Stránka 1 z 2
Napsal: stř 14.12.2011 23:38
od mara
Ze by konecne neco, co ukonci drahe vymeny dpf filtru?Nevim, zda uz to nekdo tady zkousel ,ale na sk foru ano a funguje to!!!!!!co vy na to?
http://www.nanoaditiva.sk/produkt,dpf-flushing-liquid
Napsal: čtv 15.12.2011 00:37
od Jendix
něco podobnýho musí existovat už delší dobu, protože mě vyplachoval automechanik filtr už na jaře.. co říkal, pomohlo to, vytekly z toho prý pěkný sr..ky..
jinak toho pro středku do nádrže bych se trochu bál.. mělo by stači samo o sobě vyčistění.. případně delší jízda pro dokonalou první regeneraci..
Napsal: čtv 15.12.2011 00:47
od mara
taky jsem nad tim pripravkem do nadrze premyslel.trosku bych se bal at to neco neudela.
po tom proplachu jsi musel jet s autem nejakou delsi trasu?je moc dulezita ta prvni reg. po vycisteni?
jen at vim,protoze si dpf hodlam cistit ted o vikendu.
Napsal: čtv 15.12.2011 07:45
od gamers
Napsal: pát 18.05.2012 10:16
od MUF_IV
Chlapi nemáte TIP čím jiným to vyčistit, přeci tyhle komerční všci musí jít nahradit...když jsem na to koukal je to jen řetězec sítěk..Vapku mám k dispozici, co teda použít jako chemikálii Napadla mě Arva? koupil jsem nové těsnění a šrouby a o víkendu bych to chtěl vypucovat... Ještě dotaz, jaká je objem cca 7-8 litrů?
Napsal: pát 18.05.2012 10:54
od rooc
4litry max se do toho vlezou
Napsal: pát 18.05.2012 16:52
od mys_iak
ja som cital o tom ze to vypaluju v peci alebo s pomocou cistica na grill... a vywapkovat...
Napsal: pát 18.05.2012 17:03
od MUF_IV
Koupil jsem čistič na bázi louhu silný koncentrál 1l za cca 270 kč, v prodejně mi říkali že je to náhrada Arvy. Předpokládám že by to nemělo ničemu ublížit....
Napsal: pon 21.05.2012 08:24
od coWon
MUF_IV píše:Koupil jsem čistič na bázi louhu silný koncentrál 1l za cca 270 kč, v prodejně mi říkali že je to náhrada Arvy. Předpokládám že by to nemělo ničemu ublížit....
a potom este s acetonom
Napsal: pon 21.05.2012 10:46
od beny-maser
aceton je úplně na ho.no pokud se jedná o čištění,hlavně bych měl strach co udělaj výpary po nastartování,perchlor je mnohem lepší a účinější pokud jde o rozpouštění usazenin,jestli bude dobrý na tohle nevím, ale určitě účinější než aceton.
Napsal: pon 21.05.2012 21:36
od mara
ja bych volil spise primo odzkousene pripravky k tomu urcene.
ja jsem dpf vycistil tim dpf flushing liquidem od pro-tec a vse je ok.vycistilo to na 100%.pak davam na prevenci ten pripravek do nafty pro lepsi regeneraci a vse funguje tak jak ma!!!
no ,kazdeho volba

Napsal: úte 22.05.2012 14:06
od MUF_IV
Ještě jsem vyhrabal obal, tak se to jmenuje supermafrasol ( doufám že to nebere nikdo jako reklamu, dnešní svět je pomrd....)

Filtr OK, nechal jsem to 1:4 naredene cca 10 hodin, pak vylít...teklo to dlouho...pak jsem tomu dával cca 40minut vapku a došel jsem do stavu, že když jsem konví nalil vodu přes filtr tak okamžitě protekla dolů, což v původním stavu to chlastalo ten přípravek a dole nic neteklo, tak jsem ho tam dlouho nalíval... Vymazaná chyba s přicpaným filtrem na DIS, auto jede pocitově lépe, možná funguje placebo

, každopádně chyba se neobjevuje.....
Napsal: úte 22.05.2012 16:39
od beny-maser
Takže ve finále to chce jen vyčistit od usazenejch mastnejch sazí? nebo se pletu?
Já mám na svém tds jenom kat takže mě se to netýká, ale abych věděl jestli mám u svého stařičkého milionáře raději zůstat.
Napsal: úte 22.05.2012 19:08
od bibikuba
Napsal: stř 23.05.2012 15:56
od MUF_IV
Přeně tak, nic jiného tam není...jen bordel ketrý se časem nasbírá, fakt je ten že ekologicky to mají zmáknuté perfektně, když jsem to rozhodil tak před filtrem DPF bordel, za ním absolutně čisto..., cenově už je to horší

)
Napsal: pon 28.05.2012 22:01
od Indian
Zdar chlapi,dneska jsem měnil hardy spojku a při té příležitosti jsem hned mrknul na výfukové potrubí kde že mám ten DPF filtr, že bych ho taky vyčistil a ejhle koukám a vidím :předkatalyzátor,katalyzátor a koncovej tlumič.Podle obrázků a videí z youtubu jsem tam nic podobnýho dpf filtru nenašel,můžete mě někdo poradit jak to tedy je ?

Jinak mám E60tku 530d,r.v. 2004 automat.

Napsal: pon 28.05.2012 22:18
od Jendix
Indian píše:Zdar chlapi,dneska jsem měnil hardy spojku a při té příležitosti jsem hned mrknul na výfukové potrubí kde že mám ten DPF filtr, že bych ho taky vyčistil a ejhle koukám a vidím :předkatalyzátor,katalyzátor a koncovej tlumič.Podle obrázků a videí z youtubu jsem tam nic podobnýho dpf filtru nenašel,můžete mě někdo poradit jak to tedy je ?

Jinak mám E60tku 530d,r.v. 2004 automat.

jestli máš koncovky výfuku směrem dolu, tak DPF nemáš.. u prvních ročníků to tak v některých případech bylo..
Napsal: pon 28.05.2012 22:29
od Indian
Jendix píše:Indian píše:Zdar chlapi,dneska jsem měnil hardy spojku a při té příležitosti jsem hned mrknul na výfukové potrubí kde že mám ten DPF filtr, že bych ho taky vyčistil a ejhle koukám a vidím :předkatalyzátor,katalyzátor a koncovej tlumič.Podle obrázků a videí z youtubu jsem tam nic podobnýho dpf filtru nenašel,můžete mě někdo poradit jak to tedy je ?

Jinak mám E60tku 530d,r.v. 2004 automat.

jestli máš koncovky výfuku směrem dolu, tak DPF nemáš.. u prvních ročníků to tak v některých případech bylo..
Super, díky moc to jsem potřeboval slyšet

Nicméně je zajímavé že mám podobný problém jako hodně lidí tady s tím pocukáváním.Od spoda vždy vyrazí parádně a jak padne cca 2300 ot. tak otáčky jdou pořád nahoru ale pozvolněji klidně až na 4,8 tis. a při tom to chvílemi pocukává jako že to chce vyrazit ale nemůže. Zajímavé je že když jedu za deště tak to prakticky nedělá i když jsem dal kickdown a to byl fofr,otáčky vyletěly jako u benzínu

.Tak nevím.Mám v plánu pořádnou diagnostiku.
Napsal: úte 29.05.2012 11:11
od Jendix
Indian píše:Jendix píše:Indian píše:Zdar chlapi,dneska jsem měnil hardy spojku a při té příležitosti jsem hned mrknul na výfukové potrubí kde že mám ten DPF filtr, že bych ho taky vyčistil a ejhle koukám a vidím :předkatalyzátor,katalyzátor a koncovej tlumič.Podle obrázků a videí z youtubu jsem tam nic podobnýho dpf filtru nenašel,můžete mě někdo poradit jak to tedy je ?

Jinak mám E60tku 530d,r.v. 2004 automat.

jestli máš koncovky výfuku směrem dolu, tak DPF nemáš.. u prvních ročníků to tak v některých případech bylo..
Super, díky moc to jsem potřeboval slyšet

Nicméně je zajímavé že mám podobný problém jako hodně lidí tady s tím pocukáváním.Od spoda vždy vyrazí parádně a jak padne cca 2300 ot. tak otáčky jdou pořád nahoru ale pozvolněji klidně až na 4,8 tis. a při tom to chvílemi pocukává jako že to chce vyrazit ale nemůže. Zajímavé je že když jedu za deště tak to prakticky nedělá i když jsem dal kickdown a to byl fofr,otáčky vyletěly jako u benzínu

.Tak nevím.Mám v plánu pořádnou diagnostiku.
no mě takhle malinko zlobila regulace turba.. hlavně po generálce turba.. pak si to nějak sedlo a už to nedělá.. né že by to vysloveně cukalo, jen bylo znát, jak auto přestalo na okamžik táhnout.. (bylo to kolem 2000-2300ot, resp. netáhlo tolik, po překonání těch otáček jelo zase jak mělo)..
nejlepší je zajet k někomu kdo nevidí e60 poprvé.. většinou už pak není těžké závadu dohledat..
Napsal: úte 29.05.2012 17:42
od Indian
Jasně, máš pravdu cukat to přímo necuka spíš jen zeslábne zátah a vždy je to po překonání 2tis.ot. a pak to blbne ruzne pri ruzných ot.Dneska pršelo a blblo to taky.Egr,klapky v sáni ok,palivovej i vzduchovej filtr vyměněnej ,termostat ok .Diagnostika na volnoběh nic nehlásí takže to vypadá na problém s turbem možná váha v. ale ta asi ne to by dělalo pořád.Mám v plánu navštívit pořádnou diagnostiku.