Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 27.10.2011 17:25
od Mattony5
Zdravím všechny...Dnes se mi stala nemilá věc,dobržďuju ke křižovatce a rozsvítil se na me žlutý vykřičník v trojuhelniku se šipkou což tuším je jízdní stabilita a následně na to porucha převodovky.Je tam pouze trojka.Nesetkal se někdo s podobným problémem???????Předem díky za info.

Napsal: čtv 27.10.2011 17:51
od kubassszx
Nepotěším tě, to znamená, že převodovka jede v nouzovém modu pouze na 3ku a jde i zpátečka. Zkontroluj si množství oleje v převodovce.

Je to na komplet repas převodovky případně jen hydrodynamického měniče.

Nic příjemného :(

Napsal: čtv 27.10.2011 18:00
od Mattony5
Zatím si to nechci připustit že to bude na repas :) Olej sem měnil nedávno,kež by to byla nějaká prkotina,tohle už se mi jednou stalo a druhej den uplne bez problemu az do ted vydrzelo to 2 mesice,zas kdyby byla převodovka k.o tak by to přece muselo dělat pořád jestli se nepletu.

Napsal: čtv 27.10.2011 18:01
od kubassszx
To je otázka :) ale pokud ti to hází do nouzáku tak se obávám, že stejně musí převodovka ven a pak uvidíš ...

Napsal: čtv 27.10.2011 18:13
od Mattony5
zajedu v pondělí na diagnostiku do bmw a uvidíme co mi řeknou.

Napsal: pát 28.10.2011 17:18
od Mattony5
Tak mám pár nových poznatků...Dnes jsem vyjel a auto se chovalo uplně v normálu,ujel jsem cca 80 km.Na okruhu v Práglu jsem dojížděl kolonu.Zastavil jsem,pocítil jsem jemné zavibrování a vyskočila na mě chyba stability :? Čekal jsem kdy to hned vyhodí chybu na převodovku jako včera ale nic.Bylo to určitě tím že jsem jel cca10 km/h,Včera jsem nechal volič v D,ale dnes jsem ho přehodil do manuálu a ono to jde jak víno,pouze svítila chyba stability.Po vypnutí klíčku a zpětném nahození vše O.K.Bude v tom zakopaný pes,jsem zvědav jestli někdo na něco příjde.

Napsal: pát 28.10.2011 18:32
od nexter
Tuším že při tom dobržďování do křižovatek se to tu řešilo a v mnoha případech to bylo zpožděné nebo špatně fungující odemykání hydroměniče při řazení nižších rychlostí (zejména jednička a dvojka) - že by bylo možné že by to neodemknul a třeba protočil jedno zadní kolo a kvůli tomu se rozsvítila stabilizace?
Na svojí 330d jsem automat dělal. Projel jsem dost servisů a pročetl snad veškeré info na webu - od e60ek by se snad ty převodovky sypat neměly, pokud se o ně staráš. V drtivé většině případů odejde měnič (repase okolo 8-9tis v Kojetíně), pokud to ale necháš dlouho, může Ti měnič oddělat převodovku (stalo se to mně a znám další 2 lidi s e60kama, oboje 3.0d).

Napsal: ned 30.10.2011 20:09
od pran22
mel sem ten sami problem a bylo to kontakty v kabelech projel sem před tim vodou skus projit kontakty

Napsal: pon 31.10.2011 23:52
od Mattony5
Čau Hoši....Tak dnes jsem byl na diagnostice protože už jsem to nevydržel a potřeboval jsem vědět závěr a můžu si oddychnout.Převodovka je v cajku a asi neuvěříte co to způsobuje,je to sporadická chyba dobíjení(občas začne přebíjet a hází chyby do ABS atd.)Ale altík to nedělá je řízen přes jednotku motoru a relé žhavení a dělá to právě to relé.Před rokem jsem ho měnil ale měl jsem smůlu že jsem ještě narazil na starý typ relé,dnes už jsou pouze nové typy.Příští týden jedu na výměnu relé,reset+adaptace převodovky a kompletní nový soft.Cena předběžně 5000 kč za vše.Byl jsem dnes hodně překvapenej jak se o mě staral servis.

Napsal: úte 01.11.2011 23:50
od airbone
Mattony5 píše:Čau Hoši....Tak dnes jsem byl na diagnostice protože už jsem to nevydržel a potřeboval jsem vědět závěr a můžu si oddychnout.Převodovka je v cajku a asi neuvěříte co to způsobuje,je to sporadická chyba dobíjení(občas začne přebíjet a hází chyby do ABS atd.)Ale altík to nedělá je řízen přes jednotku motoru a relé žhavení a dělá to právě to relé.Před rokem jsem ho měnil ale měl jsem smůlu že jsem ještě narazil na starý typ relé,dnes už jsou pouze nové typy.Příští týden jedu na výměnu relé,reset+adaptace převodovky a kompletní nový soft.Cena předběžně 5000 kč za vše.Byl jsem dnes hodně překvapenej jak se o mě staral servis.


Klasicke problemy E60 - zavady na energetickej zbernici BSD.
RIesil som to tiez uz davnejsie a mne to robilo dokonca to, ze zhasinal motor pocas chodu (na volnobehu). Jednoducho motor sa vypol a bolo ho treba nastartovat odznovu. Tak isto to raz za cas hadzalo chybu GENERATOR FAULT (porucha alternatora) ale nic s nim nebolo. Problem bol vadny IBS (intelligent battery sensor) ktory robil celu tuto habaduru......
No a samozrejme odpalilo to aj RJ zhavenia (nie je tam rele ale riadiaca jednotka). Tak isto casta zavada u E60.
Takze tu RJ zhavenia musis vymenit, stoji okolo 170eur tusim, ale ked budes na diagnostike, tak sa presvedc ze to nehlasi iny problem na BSD ako napriklad ten IBS popisovany vyssie. Ak je v riti, urcite ho vymen, lebo to bude robit stale problemy......

Napsal: stř 02.11.2011 12:11
od Mattony5
Určitě to má co dočinění s dobíjením tak mi to i rekl mechanik.Je pravda že když přijdu do auta tak mi to napíše High rate of battery discharge.Baterku jsem menil i nastavil počítačem ale občas to zlobí.Kde prosím tě najdu ten IBS?

Napsal: sob 10.12.2011 01:48
od DavidS200
Dovolím si dotaz z podobného soudku. Na své E61 z roku 2005 mám také KO řídící jednotku žhavení, stojí asi 80EUR, ale jde je v autě umístěná ?
A stačí jí jen vyměnit ? Nemusí se to nějak programovat ?

Napsal: sob 10.12.2011 18:09
od Vlasta
To by mě taky zajímalo, ale v TISu se o kódování nic nepíše, takže zřejmě vyměnit kus za kus

Napsal: sob 10.12.2011 19:27
od stallker
Mattony5 píše:Určitě to má co dočinění s dobíjením tak mi to i rekl mechanik.Je pravda že když přijdu do auta tak mi to napíše High rate of battery discharge.Baterku jsem menil i nastavil počítačem ale občas to zlobí.Kde prosím tě najdu ten IBS?


ibs je na mínusovém kabelu u baterky

Napsal: ned 11.12.2011 01:53
od DavidS200
Vlasta píše:To by mě taky zajímalo, ale v TISu se o kódování nic nepíše, takže zřejmě vyměnit kus za kus


OK, co by se na tom v podstatě mělo kódovat.
Jinak tuším správně, že je umístěná na levé straně na bloku motoru ?
Přes všechny ty trubky od vody a hadičky od nafty a podtlaků, není ani vidět.
Jestli tam opravdu je, tak vyměnit jí asi nění jen tak. To je vypustist vodu, sudnat všechny ty trubky, to znamená nejprve sání a tak.
Opravdu je tam ?

Napsal: ned 11.12.2011 12:20
od Miguel

Napsal: pon 12.12.2011 01:37
od DavidS200
Miguel píše:U jak kterýho motoru:

Buď: http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/ ... E_0009.htm

Nebo: http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/EO_N47_0011.htm

Kodovat se po výměně nemusí :wink:


Díky.
Mám E61 525d M57N, takže pokud to správně chápu, tak je to ta první varianta. Každopádně to zvenku přes ty všechny hadice není ani vidět.
Nějaký fígl na výměnu, aby se nemuseli odpojovat vodní hadice, vypouštět voda a odpojovat všechny podtlaky ?

Děkuji

Napsal: sob 17.12.2011 11:59
od Vlasta
Jednotka je nad startérem, bez oddeklování a sundání sání nejde vyměnit. Při té příležitosti doporučuju vyměnit i těsnění na sání - 6 kulatejch a 6 obdélníkovejch.

Napsal: ned 18.12.2011 00:22
od DavidS200
Tak slovo nejde nemám rád. Vyměněno bez demontáže čehokoliv jiného.
Zalomené ruce, zhruba hodina času a povedlo se bez nutnosti heveru :lol:
Je pravda, že ten blok na té straně je od odleje celej, ale těsnění sání jsem měnil před cca 3tis. km. Asi to teče ještě někde, už tam je ale pak jen varianta těsnění víka, nemýlím-li se. No zatím to nechám, louže to nedělá.