Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 13.10.2011 09:36
od kubassszx
Ahoj,
budu prodávát svoje 530D E60, automat, 2004, najeto 205tisíc km, černá barva, světlý interiér (ne kůže).
Vůbec nevím za kolik by se to aktuálně dalo prodat. Nemáte někdo v oku aktuální ceny. Nechci se moc řídit autama co jsou v inzerátech, protože mi tam přijdou pekelně dlouho a pořád stejná
Děkuji K
p.s. fotky sem dávat zatím nebudu než to bude aktuální děkuji
Napsal: čtv 13.10.2011 10:20
od Jendix
já si myslim že je opravdu lepší se orientovat podle internetu.. nebo koukni na mobile.de , protože ceny se podle toho tak nějak přizpůsobujou..
jinak jen tak mimo, proč prodáváš? jestli se nepletu, řešil jsi s tím docela dost problémů a asi jsi do toho nasipal i poměrně dost peněz..
Napsal: čtv 13.10.2011 10:29
od kubassszx
Jendix píše:já si myslim že je opravdu lepší se orientovat podle internetu.. nebo koukni na mobile.de , protože ceny se podle toho tak nějak přizpůsobujou..
jinak jen tak mimo, proč prodáváš? jestli se nepletu, řešil jsi s tím docela dost problémů a asi jsi do toho nasipal i poměrně dost peněz..
jj to máš pravdu nasypal docela dost, ale přiznám se, že mě to furt dokola nebaví. Když udělám jedno tak se posere druhé. Zacházím s tím jako v rukavičkách nechávám ohřát, nechávám vydejchat, řadím až po zastavení atd. a stejně furt něco.
Je to moje první naftové auto a přiznám se, že už asi poslední. Měl jsem předím 350Z a do toho jsem nedal nic za 2 roky a všechno v cajku takže mám v plánu to prodat a možná koupím zase 350Z

Libí se mi i bmw 3 kupé nebo 6, ale ve slušném stavu s málo km a nejaký mladší ročník je aktuálně mimo mé možnosti. ale co má bmw za 1 jsou jízdní vlastnosti. A co se mi líbí je komunita BMW.
Věc se má v celku tak že BMW je mé 5té auto a jediné do kterého sypu peníze což se mi nelíbí. Nehledě nato, že auto má najeto přes dvě kila a můžou přijít další věci na výměnu ....
Napsal: čtv 13.10.2011 21:24
od Jendix
no pak je otázka jestli to auto opravdu ty kilometry má.. jinak já myslim že ty investice u bmw možná malinko vyšší jsou.. ale u jinejch značek to asi bez investic nebude.. je to spíš otázka předchozího majitele a reálnejch kilometrů..
Napsal: pát 14.10.2011 08:59
od kubassszx
Nevím to bych úplně neřekl, protože k autu mám servisku od Bychla a když jsem to kupoval mělo to 147tisíc. najel jsem skoro 60tisíc za 2 roky a půjde od světa

Napsal: pát 14.10.2011 10:20
od Jendix
No je to zvláštní, u mě tomu bylo tak že se do auta nějaký peníze nasypali při koupi, nebylo to málo, ale něco si vzal na triko původní německej majitel. Kámoš má navíc stejný auto, něco se u něj taky dělalo, ale že byla nějaká černá díra na peníze se říct nedá. Možná smůla na předchozího majitele, nikdy nevíš kdo a jak s tím jezdil před tebou.
Co jsi vlastně všechno na autě dělal?
Jinak k tej ceně, občas na to tak nějak ze zájmu kouknu. Ceny začínaji někde na 250tkč, dle stavu, km a výbavy.
Napsal: pát 14.10.2011 10:27
od Maxiczech
Mrkni se na
http://www.tipcars.cz Tam si najdeš nějakou průměrnou obecnou hodnotu vozidla. Záleží hodně na výbavě. A propo..: já řikám pořád.. Zlatá stará e-39vítka.. To je ještě poslední poctivé autíko od BMW.. Mno.., i když.. Hrozně se mi líbí BMW GT.. Po tom čumim, jako blázen..

Napsal: pát 14.10.2011 10:33
od kubassszx
[quote="Jendix"]
Co jsi vlastně všechno na autě dělal?
quote]
150.000km - utržená řemenice na klice, řemeny, termostat (uražený)
165.000km - komplet ramena
175.000km - čepy, řízení, stabilizátory
182.000km - váha vzduchu
190.000km - automat, komplet vodící a napínací kladky + znova špatná řemenice
195.000km - prasklé svody, silentbloky na nápravách
Nepočítám oleje, filtry, brzdy atd. Takže to radši dám pryč než přijdou další věci ...
A na minulých autech:
Toyota celica VVTi - najeto 120.000 km celkem 175.000km - výměna větrného relé (350,-kč) za celou dobu !!!
Nissan 350Z najeto 40.000km celkem 145.000km - utržený řemen výměna cca 400,- Kč
Asi tak takže dávám peníze jenom do BMW

Napsal: pát 14.10.2011 10:59
od Sweden
no nevidím v tom problém,až na ten automat je to spotřebák,bežné investice do moderních-novějších aut

,za mně jsi prostě trefil na BMW na které předchozí majitel/é prostě srali ikdyž to mělo servisku.Tady aspoň vidíš že serviska je tak nějak k ničemu,dneska ti jí vyplní skoro každý

Napsal: pát 14.10.2011 11:25
od Maxiczech
Dyk jsi v podstatě vyměnil všechno, co se na autě vyměnit dá..

Mimo motoru.

Tak proč se toho zbavovat? Máš autí naprosto v cajku. Teď koupíš zase nějakou kasičku a budeš nadávat.. Já už bych si ho nechal. To je holt risk, kupovat jeté auto, ale zase se dá v podstatě slušná jetina pořídit za polovičku prodejní ceny..
Ty věci co popisuješ, mají nárok (mimo automatu) na výměnu po 200 tis. km. Samozřejmě, že záleží, kde a v jakém terénu auto předtím jezdilo a jak se k němu majitel choval. Dobytek zničí podvozek i na dálnicích ve Švýcarsku. To nemluvím o šílené D1 nebo o hlavním městě Praze..
To je shit, to by jeden blil..

Ale, dyk já už vlastně blil..
To potom čepy, kosti a ramena dostávají fest zabrat! A když chce čék jezdit pohodlně a nechrastit jak popelnice, tak musí investovat, mno..

Napsal: pát 14.10.2011 12:06
od kubassszx
Ale jo určitě máte pravdu, že jsou to spotřební věci, ale já prostě z předchozích aut nejsem nato jenom sypat zvyklej
A navíc mě nějak nechytila nafta takže příští auto určitě benzín a určitě chci, aby mělo najeto max 60 tisíc, protože jak říkáte 200tisíc je taková hranice když je všechno na výměnu
A automat mě také úplně nechytnul jasně do města super, ale jinak otrava

Napsal: pát 14.10.2011 12:08
od Sweden
Právě proto píšu že nevím čemu se diví,nějaký kladky,řemeny apod.běžná věc,oleje,brzdy,nepočítám,to je snad u každýho auta.Akorát mi tam něco chybí,např.turbo,vtřiky apod.Už to bych bral jako úspěch

Napsal: pát 14.10.2011 12:10
od kubassszx
Sweden píše:Právě proto píšu že nevím čemu se diví,nějaký kladky,řemeny apod.běžná věc,oleje,brzdy,nepočítám,to je snad u každýho auta.Akorát mi tam něco chybí,např.turbo,vtřiky apod.Už to bych bral jako úspěch

To je původní nestraš

)) já jsem fakt opatrnej na turbo ... ohřívám - vydejchávám.
Měl jsem pár dní GTR a tam i když bylo půjčený a mohl jsem nato srát tak jsem nechal 5 minut ohřát kvůli převodovce a pak 5 minut doběhnout kvůli turbům ....
Napsal: pát 14.10.2011 12:13
od Maxiczech
Mno.. Nechci rejpat.. Ale nafta patří do kamen.. Wo tom žádná..
Je pravda, že vstřiky by jsi mohl ještě řeshit..

Tak šup s tím ze skály..

Napsal: pát 14.10.2011 12:14
od kubassszx
Maxiczech píše:Mno.. Nechci rejpat.. Ale nafta patří do kamen.. Wo tom žádná..
Je pravda, že vstřiky by jsi mohl ještě řeshit..

Tak šup s tím ze skály..

Přesně tak máš pravdu takže chci benzín

Napsal: pát 14.10.2011 12:15
od Maxiczech
Hale, trošku asi blbá otázka.. Nejsi náhodou otrokem svého vozidla?
To jsi takovej cíťa nebo takovej srdcař..

Je pravdou, že já taky klimu vypínám tak 5 minut před koncem jízdy..

Napsal: pát 14.10.2011 12:21
od kubassszx
Nevím jestli cíťa, ale mám tátu bývalého automechanika takže tak

Napsal: pát 14.10.2011 12:30
od Maxiczech
No všeho moc škodí, víš?

Ale to poznáš časem.. Nevím, jak by se na mě rodina dívala, kdybych zastavil auto a nechal ho ještě 5 minut vydechnout..

I, když netvrdím, že je to špatně.. By sis nakonec mohl sáhnout i na diferák, esli by nechtěl malinko s citem projet, aby se ochladil..

To samozřejmě hecuju, ale auto jako takové, je přec spotřebák a má být k užitku člověku. A pokud výrobce neumí vyrobit takové komponenty, abys je běžně užíval, tak ať auta nevyrábí..

Budeš jezdit v zimě se zmrzlým motorem? Nebo ho necháš ohřát na 90 stupňů, necháš pejskaře a důchodce nažrat olovem a pak vyrazíš?

Napsal: pát 14.10.2011 12:43
od kubassszx
Maxiczech píše:No všeho moc škodí, víš?

Ale to poznáš časem.. Nevím, jak by se na mě rodina dívala, kdybych zastavil auto a nechal ho ještě 5 minut vydechnout..

I, když netvrdím, že je to špatně.. By sis nakonec mohl sáhnout i na diferák, esli by nechtěl malinko s citem projet, aby se ochladil..

To samozřejmě hecuju, ale auto jako takové, je přec spotřebák a má být k užitku člověku. A pokud výrobce neumí vyrobit takové komponenty, abys je běžně užíval, tak ať auta nevyrábí..

Budeš jezdit v zimě se zmrzlým motorem? Nebo ho necháš ohřát na 90 stupňů, necháš pejskaře a důchodce nažrat olovem a pak vyrazíš?

Důdchodci a pejskaři

neřeším ........ každopádně všeho moc škodí to ano, ale takhle ho nechám když je fakt zima jinak mu dám minutku dvě a pomalu jedu .... nejsem žádnej velkej cíta a autu dávám taky pořádně zabrat, ale určitě za optimálních podmínek ..
Napsal: pát 14.10.2011 12:49
od Maxiczech
Co je to dát autu zabrat?

Myslíš Prostějov - Praha za 87 minut? Ani to můj mazlik nepoznal.. Jenom nádrž ano..

Holt jel kluk skoro 280 km na hranici červeného pole mno.. Když nejni čas, ztrácet čas..
