Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 03.11.2011 20:00
od Zave
Cest ve spolek

potrebuju zapojit zasuvku na neorigo tazne zarizeni na e39 tour, co se tyce klasickeho svetla, je to jasny, ale kde vystracham kable od zpatecky a mlhovky, ktera je na kufru a vede do strechy?
Dekuji

Napsal: čtv 03.11.2011 21:45
od vasek72
taky jsem nevěděl a nechtělo se mi to rozebírat tak jsem to vyřešil jednoduše... prostě jsem se na to vysral

na zapínání mlhovek si stejně moc nepotrpim protože mě pak za slunýho dne mlhovkáři akorát serou a zpátečka za tu práci nestojí
Napsal: čtv 03.11.2011 22:07
od Zave
no, jezdim kazdy tyden 1x-2x nemecko a zpet, ted budu s vlekem, takze mlhovka se opravdu hodi, kor na prives, kde to mžoura ty obrysovky, pokud nejsou zrovna praskle

Nemam duvod nekomu poustet mlhovky do obliceje, ale ver mi ze kdyz jedes od pulnoci do 6ti rano v huste mlze co se da krajet, neni nic prijemneho a tady ta mlhovka dela opravdu hodne...

Napsal: čtv 03.11.2011 22:23
od libovka
A ty k tomu tažnému nemáš elektriku? Na E39 je elektroinstalace k tažnému s modulem který napájí zásuvku.Ale jestli si chceš odpálit lichtmodul tak si to klidně zapoj na tvrdo.

Napsal: čtv 03.11.2011 22:31
od vasek72
no je pravda že bych asi měl doplnit že jsem toho s károu moc nenajezdil a dával jsem to tam jen abych přez den občas převez motorku
Napsal: čtv 03.11.2011 22:57
od Zave
libovka píše:A ty k tomu tažnému nemáš elektriku? Na E39 je elektroinstalace k tažnému s modulem který napájí zásuvku.Ale jestli si chceš odpálit lichtmodul tak si to klidně zapoj na tvrdo.

noo.. A jsme u toho

jsem maslo, mel sem za to ze to nahazu na dratky od zarovek a jede se... Samozrejme je mi jasne ze asi CHcontrol nebude ukazovat jak ma, ale nevedel sem ze vyhorim

taktez jsem i slysel zepar stran....
Napsal: čtv 03.11.2011 23:40
od honsska
Myslím že je to ztažený sloupkem zadním do prahu pravejch zadních dveří.Tam se to nechá připojit,i když to koupiš s origo kabeláží (myšlenou použité)budeš si tuto muset podle mě vždy natahnout,aspon to byl kamarádovo případ.
Napsal: pát 04.11.2011 00:23
od Huska
Brácha si dodával neorigo TZ a zapojil to klasicky na káble a žádný problém s tím není, takže bych se toho nebál a modul bych řešil až v případě, že to bude házet chybu.
tuším že mlhovka vede levým D sloupkem
Napsal: pát 04.11.2011 08:56
od fubutomas
Čus,taky mě tohle čeká,ale u sedana E39 97' 525TDS... Taky se mi to moc nechce připojovat na světla... ale kam jinam s tím... ??? Nemá to original někde připravený dráty ??? Díkec
Napsal: pát 04.11.2011 10:26
od libovka
Huska píše:Brácha si dodával neorigo TZ a zapojil to klasicky na káble a žádný problém s tím není, takže bych se toho nebál a modul bych řešil až v případě, že to bude házet chybu.
tuším že mlhovka vede levým D sloupkem
Ale tady vůbec nejde o házení chyby.Jde o to že světla jsou napájená z lichmodulu a pokud se zvýší odběr tak ten licht modul shoří.
Napsal: pát 04.11.2011 10:27
od libovka
fubutomas píše:Čus,taky mě tohle čeká,ale u sedana E39 97' 525TDS... Taky se mi to moc nechce připojovat na světla... ale kam jinam s tím... ??? Nemá to original někde připravený dráty ??? Díkec
¨
K tomu tažnýmu se vždy prodává elektrika na konkrétní auto.
Napsal: pát 04.11.2011 11:42
od Soptiiik
Kup si bud origo elektriku na E39 ale je docela drahá a nebo levnější univerzální říkají tomu elektrika pro can-bus.Funguje to v podstatě tak že máš krabičku do krabičky vede jeden stálý plus nejlíp z pojistkovky a po zapnutí např.parkovaček ti v krabičce sepne relé ten stálý plus na parkovačky do zásuvky takže nenamáháš žádným vyšším odběrem light modul. ligt modul ti sepne jen relé což je nulanula nic
Napsal: pát 04.11.2011 13:47
od Miguel
Jde i o to, že tzv. "Trailer modul" ti třeba nepustí mlhovku na autě pokud je zapojený vlek (pustí jenom na vleku) a ohlídá si i PDC + je to ochrana proti přetížení LCM.
Napsal: pát 04.11.2011 14:55
od fubutomas
Elektriku mám univerzální Bosal... origo je šíleně drahá... na PDC prdím,ať si pípá... jde mi o to abych neoddělal ten modul.... jedině to udělat tak jak píše Soptiiik... koupit ten can-bus.... a to je elektrika se zasuvkou,nebo se to prodava jako dodatek k ty univerzální elektrice??
Napsal: pát 04.11.2011 15:51
od Zave
No, tak to abych si sehnal teda tu s jednotkou

Jinak pdc mi taky nevadi, ty si vypnu v aute, mlhovka ze bude svitit na vleku i na aute je asi taky jedno... ale to ze shori LM tak to nic moc

Napsal: pát 04.11.2011 21:08
od Soptiiik
On i ten univerzál stojí myslím okolo1800kč ož je za pár relátek v krabičce docela dost. Ted jsem navíc koukal na svoje a mám to napojené přímo bez krabičky. Jezdím z vozíkem denně a světla pořád svítí

Napsal: pát 04.11.2011 21:11
od all
Zave, já sem řešil stejný problém, vyřešil jsem ho jednoduše.
udělal jsem si z 5ti 12v relátek "spínací modul"
přivedl jsem tam signály: světel, brzd a blinkrů . Ty sem chytil u světel.
Mlhovkou sem špekuloval, nakonec sem sundal kryt řidičova zadního reproduktoru ve stropě a tamtudy vede svazek dopředu, tam sem se chytil sig. mlhovky.
Neodpálíš tím LCM
Ten svůj udělaný modul napájím z baterie přez pojistkové pouzdro kde mám na podval vyzkoušené 10A stačí
dokonce se tendle modul dá koupit někde na netu sem to viděl u tažných zařízení, ale chtějí za něj cca2500kč což mi přijde hodně.
Napsal: pát 04.11.2011 21:46
od ACDC
A máš u cívek relátek ochranné diody??
Napsal: sob 05.11.2011 18:23
od all
jasné
původně sem dokonce přemýšlel na výkonovýma tranzistorama, nakonec vyhráli relátka. navíc na sig. do relátka mám pájecí pojistky 0,5A (kdyby náhodou
