Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 27.10.2011 22:04
od Mad_Maxx
řeším problém koupil jsem novou dal jí tam a točí se pořád když přidám!!tak sem ji vyreklamoval poslali jinou a je to to samý!!co stím??kde je problém??zejtra zkouším další novou!!poradtě!!řve to jak tank!!
Napsal: čtv 27.10.2011 22:28
od Hanz
nech ji zahrat s motorem a soucasne ji drz, nez se zacne kousat, me to pomohlo (asi se trochu ojela) a funguje docela dobre (fouka asi vic nez by mela, ale jen decentne, jinak zvuk to ma normalni, slyset je jen pri rozjezdu).
Napsal: pát 28.10.2011 16:28
od Mad_Maxx
dík ještě mi řekni jak si ji podržel??sme to zkoušeli nejak přibrzdit a nedařilo se!!je pravda že se točí mrtě z těžka

Napsal: sob 29.10.2011 11:05
od kkarel
To je original nebo nějaká druhovýroba?
Pokud nedokažete udržet vrtuli se studenou viskozni spojkou je něco špatně.
Nejpravděpodobnější je špatné skladování spojky, viskozni spojky maji předepsané polohy v kterých se mohou a nesmí skladovat.
Jak funguje visko spojka
funguje to asi takto: uvnitř viskospojky je labyrint zalitý olejem, který když natočíš motor tak odporem vrtule o vzduch se vzájemně oba labirinty vuči sobě točí jinou rychlostí a vytlačí olej do komory, která je uzavřena šoupátkem ovládáným bimetalem
......cca po minutě jak natočíš motor se všechen olej z labyrintu vyčerpá do tý bimetalem uzavřený komory a vrtule se začne točit jen tak ledabyle a zastavíš ji v rukavici rukou
.....jakmile se bimetal nahřeje od horkýho chladiče na teplotu, kdy je od viskospojky žádano aby tzv. sepla, otevře tu komoru kde čeká nashromážděný olej a pustí ho do labyrintu kde olej poslouží jako unášecí medium a hydyrodynamicky propoji oba labyrinty, kde původně bylo prázdno = bez oleje a labyrinty se vuči sobě pohybovaly volně.......labyrinty maj snahu zase olej vytláčet do tý komory ale pač je bimetalem otevřená olej koluje dokola stále přeslabyrint a jeho funkce je v tomto stavu "plně unášecí"
Napsal: sob 29.10.2011 12:18
od bibikuba
bych se nedivil kdyby to byla od Starline-ty prasata už mají okopčenej i senzor na naklápění světel pro xenon-už teda není jen origo BMW

Písni co jsi namontoval-taky mě to zajímá..
Napsal: úte 22.11.2011 14:56
od Mad_Maxx
je to febi a už mám druhou a je to to samý!!už to nechápu!!skusíme ji přidržet při startování pač když se to nastartuje nejde zastavit!!
Napsal: úte 22.11.2011 16:26
od Jendix
ahoj, něco podobnýho mi kdysi dělala e36 po výměně visco spojky.. jakmile člověk auto nastartoval, visca byla sepnutá a rozáčela se s motorem.. stačilo ujet půl kilometru a spojka se rozpela.. možná to bude i tvuj případ.. jednou sem se o tom s někým bavil a tvrdil mi že je to normální chování visco spojky..
Napsal: úte 22.11.2011 16:37
od Snejk
to taky je normalni chovani...dycky chvili po startu bezi naplno (u nekvalitnich trochu dyl nez chvili... klidne par set metru) a pak ztichnou...
viz jako ta co ted ma Hanz napr... i ja na e65 (origo)... proste nez vyjedu napr v praci ze dvora tak to huci jak tank ( rozhani lidi na chodniku

) ale pak uz tichoucko.... se zimou se to horis.. protoze ten olej zimou proste tuhne a neudela v prvni fazi to co ma, a zustane tam kde je.. ale pak se prece jen necha pretlacit

Napsal: úte 22.11.2011 18:06
od Jendix
ona má e65 ještě visco spojku? na e61 jí myslim nemám, z jakýho důvodu jí tam nedávaly?
Napsal: čtv 01.12.2011 22:14
od Mad_Maxx
no mě to normalní nepříjde!!měl sem kupa bawcu a měnil par visco ale todle je už neunosný!!točí pořát!!ještě sem se nedostal ktomu ji přidržet při startu!!jo rozhaní to lidi na chodníku!!

Napsal: čtv 01.12.2011 22:17
od Snejk
to se vi ze ji ma.. az po fl o ni prisla...