Stránka 1 z 5

Napsal: sob 22.10.2011 12:13
od ladisv6
přemýšlím o koupi svého prvního bmw. zajímalo by mě jestli se vyplatí připlatit za E60 rok 2005-6, nebo se uskromnit s E39. jde mi o toto: neřešit moc vzhled (pro mě jednoznačně vede E60) ale spíš technickou stránku a spolehlivost. chtěl bych benzín 2.5i nebo 3.0i. najedu ročně cca 22-25000 km a spíše trasy 200-350 km v kuse. stejně mě láká větší spolehlivost benzínu než staršího dieselu s nejistou historii... pomůže mě někdo utvrdit v mém názoru? :) jen mě mrzí že ty benzíny E60 jsou dražší než nafty...díky moc

Napsal: sob 22.10.2011 13:34
od Hanz
A proč myslíš, ze jsou dražší? :-) měl jsem oboje od obou rad a motoru, nakonec mám 530iA e39, e60 bych bral až po FL a taky benzin v automatu, nicméně ve "výbavě" je porad dražší než jsem ochotnej za ojetý auto dat :-)

Napsal: sob 22.10.2011 16:20
od loyd-krismas
jednu 530iA E39 můžu nabídnout... :wink: :wink:

Napsal: sob 22.10.2011 16:32
od prase007
Prodávám E60 530iA 2006 za 280k, ale má 200tkm. Spíš než facelift bych se díval na to, jestli u žo má N52/53 motor.

Co se spolehlivosti týče, autu nikdy nic vážnýho nebylo :)

Jinak taky nevim kdes vyčet, že jsou benzíny dražší. Já to vidim spíš naopak.

Napsal: sob 22.10.2011 16:32
od pesa
ja mam 528i a mel jsem moznost odridit 2000km s 530xd a co se tyce konfortu (pricne nerovnosti) a aerodynamiky, tak ten generacni rozdil je hodne znat.

motorove jsem s benzinem nad miru spokojen, ale do E60 bych volil minimalne 190KW nebo rovnou V8 s automatem (manual se k temto tezkym motorum uz nehodi)

Napsal: ned 23.10.2011 20:05
od ladisv6
no když koukám na mobile.de tak 530d jsou i pod 10000Ea 530i spíš od 11500... (koukám na kombi a kilometry do 200000)

klidně pošlete fotky a info na ladis.vdfseznam.cz :) díky

200000 km mi nevadí, záleží na stavu a historii. proč bych měl trvat na tom typu motoru, včem je lepší? díky

Napsal: ned 23.10.2011 20:49
od Jendix
http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E60

koukni sem do tabulky motorů, vidíš tam rozdíly ve výhonech, nehledě na to že novější motory měli poměrně znatelně nižší spotřebu.. o výkonu nemluvě..

jinak benzíny jsou dražší, je u nich ale taky většinou jasnější historie, meně majitelů a dost často maji lepší výbavy.. v německu je to navíc tak, že na benzínový auto platíš nižší daň (a to je u benzínu podstatn nižší v porovnání s naftou)

jinak pár 530D pod 10 000 jsem viděl a pokud to nebude od prvního majitele, nebo s jasnou servisní hisotorí.. tak nemá smysl se na to asi ani jezdit koukat.. :-D

Napsal: úte 25.10.2011 23:04
od ladisv6
no asi by mě to táhlo k benzínu, teď jen jestli ten 3.0i nebo něco menšího ale 2.0i se zdá slabý..nejel jsem s nim, jen jsem něco četl

Napsal: stř 26.10.2011 06:37
od Meda
Chvili jsem po 530i E60 koukal kvuli koupi auta pro tatu taky a kdyz srovnas stejne roky, benzinove jsou temer vsechny drazsi, vetsinou lepe vybavene a urcite mene odlitany..

Kazdopadne pokud mas takhle maly najezd KM rocne, kdyz sezenes peknou 530ia, vydrzi ti dlouho :)

Napsal: stř 26.10.2011 16:02
od Matthes
Ahoj řešil jsem stejnou otázku :D a mám jasno. Na jaro/léto budu kupovat E39ku, chci najít 530i v manuálu. Roční nájezd mám menší asi okolo 15tis., jen s tím rozdílem, že jezdím denně stejnou trasu do práce, párkrát do roka dovolená a couračky po okolí :D . Rozhodoval jsem se mezi E39 a E60. Když bych zebral E60, vyštavil bych se z peněz a výbava by nebyla bůh ví co a ročníkově by to asi byly první modely 03-05 s vysokým nájezdem. Tak vyhrála E39ka a myslím si, že je to celkem dobrá volba a hlavně, auto dostane kvalitní servis jaké má BMW mít! Na což v dnešní době někteří jedinci zapomínají :wink:

Napsal: čtv 27.10.2011 11:58
od Atila
Pokud nemas penez nazbyt, tak je E39 rozhodne lepsi volba. Vyjde levneji na nakup, levneji na servis (na E39 jsou vsude tuny dilu at uz z druhovyroby nebo na vrakovistich), je jich v benzinu vetsi vyber a celkove je to na dlouhou dobu posledni poradna baworacka petka.
Kdyz si koupis facelift s 16:9 navigaci, tak mas i srovnatelnou kvalitu informacne-zabavniho systemu a jedine co ti bude chybe je iDrive misto nehoz je tam milion tlacitek ovladanych jeste pres dva shifty. Never moc tomu, ze novejsi motory jsou nejak zasadne uspornejsi, ono to ve skutecnosti zere porad stejne, akorat v pozdejsich letech to ma vice a vice vykonu. Nicmene rozdil v dynamice neni az tak zasadni, respektive pro normalniho ridice uz ta E39 530i jede velice slusne. Jako prvni bawor je ta E39 asi celkem idealni auto.

Napsal: úte 01.11.2011 00:38
od ladisv6
díky všem za rady, zatím mám zálusk na E60 530i od člena PAVELK :) mš by se E39 líbila ale bude s tím jezdit i přítelkyně(snolubenka) a té se vůbec nelíbí...

Napsal: úte 01.11.2011 22:27
od Jirrik1
Můžeš poslat odkaz na tu E 60, kterou máš v merku? Jinak já mám E60 530i v manuálu už dva roky, mám v ní motor se 170kw a ročně jsem najezdil něco kolem 60000km. Co se mojeho motoru týče, nemůžu říct nic špatného a celkově je auto naprosto spolehlivé, za ty dva roky jsem měl minimální investice a vždy šlo spíše o běžné věci jako brzdy, atd... Spotřebu mám něco kolem 9l na sto, ale první rok na delší trasy jsem jezdil i za 8,2. Je to moje druhé BMW, ještě máme 320d, ale nedá se to srovnávat, E60 je prostě jiné auto a já nedám dopustit na benzínové provedení i v manuálu. Takže za mne můžu jen doporučit...

Napsal: stř 02.11.2011 01:28
od ladisv6
inzeruje ji i tady na fóru v bazaru

http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... t=530i+e60

a né že ji koupíš ty! :)

jinak 60 000 km za rok je pěkný nájezd..mě hlavně zajímá za kolik to jezdí třeba při 140 na tempomat na dálnici. jezdím nárazově ale od 250-350 km v kuse

Napsal: stř 02.11.2011 01:34
od ladisv6
jo a dneska jsem projížděl v bazaru e60 525i se 150.000 km (serviska do 90.000) a dost to vevnitř nrzalo od palubky a oboje přední dveře šly těžko dovřít-muselo se více bouchnout. z audi jsem zvyklý jen lehce mavnout, pustit a dveře krásně dojely. tady ne, je to normální u e60?

Napsal: stř 02.11.2011 08:46
od bmw--jury
E60 neznám ale , jinak znám dost BMW a normálni to myslím není , ale nevím to jsitě ....

Napsal: stř 02.11.2011 09:36
od Jirrik1
To určitě normální není, mám najeto celkem nějakých 280000km a nic nevrže, apod. Jinak při těch 140km/h na dálnici počítej cca 8l/100km. Já bych Audi nechtěl zhazovat, ale když jsem kupoval E60, pár A6 jsem skouknul a stav interiéru ve stejném roku, jako mám BMW byl hrozný, skoro včechny měly ošoupané stahování oken a středový panel nějak zvlněný, no, prostě mě to zklamalo a vím, že s BMW jsem udělal dobře. Jinak, když jsem vybíral, zkoušel jsem 2.5D a taky 3D, ale ten benzín při svezení vyhrál... A neboj, kupovat nebudu , mám svou, ikdyž uvažuji o výměně za X5 :D

Napsal: stř 02.11.2011 09:46
od mari
No nevim, ale u každý pětky co jsem měl e34, e39 i e60 se dveřma muselo trošku víc bouchnout než u jiných aut, takže podle mě to je normální.

Napsal: stř 02.11.2011 10:01
od prase007
Já nevim no, dveřma bouchnout se trochu musí prostě :) to je u každýho auta trošku jinak, jde spíš o zvyk. Co se týče vrzání, jediný co mi vrže je páčka tempomatu (tlačítka na ní jsou uvolněný a vibrujou), stačilo tam vrazit papírek a už je zas ticho :), lepší než za to sypat 3 tisíce v servisu.

Napsal: čtv 03.11.2011 12:00
od ladisv6
jirrik1 - to je nějak malá spotřeba ne? 140 km/h za 8 litrů...to jezdím teď s peugeotem 2.2 hdi :) ja a ta tvoje e60 se mi taky líbí... :)

jinak díky za info k vrzání a zavírání. asi už byla vybydlená a i sedačka vypadala na víc než 150 tisíc km...