Stránka 1 z 1
Napsal: úte 18.10.2011 16:29
od empeel
Šílené ceny nových reflektorů a odporný stav těch mých na autě mě přiměly k tomuto činu:
na autě E61, 2005 mám bixenony. Koupil jsem tedy zánovní FL halogeny s představou, že tam nějak dostanu tu mou funkční xenon elektroniku z původních světel. To nové FL se mi teď dostalo do ruky, a bohužel to vypadá, že bych musel celé světlo nějak rozpůlit ( nekdě jsem četl, že by to mělo jít v peci při 80 C) a vyměnit prakticky celou zadní část z černého plastu . Což bude tedy asi zajímavá operace.
Takže se chci předem zeptat, jestli tímhle už někdo neprošel, abych to nedělal zbytečně a třeba ještě něco nezkonil....
Díky....
Napsal: stř 19.10.2011 16:50
od empeel
Myslíte asi radši se na to vykašlat?
Napsal: stř 19.10.2011 17:21
od Jendix
to co tady popisuješ je trochu divoký..
jinak jestli máš jen otlučený krycí sklo, nechá se to přeleštit.. a co se týče slabé intenzity světla.. někdy pomůže výměna výbojky..
ještě jsem slyšel že po tom přeleštění se prý strhne nějaký krycí lak, který je tvrdší.. a světla se prý musí leštit pravidelně.. ale to jsem slyšel jen z doslechu..

Napsal: stř 19.10.2011 20:02
od empeel
Díky za reakci.
Ale situaci mám takovou, že výbojky jsem měnil asi před půl rokem a leštil asi před čtvrt rokem. A po tom leštění mi to ještě navíc rozpraskalo. No a navíc mi leze vlhkost do těch oranžově svítících vršků. Takže to chce fakt radikální zásah...
Ale s tím půlením už se mi to zdá taky hodně divoký.
Jenom mi prostě pořád nejde do hlavy, že ty světla jsou tak nekvalitní... spousta lidí s tím má problém... tak jak to řeší??
Přece nekoupim na auto za 300000 světla za 50000, když potřebuju jenom vyměnit plexiskla, který navíc jsou jenom z nekvalitního matroše...
Nejradši bych to hodil Helle na hlavu....

Napsal: čtv 20.10.2011 09:58
od Jendix
tak v tom případě bych to vyřešil koupí stejnejch světel jako máš ty, ne nějakým bastlenim, koukni ještě na netu.. zavolej na pár vrakáčů.. lepit nějake světlo dohromady.. nevim nevim.. aby jsi nakonec nezničil světla 4 a ještě potom nesháněl nový..
možná zkus pohledat i v anličtině.. třeba někdo to rozebrání nějak vychytal..
Napsal: pát 21.10.2011 20:59
od empeel
Hmmm, tak na bastlení asi kašlu. Hella se evidentně snaží, aby člověk musel měnit celé světlo...
Docela jsem to tu prolezl. U 5 let starého světla to vypadá i na špatnou čočku a zapečenou parabolu. Ono mi to taky navíc moc nesvítí... Noooo, takhle blbý světlo jsem teda ještě neměl. Zlatá stodváca.. ta svítila furt stejně...

Takže když koupím dva - tři roky starý/ nový světlo, tak to mám za dva roky znovu...
Takže momentálně přemýšlím o dvou variantách - světla znovu rozleštím. Udělám do něj zezadu dvě díry, vyfoukám vzduchem vodu a znovu zavřu, nechám znovu pokovit paraboly a vykašlu se na to... ( fakt mi nepřijde normální tohle řešit u 5 let starých světel - proč si tu kvalitu BMW trochu nepohlídá?? Takovýhle dodavatel by už měl být u ledu ne?? )
A nebo tam prostě loupnu halogeny a vykašlu se na xenony, když to ty chlapi prostě neuměj. Bude to svítit, co se tu tak píše, asi líp, a když dám nějaký "xenon" žárovky, tak to ani třeba nebude moc trapný... A nebo to nechám dožluta a nalepím samolepky - TOHLE SHIT SVĚTLO DO BMW DODÁVÁ HELLA - a jsem z obliga

Ještě si to nechám projít hlavou.... každopádně jistojistě 50 tis za tyhle nový šunty FAKT nedám.....
... ale jinak to auto je supr

) - abych trochu snížil depresivní působení mýho příspěvku

)
... ale ty světla....

(
Napsal: sob 22.10.2011 11:21
od Selix
mas denni sviceni? to by mohlo zivotnost xenonu zvysit, teoreticky teda
Napsal: sob 22.10.2011 12:01
od Raadii
Nebo zkus mrknout na youtube.com tam jsou docela do detailu videa jak se to dělá na E39, včetně toho nahřívání a všeho ostatního, tak třeba tam najdeš i na tvůj model. Jinak s tebou souhlasim, ty světla jsou u BMW docela slabost.