což se dalo přežít
Napsal: pon 19.12.2011 08:29
od beny-maser
a nebylo by lepš,í než hned měnit díly, zajet na diagnostiku za 500,-
Napsal: pon 19.12.2011 14:38
od rooc
tak co, váha vzduchu stejně sem tam hodila chybu a to turbo mělo špatnej regulátor.., po 200tis km taky nebude zrovna echt tak tam šlo nové....a na diagnostice jsem byl i předtím..., nějak mi to nevadí, že tam mám nové.., mám rád, když mám auto v maximálním pořádku
Napsal: pon 19.12.2011 16:11
od beny-maser
tak pokud jsi spokojený, tak nemá cenu do toho dál rýpat, a kde si koupil to nové turbo?10k mi přijde jako best preis.
Napsal: pát 23.12.2011 07:52
od MUF_IV
Při lsušným zacházení k motoru s úctou jeho výkonu a vydejchání po jízdě přece nemůže Turbo být KO po 200tkm..