Stránka 1 z 1
Napsal: ned 30.10.2011 18:34
od Patrik53
Dobrý den,
chci se zeptat jaké jsou vaše názory na tohoto Baworáka , tedy BMW 535d r.v.2005 sedan! Chtěl bych se zeptat jak je to s životností a jestli jej někdo vlastní jestli se dá uživit na normální provoz nebo je to spíše "hračka" na víkendy. Kolik to žere a jaké jsou náklady na provoz ?
Rozhoduji se mezi 530d a 535d a nyní váhám. Zatím jsem nenašel 530d co by mě nějak extra nadchnula svou výbanovou vzhledem. Což se o 535 říci nedá, našel jsem velmi krásný kus a teď chci jenom znát názor jak to s tímto vozem doopravdy je. Je tu nějaký vlastník ?
díky ! Cool
Napsal: ned 30.10.2011 21:02
od kim
Ber ho. Mám 530D/2003 a mít prachy tak neváhám. O turbo víc, no to už je daň za výkon. Viz: Nenajdete moc motorů, které by se podobaly tomu, co hřímá pod kapotou 535d. Možná jste si už zvykli, že číselná označení soudobých bavoráků mohou být trochu matoucí. Objem řadového šestiválce není 3,5 litru, nýbrž rovné tři litry. Na rozdíl od 530d má ale důležitý přídavek. Místo jednoho obyčejného turbodmychadla má dvě neobyčejná. Jedno z nich je totiž menší a protože má tím pádem menší setrvačnost, snadněji se roztáčí a dodává motoru pružnost v nízkých otáčkách (530 Nm od 1500 ot./min.). Druhé dmychadlo je naopak pořádně velké a když se ve 2000 ot./min. nadechne, stojí to za to – výsledný krouťák je 580 Nm.
Ve vyšších otáčkách už pracuje jen vyšší turbo a ve 4400 ot./min. z motoru ždímá 286 koní. Všechno tohle jsou jen suchá čísla a ani údaj o zrychlení na stovku za 6,5 sekundy není příliš vypovídající. BMW 535d je skutečně jedno z těch aut, kterými se musíte projet, abyste pochopili, o čem že to ostatní mluví. Tenhle diesel má odezvu na plyn, jakou znáte jen z velkoobjemových benzínových motorů. A táhne až do pěti tisíc. Na rovinkách rozměrného pětkového bavoráka magicky odlehčuje. Jako byste jeli s něčím daleko menším a lehčím... jenže pak přijde první zatáčka a přestože máte na autě sportovní podvozek, zjistíte, že prostě jedete příliš rychle. Stane se vám to i na silnici, kterou máte pečlivě najetou a víte, co si můžete dovolit. Jenže dvouhlavá bestie pod kapotou vás mámí – hraje si s autem jakoby nic a do očí vám tvrdí, že jedete o polovinu pomaleji, než jaká je skutečnost. Pokud bych byl začínající bankovní lupič (začínající, takže bych ještě neměl na M5), tohle auto bych volil jako únikový vůz. Možná bez M-paketu, aby vypadalo co nejméně nápadně. Navíc bych mohl s kufrem plným bankovek ujet pořádně daleko, než bych musel k pumpě – i při ostré jízdě totiž 535d nepotřebuje víc než nějakých 11, či 12 litrů nafty. A když nemáte za zády policii, klidně i kolem osmi, devíti.
Napsal: ned 30.10.2011 21:52
od Patrik53
Díky za komentář ! Mám trochu ale strach s těch 2turbínek. Přeci jen u téhoto typu ty turbíny nejsou moc levné !! A v poslední době se toho na netu objevilo nějak "moc" . Mám strach, že se to začalo kazit ty motory a byl bych potom jenom naštvaný, že jsem do 530d nešel.
Napsal: ned 30.10.2011 22:19
od kim
O šanci do toho vrážet větší prachy to pochopitelně je. Z vlastní zkušenosti ti můžu říct, že 530D je svým výkonem naprosto dostačující. Jde jen o to, jestli se stále honíš za max výkonem ale to bys mohl taky skončit o 8válce a v benzínu.............

Je to jen na tobě
Napsal: ned 30.10.2011 22:29
od Andre2
Ty turba jsou tam sice dvě, ale technicky jsou jednodušší než jedno u 3,0d. Pokud nenastane na motoru nějaký problém, bude mít řidič mozek v hlavě a nebo tam nebude nějaký nesmyslný chip jednotky, tak budou spolehlivě fungovat.
Na MB Sprinterech 2,2CDI je něco podobného, cca na 250-300tkm odchází to menší turbo, to se dá u nás řešit za 8000 + DPH opravou, nebo za +-17000,- + DPH novým. Komplet obě turbíny + svody a klapky vyjdou tuším 35000,- ( v autorizáku chtějí 80000,- za to samé)
Na *35d není poptávka po turbech zatím vůbec, takže si nemyslím, že by to tam byla poruchová záležitost. Ale je asi fakt, že to zatím majitelé řeší spíš přez autorizáky.
Napsal: ned 30.10.2011 22:50
od Patrik53
díval jsem se na 530d a 535d na mobile.de a mají tam teda pěknější kousky něž tady u nás. Vyplatí se to vůbec ještě táhnou z německa ? Zase na druhou stranu němčouři maji auta celkem v šolichu, není tak ?
Napsal: ned 30.10.2011 23:00
od Patrik53
Andre2 : "Na *35d není poptávka po turbech zatím vůbec, takže si nemyslím, že by to tam byla poruchová záležitost. Ale je asi fakt, že to zatím majitelé řeší spíš přez autorizáky. "
Právě mi nějak nehraje to, že 535d se objevilo nějak moc najednou. A jedná se o modely kolem toho roku 2005. Tak už samozřejmě autorizovaný servis je jen zřídka na tak "starém" autě (kde nespadá záruka) ...
Nevím no, tady tento vypadá taky dobře
:
http://bmw-autobazar.sbazar.cz/prodam-b ... 69101.html
mkněte .
Napsal: pát 25.11.2011 21:51
od GG
Ahoj, z vlastní zkušenosti mám 535d a mohu jen doporučit. Byl jsem vždy proti naftě a automatu, ale když jsem to koupil, úplně jsem obrátil. Je to bomba a ten zátah je famózní. Mám najeto 170t a musím zaklepat. Turba foukaj suprově a motor je pořád ve výborné kondici. Je pravda, že při každém tankování dolejvám VIF SUPER DIESEL ADITIV. Jinak dlouhodobá spotřeba je 8,6. Nejmíň jsem měl na trase na tempomat Plzeň Praha při 120km/hod 5,5 ale to bylo jen jednou . Jinak ta samá trasa při průměru 180 byla 8,7.
Co je horší je zima, tan výkon je znát, protože malé turbo tlačí od volnoběhu.
Napsal: pát 25.11.2011 23:58
od scooter_x
Ahoj, nemám přímo 535d, ale X3 3.0sd, tedy stejný motor, 210kW verze. Jednoznačně doporučuju, proti 3.0d, byť i ta má slušnou porci výkonu, je tenhle motor o hodně dál. Jeho zvuk je taky o třídu výš. Spotřeba rozumná, v těžší a "vzdušně odpornější" X3 s xDrivem a automatem cca 10, v e60 bude jezdit za míň, cca 9-9,5 podle mě. Pokud najdeš dobrý kousek, rozhodně neváhej a jdi do něj!
Napsal: sob 26.11.2011 00:02
od scooter_x
Jinak k tomu autu z inzerátu, auto ani majitele neznám. Auto vypadá hodně pěkně. Otázka, jak na tom bude podvozek s těmi 20koly, jestli nebude zralý na výměnu. Otázka, co automat, jestli v něm někdy někdo měnil olej, ve 190tkm bych řekl, že je nejvyšší čas, pokud nebyl měněn. Otázka, jak s autem majitel jezdil, soudě podle peckového inzerátu, vymazlených samolepek a teenagerskému vyjadřování. Toť za mě

Hodně štěstí při výběru!

Napsal: sob 26.11.2011 11:22
od Whizour
Patrik53 píše:Andre2 : "Na *35d není poptávka po turbech zatím vůbec, takže si nemyslím, že by to tam byla poruchová záležitost. Ale je asi fakt, že to zatím majitelé řeší spíš přez autorizáky. "
Právě mi nějak nehraje to, že 535d se objevilo nějak moc najednou. A jedná se o modely kolem toho roku 2005. Tak už samozřejmě autorizovaný servis je jen zřídka na tak "starém" autě (kde nespadá záruka) ...
Nevím no, tady tento vypadá taky dobře
:
http://bmw-autobazar.sbazar.cz/prodam-b ... 69101.html mkněte .
Tato je nádherná. Taky mám e61 535d m paket a max spokojenost, jede krásně a je to pohoda. není to ale ždnej sportovec, musíš počítat že je to kurva težký auto, ale s tím asi počítáš. Měl sem před tím e90 330i, proto to srovnání. Ale tato nafta je fakt dobrá.
Napsal: sob 26.11.2011 12:04
od Sweden