Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 03.11.2011 20:00
od Zave
Cest ve spolek :-) potrebuju zapojit zasuvku na neorigo tazne zarizeni na e39 tour, co se tyce klasickeho svetla, je to jasny, ale kde vystracham kable od zpatecky a mlhovky, ktera je na kufru a vede do strechy? :oops: :P

Dekuji :-)

Napsal: čtv 03.11.2011 21:45
od vasek72
taky jsem nevěděl a nechtělo se mi to rozebírat tak jsem to vyřešil jednoduše... prostě jsem se na to vysral :cool2: na zapínání mlhovek si stejně moc nepotrpim protože mě pak za slunýho dne mlhovkáři akorát serou a zpátečka za tu práci nestojí

Napsal: čtv 03.11.2011 22:07
od Zave
no, jezdim kazdy tyden 1x-2x nemecko a zpet, ted budu s vlekem, takze mlhovka se opravdu hodi, kor na prives, kde to mžoura ty obrysovky, pokud nejsou zrovna praskle :-D Nemam duvod nekomu poustet mlhovky do obliceje, ale ver mi ze kdyz jedes od pulnoci do 6ti rano v huste mlze co se da krajet, neni nic prijemneho a tady ta mlhovka dela opravdu hodne... :?

Napsal: čtv 03.11.2011 22:23
od libovka
A ty k tomu tažnému nemáš elektriku? Na E39 je elektroinstalace k tažnému s modulem který napájí zásuvku.Ale jestli si chceš odpálit lichtmodul tak si to klidně zapoj na tvrdo. :roll:

Napsal: čtv 03.11.2011 22:31
od vasek72
no je pravda že bych asi měl doplnit že jsem toho s károu moc nenajezdil a dával jsem to tam jen abych přez den občas převez motorku

Napsal: čtv 03.11.2011 22:57
od Zave
libovka píše:A ty k tomu tažnému nemáš elektriku? Na E39 je elektroinstalace k tažnému s modulem který napájí zásuvku.Ale jestli si chceš odpálit lichtmodul tak si to klidně zapoj na tvrdo. :roll:
noo.. A jsme u toho :-) jsem maslo, mel sem za to ze to nahazu na dratky od zarovek a jede se... Samozrejme je mi jasne ze asi CHcontrol nebude ukazovat jak ma, ale nevedel sem ze vyhorim :-) taktez jsem i slysel zepar stran....

Napsal: čtv 03.11.2011 23:40
od honsska
Myslím že je to ztažený sloupkem zadním do prahu pravejch zadních dveří.Tam se to nechá připojit,i když to koupiš s origo kabeláží (myšlenou použité)budeš si tuto muset podle mě vždy natahnout,aspon to byl kamarádovo případ.

Napsal: pát 04.11.2011 00:23
od Huska
Brácha si dodával neorigo TZ a zapojil to klasicky na káble a žádný problém s tím není, takže bych se toho nebál a modul bych řešil až v případě, že to bude házet chybu.

tuším že mlhovka vede levým D sloupkem

Napsal: pát 04.11.2011 08:56
od fubutomas
Čus,taky mě tohle čeká,ale u sedana E39 97' 525TDS... Taky se mi to moc nechce připojovat na světla... ale kam jinam s tím... ??? Nemá to original někde připravený dráty ??? Díkec

Napsal: pát 04.11.2011 10:26
od libovka
Huska píše:Brácha si dodával neorigo TZ a zapojil to klasicky na káble a žádný problém s tím není, takže bych se toho nebál a modul bych řešil až v případě, že to bude házet chybu.

tuším že mlhovka vede levým D sloupkem
Ale tady vůbec nejde o házení chyby.Jde o to že světla jsou napájená z lichmodulu a pokud se zvýší odběr tak ten licht modul shoří.

Napsal: pát 04.11.2011 10:27
od libovka
fubutomas píše:Čus,taky mě tohle čeká,ale u sedana E39 97' 525TDS... Taky se mi to moc nechce připojovat na světla... ale kam jinam s tím... ??? Nemá to original někde připravený dráty ??? Díkec
¨

K tomu tažnýmu se vždy prodává elektrika na konkrétní auto.

Napsal: pát 04.11.2011 11:42
od Soptiiik
Kup si bud origo elektriku na E39 ale je docela drahá a nebo levnější univerzální říkají tomu elektrika pro can-bus.Funguje to v podstatě tak že máš krabičku do krabičky vede jeden stálý plus nejlíp z pojistkovky a po zapnutí např.parkovaček ti v krabičce sepne relé ten stálý plus na parkovačky do zásuvky takže nenamáháš žádným vyšším odběrem light modul. ligt modul ti sepne jen relé což je nulanula nic

Napsal: pát 04.11.2011 13:47
od Miguel
Jde i o to, že tzv. "Trailer modul" ti třeba nepustí mlhovku na autě pokud je zapojený vlek (pustí jenom na vleku) a ohlídá si i PDC + je to ochrana proti přetížení LCM.

Napsal: pát 04.11.2011 14:55
od fubutomas
Elektriku mám univerzální Bosal... origo je šíleně drahá... na PDC prdím,ať si pípá... jde mi o to abych neoddělal ten modul.... jedině to udělat tak jak píše Soptiiik... koupit ten can-bus.... a to je elektrika se zasuvkou,nebo se to prodava jako dodatek k ty univerzální elektrice??

Napsal: pát 04.11.2011 15:51
od Zave
No, tak to abych si sehnal teda tu s jednotkou :-) Jinak pdc mi taky nevadi, ty si vypnu v aute, mlhovka ze bude svitit na vleku i na aute je asi taky jedno... ale to ze shori LM tak to nic moc :D

Napsal: pát 04.11.2011 21:08
od Soptiiik
On i ten univerzál stojí myslím okolo1800kč ož je za pár relátek v krabičce docela dost. Ted jsem navíc koukal na svoje a mám to napojené přímo bez krabičky. Jezdím z vozíkem denně a světla pořád svítí :twisted:

Napsal: pát 04.11.2011 21:11
od all
Zave, já sem řešil stejný problém, vyřešil jsem ho jednoduše.
udělal jsem si z 5ti 12v relátek "spínací modul"
přivedl jsem tam signály: světel, brzd a blinkrů . Ty sem chytil u světel.
Mlhovkou sem špekuloval, nakonec sem sundal kryt řidičova zadního reproduktoru ve stropě a tamtudy vede svazek dopředu, tam sem se chytil sig. mlhovky.

Neodpálíš tím LCM
Ten svůj udělaný modul napájím z baterie přez pojistkové pouzdro kde mám na podval vyzkoušené 10A stačí ;-)

dokonce se tendle modul dá koupit někde na netu sem to viděl u tažných zařízení, ale chtějí za něj cca2500kč což mi přijde hodně.

Napsal: pát 04.11.2011 21:46
od ACDC
A máš u cívek relátek ochranné diody??

Napsal: sob 05.11.2011 18:23
od all
jasné ;-)
původně sem dokonce přemýšlel na výkonovýma tranzistorama, nakonec vyhráli relátka. navíc na sig. do relátka mám pájecí pojistky 0,5A (kdyby náhodou :-)