Stránka 1 z 1
Napsal: úte 18.10.2011 19:52
od DestinyE34
Ahoj,
pokud zapnu světla,nejde otevřít šíbr a stěrače stírají jen na nejvyšší rychlost,nebo vše funguje,ale trhavě,nejde plynule ani šíbr,ani stěrače a někdy bliká interier,nic víc. Velmi málo funguje vše dohromady,nenašel jsem žádné pravidlo.
Mám jinou baterku,jiné řídící jednotky pod zadním sedákem. Pokud mám zapnutá světla a zkusím třeba šíbr,nezeslabí se. Ani při přidání plynu se nic nemění a světla se nerozsvicují víc a víc. Svítí stále stejně. Při 1800 ot./min. je na baterce 13,88V je to málo,že by nedobíjel? Kolik a při jakých otáčkách má dobíjet alternátor...díky

Napsal: stř 19.10.2011 21:39
od DestinyE34

evidetně při zapnutých světlech není dost velké napětí pro jiné servomotrky...ale čím to,že se ztrácí? nějaké nápady prosím?
Napsal: pát 21.10.2011 17:02
od beny-maser
musíš zjistit kam se ti to napětí ztácí,jinak ti nikdo moc po netu neporadí.
podle toho co jsi naměřil bych to vyděl na velký odběr, ale chce to prověřit.
Napsal: pát 21.10.2011 21:15
od DestinyE34
Jo jo dobrý,ale když se ho ptám-mlčí
Není třeba nějaké tipické místo na E34 kde je problém s kabeláží? Jako na víku kufru,tak ještě někde jinde,nebo jiné obvyklé problémy s elektrikou?
Napsal: sob 22.10.2011 13:17
od beny-maser
já osobně mám problém, že když mrzne ztrácí se mi proud z baterky přes pojistku č.20 myslím a nejde s tím nic udělat. Je to popsané jako vnitřní vybavení a je na tom napojený půlka auta(samo jen ovládačky), abych na to přišel musel bych rozebrat komplet palubku a bůch ví jestli na to přijdu, takže na to házím bobek
( asi je tam trpaslík a ten si v mrazu přitápí el kamínkama

)
Ale k tvému problému, že by měla e34 někde vyloženou slabinu v kabeláži neím, slabinou e34 je právě ta kabeláž, protože je tam kabelů jak v telefoní ústředně.
Hodněkrát měli lidi podobnej problém a nakonec stačilo vyměnit baterku.
Nebo máš ve světlech 100W žárovky, překoslej kabel od zvířátka, zlomenou izolaci,špatnej konektor či kontakt atd.
Jak už jsem psal s tímhle ti přes net asi nikdo neporádí, jako neporadil nikdo mě, kde se ten proud může ztrácet. Takže věřím na verzi s trpaslíkem a když mrzne tak mu vytáhnu pojistku a má po srandě

Napsal: sob 22.10.2011 13:48
od pepino5xx
13,8V při běžícím motoru je dobrý.
Zkoušel jsi jít postupně, jednotlivě zapojovat konektory a najít přesněji chybu?
Jenom se ptám, nevím co vše jsi už udělal

Napsal: pon 24.10.2011 23:59
od DestinyE34
Ciao
procházel a čistil jsem kontakty v ř.j. pod zadní sedačkou a vyměňoval je za jiné. Teď čekám,až bude mít kamarád přes el. čas se na to podívat,sám el. moc nerozumím
-na autě nemám 100W žárovky,je tam vše orig.
