Stránka 1 z 1
Napsal: sob 05.11.2011 17:48
od StepanMatl
Jelikož jsem si včera v noci všiml, že mi při zmáčknutí spojky malinko na okamžit pohasnout světla, napadlo mě, že by altík začal umírat.
Dneska jsem jezdil se zapnutým testem č. 7 a pozoroval napětí.
Při jízdě ukazuje 13,7 - 13,8 V.
Pokud zmáčknu spojku, klesne na 12,8 - 13,6 V, jak kdy, a během okamžitu se zase vrátí zpátky na 13,8 V.
Napětí při vypnutém motoru 12,1 - 12,3 V.
Je to normální, nebo mě čeká repas altíku?
Napsal: sob 05.11.2011 18:20
od all
dobíjení si určuje řj motoru.
Napsal: sob 05.11.2011 19:33
od StepanMatl
Ještě doplním další hodnoty:
první poloha klíčku: 12,3 V
druhá poloha klíču: 11,8 V
při startu: 8,9 V
Napsal: sob 05.11.2011 19:39
od pepino5xx
Při startu 8,9?
To je málo, hodně málo.
Napsal: sob 05.11.2011 20:09
od StepanMatl
Tak jako nebylo by divu, kdyby byl altík OK, ale baterka v hajzlu, jelikož tam je ještě originál BMW

Napsal: sob 05.11.2011 20:49
od all
baterka v řiti, slouží jako velkej kondenzátor.....
Napsal: sob 05.11.2011 21:02
od beny-maser
pokud je tam starší baterka jak 6 let tak vyměnit, hrozí nebezpečí náhlé smrti a přetěžuješ altík, to jak se to chová je varování, že už to brzo přijde.
Napsal: sob 05.11.2011 21:03
od beny-maser
pokud je tam starší baterka jak 6 let tak vyměnit, hrozí nebezpečí náhlé smrti a přetěžuješ altík, to jak se to chová je varování, že už to brzo přijde.
Napsal: sob 05.11.2011 22:38
od starML
Přečti si první dva odstavce článku, který jsem před hodně lety vytvořil
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... age&pid=17 a potom si běž koupit jinou baterku.
Napsal: sob 05.11.2011 22:46
od StepanMatl
Nepřečtu, prošlo mi členství...
Je mezi těmahle baterka nějakou rozdíl ve vnitřnostech? Kromě kapacity mají všechny parametry stejný:
http://www.battery.cz/autobaterie-varta ... -316-v2797
http://www.battery.cz/autobaterie-varta ... -313-v2821
Napsal: ned 06.11.2011 10:58
od Filozof
Jen vstoupím do diskuze. Mám VARTU SILVER dynamic 77AH a jsem maximálně spokojený. Je cca 3roky stará a v zimě při -22C auto stálo 10dní venku na mrazech a startuje na drc.
Mám 525 ve velké výbavě s alarmem a nikde jsem neměl problém.
Takže jen chci říci že 100ah mě přijde zbytečná a předimenzovaná až moc. To už je zbytečné vyhazování penez a je to jen pro dobrej pocit z čísla 100 nic víc
takže ideálně 85-94ah max a i ta 94ah mi přijde už zbytečná. Pokud tedy nemáš ve výbavě coffee paket a ledničku a masážní sedačky

Napsal: ned 06.11.2011 11:13
od Sweden
nevím jestli to považovat za vyhození peněz,možná ano,ale já se vždy pokud to jde řídím tím co píše výrobce a nepřemýšlím nad tím zda mi postačí baterie s 77ah když výrobce píše 100ah,věřím že slabší postačí možná se to ale podepíše na její životnosti apod,těžko říct.
Jinak já jsem se rozhodoval před rokem přesně mezi stejnou dvojicí baterií jako ty,nakonec vyhrála silnější 100ah silver dynamic a to převážně díky spokojeným majitelům a přečteným recenzím a taky díky tomu že až se mě bude někdo ptát co tam mám za baterku tak můžu říct "no přece stovkovou pičowoe"

Napsal: ned 06.11.2011 11:34
od StepanMatl
Tady ale nejde o kapacitu, mám tam ještě originální BMW baterku z výroby a má jen 85 Ah. Jde o startovací proud a ten je u Silver Dynamic (830 A) slušnej.
Napsal: ned 06.11.2011 11:36
od Filozof
Sweden píše:nevím jestli to považovat za vyhození peněz,možná ano,ale já se vždy pokud to jde řídím tím co píše výrobce a nepřemýšlím nad tím zda mi postačí baterie s 77ah když výrobce píše 100ah,věřím že slabší postačí možná se to ale podepíše na její životnosti apod,těžko říct.
Jinak já jsem se rozhodoval před rokem přesně mezi stejnou dvojicí baterií jako ty,nakonec vyhrála silnější 100ah silver dynamic a to převážně díky spokojeným majitelům a přečteným recenzím a taky díky tomu že až se mě bude někdo ptát co tam mám za baterku tak můžu říct "no přece stovkovou pičowoe"

OK v poho

u mé 525i se píše 55-85Ah dle výbavy.
Opravdu máš od výrobce psáno 100Ah Ty máš naftu ? Pak je to jiná.
Tam je baterka potřeba silnější a pokud píše výrobce 100ah tak pak ok.
Napsal: ned 06.11.2011 11:40
od Filozof
StepanMatl píše:Tady ale nejde o kapacitu, mám tam ještě originální BMW baterku z výroby a má jen 85 Ah. Jde o startovací proud a ten je u Silver Dynamic (830 A) slušnej.
No vidíš vem 85Ah silver dynamic a máš na dalších 5-8let vystaráno.
Budeš spokojenej. Pokud je to tam od výrobce tak asi ví co tam patří.
Jak dlouho ti vydržela ? co máš za ročník auta ?
Napsal: ned 06.11.2011 11:42
od StepanMatl
2001 - je tam desátej rok

Napsal: ned 06.11.2011 11:48
od Sweden
Ano,zapomněl jsem dodat motorizaci,mám 530d a tam je toho proudu opravdu potřeba trochu více.Jinak tam dej co je potřeba a budeš určitě spokojenej,mám startovací proud 830A a dobrý,co k tomu víc dodat,startuje a kapacitu drží velmi velmi velmi dlouho,a vo tom to je

Napsal: ned 06.11.2011 11:51
od Sweden
jinak klobouk dolů mít v takovém autě orig.baterii 10let,hold byla jiná doba,vše bylo kvalitnější,dnes počítám pri dobrém zacházení tak max.polovinu,tzn.5let a jdeš pro novou

Napsal: ned 06.11.2011 12:03
od Filozof
StepanMatl píše:2001 - je tam desátej rok

Tak to je mazec. My jsme měnili ve firmě u firemních aut škoda a podobně po 6ti - 7mi etech baterky většinou všude protože už byly ko.
skoro 11let od výroby je fakt super.
Vidět že do prvovýroby se dávají kvalitní baterie. T
At se tam dá 85-100 podle mě to bude na stejno jen ta druhá bude větší těžší a dražší. ikdyž koukám ceny jsou v pohodě i u 100ky je to za pakatel.
Jen jsem chtěl říci že jsem s VARTOU SILVER DYNAMIC spokojenej. Jezdím autem všude a parkuji v zimě v horách a někdy stojí auto na horách 7-10dní v mrazech kde je klidně i -25C a prostě jede na brnk prostě paráda.
Takže budeš spokojenej at to bude 85-100 to je uplně jedno.
