Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 20.10.2011 08:35
od bartpt
Uvažuju koupit E39 touring. Po pravdě nejsem srdcař, ale BMW mě láká pořád víc. Měl jsem dvě E36 a jednu E39 ale vše v benzínu. Teď chci rodinné a chtěl bych od vás názory nebo rady.
K věci.
Uvažuji o dieselu pro rodinu a to 525d ale slyšel jsem, že je problém s klapkama v sání?
Co slabší 520d, je to pro takovou velikost auta ještě rozumné?
Cenu si předsatvuju do 150.000,-
Napsal: čtv 20.10.2011 09:21
od loyd-krismas
Když jsi měl doteď benzín, zůstal bych u něj, budeš spokojenější...

Napsal: čtv 20.10.2011 09:28
od bartpt
Jenže mám i A6 C4 se skvělým řadovým 5ti-válem 2.5TDI. Právě tu prodávám a koukám po jiném.

Napsal: čtv 20.10.2011 09:49
od Jendix
520D svým způsobem výkonově stačí, a rozdíl na 525D není zase až tak veliký, problém je spíše v tom že to není CR čerpadlo, ale ještě klasické, navíc jestli se nepletu, ŘJ jednotka čerpadla je přímo na čerpadle a díky tomu v případě poruchy měníš obojí, což není nejlevnější.
Napsal: čtv 20.10.2011 10:58
od ROBi
Nebylo by zajimavejsi zvolit 530d?
Napsal: čtv 20.10.2011 11:06
od Jendix
ROBi píše:Nebylo by zajimavejsi zvolit 530d?
tak asi bylo, ale jemu jde taky trochu i o cenu a 525D nebo 520D budou levnější.. pokud mu an výkonu nějak moc nezáleží.. navíc máš nižší pojistku, i když to je fakt detail..
Napsal: čtv 20.10.2011 11:07
od libovka
520D stačí možná tak na jízdu ve dvou a po městě.Ale třeba dovolená s naloženám autem je utrpení.
Napsal: čtv 20.10.2011 11:39
od bartpt
Jendix píše:ROBi píše:Nebylo by zajimavejsi zvolit 530d?
tak asi bylo, ale jemu jde taky trochu i o cenu a 525D nebo 520D budou levnější.. pokud mu an výkonu nějak moc nezáleží.. navíc máš nižší pojistku, i když to je fakt detail..
no tak pojistka i spotřeba bude asi někde jinde u toho 3.0
Dálky jezdím jen občas a 530 mi už přišlo moc na ježdění po Šumavě-ale klidně mi to vymluvte.
Na vyblbnutí mám Corrado, ale nechci mít strach někoho pomalého předjet s tak těžkým autem a proto se bojím i toho 2.0
Napsal: čtv 20.10.2011 12:09
od MattyX
Jendix píše:ROBi píše:Nebylo by zajimavejsi zvolit 530d?
tak asi bylo, ale jemu jde taky trochu i o cenu a 525D nebo 520D budou levnější.. pokud mu an výkonu nějak moc nezáleží.. navíc máš nižší pojistku, i když to je fakt detail..
nizsi spotreba u 525d a 520 oproti 530muziku netvrdi , rozdil nekolika deci se strati kdyz 520d nalozis trochu kufr a bude to zrat stejne vic... a řešit pojistku tvl

třikrát natankuješ na dálnici na shellce oproti benzínce za městem a rozdíl cos ušetřil je tatam např
za mě 530d

nejen poměr výkon/cena/spotřeba ále i taky zůstatkovou hodnotou

Napsal: čtv 20.10.2011 12:09
od Jendix
libovka píše:520D stačí možná tak na jízdu ve dvou a po městě.Ale třeba dovolená s naloženám autem je utrpení.
ne jasný.. je to dost individuální.. ale znám pár lidí, většinou trochu starších, kterým výkon naprosto vyhovuje.. na tahání karavanu to ale asi nebude..

Napsal: čtv 20.10.2011 12:14
od loyd-krismas
Sorry, já jen fakt nechápu proč chce každej naftu. Sám jsi napsal, že to máte jen auto na popojíždění, náklady na provoz budou daleko vyšší než u benzínu. ....
Jinak když máš zkušenosti s E36 tak 520d je něco jak 316i nebo 318i.
Napsal: čtv 20.10.2011 12:16
od bartpt
MattyX píše:Jendix píše:ROBi píše:Nebylo by zajimavejsi zvolit 530d?
tak asi bylo, ale jemu jde taky trochu i o cenu a 525D nebo 520D budou levnější.. pokud mu an výkonu nějak moc nezáleží.. navíc máš nižší pojistku, i když to je fakt detail..
nizsi spotreba u 525d a 520 oproti 530muziku netvrdi , rozdil nekolika deci se strati kdyz 520d nalozis trochu kufr a bude to zrat stejne vic... a řešit pojistku tvl

třikrát natankuješ na dálnici na shellce oproti benzínce za městem a rozdíl cos ušetřil je tatam např
za mě 530d

nejen poměr výkon/cena/spotřeba ále i taky zůstatkovou hodnotou

Fakt je, že ta pojistka je kravina. Kdybych to řešil víc, nemám víc aut ale jen jedno.
Takže 520 nebrat, 525 má tedy jaké nedostatky?
530 mě začíná zajímat čím dál tím víc, jen jestli jí nebude škoda na denní ježdění do práce 5km tam a 5km zpět..?

Napsal: čtv 20.10.2011 12:17
od Starosta
Pokud nafta, tak 3 litry objem.
Ve zbytku se nevyznám

Napsal: čtv 20.10.2011 12:27
od Snejk
bartpt píše:
jen jestli jí nebude škoda na
jak jako jestli jí nebude škoda?? ja tomu nejak nerozumim

je to auto omfg... ja jezdil kilometr kazdej den i se 750kou a nebylo ji skoda... proste je potreba jet, jedu... auto jede... neni ho skoda...
skoda je kupovat si srac, a pak jet na dovolenou a bejt nasranej jak to nejede.. toho je mozna skoda.. ale dobryho auta neni nikdy skoda
Napsal: čtv 20.10.2011 12:34
od libovka
Snejk píše:bartpt píše:
jen jestli jí nebude škoda na
jak jako jestli jí nebude škoda?? ja tomu nejak nerozumim

je to auto omfg... ja jezdil kilometr kazdej den i se 750kou a nebylo ji skoda... proste je potreba jet, jedu... auto jede... neni ho skoda...
skoda je kupovat si srac, a pak jet na dovolenou a bejt nasranej jak to nejede.. toho je mozna skoda.. ale dobryho auta neni nikdy skoda
:palec: :palec: :palec:
moje řeč.
Já mám Range Rover 4.4i povinný neřeším a spotřeba 18-20l.Sice žere,ale zas jede a člověk má pak z té jízdy radost.Porstě potřebuju jet tak jedu.Neřeším zimní letní naftu a jiné patálie s naftovým motorem.
Napsal: čtv 20.10.2011 12:51
od Dettektorr
Ahoj, mám 530d, mám jí rok, jezdím město a dálnice občas okresky. Spotřeba za rok 7,6 v kombinaci. Na to jakej je pod prdelí výkon mi to přijde normální. Ve městě za 8 - 9 litrů na okresce při konst. 90 kmh to žere kolem 6 a dálnice 130 - 150 kmh cca 7 na sto.
S autem žádnej zásadní problém! Stálo mě 170 tis. je to 2001 a investoval jsem za ten rok cca 13tis. 10 brzdy + 3 nějaký píčovinky. Jezdí to tiše relativně komfortně (Mpaket podvozek) a za rozumnou spotřebu. A furt je to ještě hezký auto. Benzin neznám, ale pokud bych ho bral hledám osmivál a třeba v plynu. Přecijen na 30tis km ročně se mi benzin jakosi nevyplatí.
Ceny dílů mi jako neodborníkovi přijdou srovnatelný se všim ostatním, běžný díly jako olej a filtry jsou plus minus stejně drahý jako třeba na koncern, ale třeba se pletu.
Za mě 530d, jinou nafktu bych asi nebral jel jsem teda jen v 525d (520d ne) a byl znát rozdíl, ale třeba se jen chlácholim protože mám přeci třílitr pičo

Napsal: čtv 20.10.2011 12:54
od M3maniac
pokud chceš naftovou e39 tak běž do 530d jede pěkně za příjemnou spotřebu, 520d je lunární lenochod 525d už je lepší ale já bych neváhal a šel do 530d. Pokud ovšem jezdíš denně 3km do práce a 3km zpět a najedeš 10tkm ročně je pro tebe diesel nesmysl.

Napsal: čtv 20.10.2011 13:13
od bartpt
Najedu tak 20tis ročně..
Takže budu nejspíš volit ten 530.
Teď ještě jedna z posledních otázek- co automat? Přece jen mají lepší výbavu. Je mi to totiž jedno.
Fungují bez problémů nebo nemají extrémně vyšší spotřebu nebo nějaké neduhy?
A na co si dát pozor při koupi? Mám v plánu z D a běžné věci jako brzdy, čepy atd nemá cenu rozebírat, ale nějaké "speciality" ?
JINAK VŠEM MOC DÍK ZA RADY..

Napsal: čtv 20.10.2011 14:15
od Berserg
No nevím, ale s takovým nájezdem kilometrů bych se asi spíš porozhlídhnul po benzínu (vlastní zkušenost)...!Chce to ale pořádně promyslet! Každopádně 3,0D je krása-párkrát jsem měl tu čest se v ní svést a je dost dobrá...!
Napsal: čtv 20.10.2011 14:26
od jiriik
Starosta píše:Pokud nafta, tak 3 litry objem.
Ve zbytku se nevyznám


tak tak