Stránka 1 z 2
Napsal: úte 13.12.2011 10:15
od Traviss
Hoj. Pořídil jsem si k e46 takovou víkendovou hračku e39 540iAT 215tkm.
Motorový prostor docela od oleje, levý VANOS studený cvaká hodně, pak se docela uklidní. Ten olej teče s největší pravděpodobností jen kolem ventilových vík než se to ohřeje.
Po cestě z Phy do Ovy jsme jeli po D1 na pohodu mírném v dešti v tandemu s mou e46 pohodových 140-150 s krásnou spotřebou 11,1l až za Prostějov, kdy přestaly fungovat stěrače+ostřikovače - ani ťuk a než jsme stačili dojet na nějaké odpočívadlo, tak z kopce zhasl motor. Natočit to nešlo, ač se startér snažil jak mohl, 2x to chytlo na 2s na 4 válce předpokládám a samo hned zhaslo... V nádrží 40l Naturalu 95.
Any ideas? Nemohla zavlhnout řídící jednotka? Jaký bude nejlepší postup co zkoušet?
Zbytek trasy jsme dojeli na laně po dálnici v 11 večer (hlavně nepište že se to nesmí, tahat dvoutunovou mrchu - to jste rádi za každou rovinku

)
Samo se vybila ještě baterka, postupně vše okolo zhasínalo, tak jsem si připadal jak v Apollu 13, ale taky jsem doletěl

Takže AKU se nabíjí

Napsal: úte 13.12.2011 10:46
od libovka
Hele a jak daleko jste to táhli?Předpokládám že 50 km/h jste taky nejeli.

Takže si pořídíl spíš víkendovou sra...

Napsal: úte 13.12.2011 10:49
od Traviss
libovka píše:Hele a jak daleko jste to táhli?
cca 100 km rychlostí 80-90

Převodovka tím pádem možná v háji...jasné, ale venku byly 2° a měnič byl určitě dostatečně ochlazován proudícími větry

Navíc mě táhl absolvent Fakulty strojní, katedry dopravní, určitě věděl co dělá
Mně teď spíš jde o to, dojet s tím 500 m na STK na evidenčku a k tomu by se docela i hodil "motor"

a pak můžeme ze sr.čky udělat hračku

Napsal: úte 13.12.2011 12:22
od scooter_x
Nemůže za tím vězet třeba nefunkční altík? Čistě teoreticky...nedobíjelo, až jste dojeli...
Napsal: úte 13.12.2011 12:23
od Traviss
Nn, právě že to po cestě nabilo mrtvou 95Ah baterku tak, že vydržela 10 startů a pak 45 min svítit xenonama...dokud jsem si neuvědomil, že bych je mohl vypnout
Taky to ale spíš vidím na el. problém, kamarádova elektřina v 528i žije taky vlastním životem

Napsal: úte 13.12.2011 12:34
od libovka
Ale o měnič vůbec nejde.Ten se ani netočí když neběží motor.Jde o lamely v převodovce které se bez nastartovaného motoru nemažou a tudíž se spálej.
Student katedry strojní evidentně ví kulový.
Napsal: úte 13.12.2011 12:52
od Traviss
Njn, to jsou ti teoretici... ne já ho ještě povzbuzoval
Každopádně to neřešme, komplet novou převodovku můžu mít za 10K po 200tkm proběhu, když ji nebude mít co pohánět, tak je to stejně naprd...
Napsal: úte 13.12.2011 16:37
od daewoo333
A co takhle to píchnout na diagnostiku? Ta by ti rekla vic. Skus se podivat pod pravy pylovy filtr pod kapotou, je tam RJ motoru a stava se, ze se tam ucpou bordelem odtokovy kanalky a drzi se tam pak voda. To by mohlo napovidat tomu ze se ti to stalo za deste. Prekontroluj ty konektory.
Napsal: úte 13.12.2011 17:08
od Traviss
Jj, než budu volat Peťasovi, jestli by se zastavil, tak to určitě prozkoumám, zrovna jsem nezávisle na tom od tama před hodinkou bordel tahal, byla tam tuna listí z břízy + jehnědy, takže horká stopa

Napsal: úte 13.12.2011 17:20
od daewoo333
Mozna se ti stane, kdyz budes mit auto v suchu, ze ti to pude za den, dva nakopnout normalne. To by bylo pak jasny.
Napsal: stř 14.12.2011 09:30
od PK_530iA
za kolik si ho nakonec koupil, pokud to není tajný. Auto už tam bylo celkem dlouho a co si pamatuju poslední cenu, tak byla 50-55 tis. Už podle fotek to mělo spoustu vad na kráse a to nepočítám ty co jsi vypsal, který normálně nejsou vidět. Ale přeju ti hodně štěstí se sprovozněním, auto si to určitě zaslouží

Kdybych nekoupil svojí 530iAT, tak bych možná koupil tohle a ten rozdíl v ceně bych do toho vrazil s tím, že tady bych měl polovinu věcí novejch a udělanech.
Napsal: stř 14.12.2011 10:52
od bmw--jury
Nebylo lepší zavolat odtahovku , než možná zníčit převodovku ...

Napsal: stř 14.12.2011 12:05
od Traviss
bmw--jury píše:Nebylo lepší zavolat odtahovku , než možná zníčit převodovku ...

V dešti v 11 večer za zatáčkou na rychlostní silnici na trávě bez odstavného nemyslíte nikdy racionálně
Cena byla na tipcars 55K, je tam EKO za 3K, tak jsme se domluvili na 53,5K..
Je tam plno drobností na dořešení, ale celkově je to velmi zachovalé, mnohem zdravější než moje e46, která hnije kde může. Je to po pánovi r.1943
EDIT něco o táhnutí e65:
Samozřejmě, že se to dá tahat, kvůli tomu tam to zařízení je. Ale ne z Berlína do Prešporka. Pokud máš návod, je to tam napsané, skoro úplně na konci, před rozměry a váhami. Protože to stejně nanajdeš, píše se tam :
- klíček do polohy 1, aby fungovali koncová, brzdová, směrová světla, houkačka a stěrače
- klíček do polohy 1, aby se NÁÁÁÁHODOU nezamklo řízení
- nebude fungovat posilovač řízení a posilovač brzd ==> zatáčet a brzdit to bude, ale budeš potřebovat velkou sílu
- volič aut. převodovky do polohy N
- maximální rychlost odtahu do 70km/hod na vzdálenost 150km
http://www.bmwklub.sk/bmw7/e65-moze-sa- ... 20316.html
Napsal: stř 14.12.2011 12:12
od Don
no a pak prijdes ty a das tomu po letech napit

Napsal: stř 14.12.2011 14:45
od libovka
EDIT něco o táhnutí e65:
Samozřejmě, že se to dá tahat, kvůli tomu tam to zařízení je. Ale ne z Berlína do Prešporka. Pokud máš návod, je to tam napsané, skoro úplně na konci, před rozměry a váhami. Protože to stejně nanajdeš, píše se tam :
- klíček do polohy 1, aby fungovali koncová, brzdová, směrová světla, houkačka a stěrače
- klíček do polohy 1, aby se NÁÁÁÁHODOU nezamklo řízení
- nebude fungovat posilovač řízení a posilovač brzd ==> zatáčet a brzdit to bude, ale budeš potřebovat velkou sílu
- volič aut. převodovky do polohy N
- maximální rychlost odtahu do 70km/hod na vzdálenost 150km
http://www.bmwklub.sk/bmw7/e65-moze-sa- ... 20316.html[/quote]
Ale to je E65.Jestli si to dobře pamatuju tak E39 je možné táhnout maximálně na vzdálenost 50km a rychlost nesmí přesáhnout 50km/h.
Napsal: stř 14.12.2011 17:39
od Traviss
Dozvíme se za pár dní..
Baterka je tam, točí točí nenaskočí, takže ŘJ ven, vypadá docela jedle, i tak jsem ji vylepil na topení a zítra uvidíme..
Zítra má být snad i diagnostika..
Napsal: stř 14.12.2011 23:03
od jararak
vravis, ze ti prestali ist stierace, nemas bazen pri motorceku stieracov, taktiez kolo brzdoveho posilovaca?
Napsal: ned 18.12.2011 00:06
od Traviss
libovka píše:EDIT něco o táhnutí e65:
Ale to je E65.Jestli si to dobře pamatuju tak E39 je možné táhnout maximálně na vzdálenost 50km a rychlost nesmí přesáhnout 50km/h.
A co když pojedu 51km/h? Hele a to tam vubec neberou v potaz, jestli je venku -35 nebo +40°C? To je teda pěkně odfláknutá práce, očekával bych minimálně A5tkový graf - křivku průběhu venkovní teploty a možné rychlosti tažení na vzdálenost 50km při 1000 hPA, 85% vlhkosti a prašnosti 10 µg/m³...
Chlapci, diagnostika měla být v pátek, nic, tak snad v pondělí, taky už bych to rád přihlásil...
Každopádně co mi vybije za 2 dny plně nabitou 95Ah baterku v zamčeném autě?

Možná by nebylo od věci začít zde

Napsal: ned 18.12.2011 00:22
od Snejk
sazim se ze te prevodovce vubec nic nebude

ja sme e32 i e 38 tahal takovy extremy ze by musela nekde na ceste vystoupit sama z vozu a nikdy ji nebylo nic ani olej podle diag teply ani ta skrin... proste nic zajimavyho
ghh treba e32 jela 100km po dalnici i 160kou

za 750

Napsal: ned 18.12.2011 00:22
od daewoo333
Vybyjeni - Skus si najit neco na tema Jezek. Na 99pro. to bude on.
