Stránka 1 z 2
Napsal: sob 08.10.2011 20:56
od Berserg
Zdravím Vás klubáci! Tak se mi na autě vyskytl docela nebezpečný problém,když jedu v autě(město nebo sjezd z dálnice) vyřadím na neutrál a začnu brzdit-bud před semaforem nebo při nájezdu na dálnici-tak mi chcípne motor(otáčky spadnou až 0)-tím pádem posilovač řízení a brzd je mrtvej a já jen čekám do čeho to napálím....Prosím o radu...
Napsal: sob 08.10.2011 21:06
od Foli
Berserg píše:Zdravím Vás klubáci! Tak se mi na autě vyskytl docela nebezpečný problém,když jedu v autě(město nebo sjezd z dálnice) vyřadím na neutrál a začnu brzdit-bud před semaforem nebo při nájezdu na dálnici-tak mi chcípne motor(otáčky spadnou až 0)-tím pádem posilovač řízení a brzd je mrtvej a já jen čekám do čeho to napálím....Prosím o radu...
Malinko zkus ten problém popsat. Dělá to pokaždé nebo jen když je motor studený nebo teplý? Udělá to i tehdy, když stojíš na místě, máš neutrál a vytočíš motor do otáček a necháš padnout na volnoběh?
Napsal: sob 08.10.2011 21:18
od Berserg
No děje se to i když je zahřátý na provoz...a když stojím na místě maximálně otáčky trochu kolísnou...ale to jen trošičku-největší problém je při tom brždění,jinak když ho vytočím a nechám tak dojít tak je v pořádku....do té doby než začnu brdit...jinak motor táhne v pořádku...
Napsal: sob 08.10.2011 21:41
od Foli
Berserg píše:No děje se to i když je zahřátý na provoz...a když stojím na místě maximálně otáčky trochu kolísnou...ale to jen trošičku-největší problém je při tom brždění,jinak když ho vytočím a nechám tak dojít tak je v pořádku....do té doby než začnu brdit...jinak motor táhne v pořádku...
Jo, takže ještě jednu věc. Dělá to jen když vyřadíš na neutrál a dobržďuješ. Tak zkus jet, dát neutrál a se sešlápnutou spojkou takto dobržďovat jestli to také udělá. Pokud ano, mužeme se jistě zaměřit na motor, pokud to bude OK, budeme ledat chybu kolem spojky
Napsal: sob 08.10.2011 21:53
od Berserg
No spojka je tam dávaná nedávno-tak 4měsíce....profi mechanikem a byla to LUK spojka-komplet...
Napsal: sob 08.10.2011 21:55
od Foli
Berserg píše:No spojka je tam dávaná nedávno-tak 4měsíce....profi mechanikem a byla to LUK spojka-komplet...
No, každopádně to zkus, zkus jet, dát neutrál ale držet přitom dobržďování spojku. Pokud to udělá nebo ne.
Napsal: sob 08.10.2011 22:04
od Berserg
zkusím to hned projet a do čtvrt hodky napíšu jestli to pomohlo...
Napsal: sob 08.10.2011 22:40
od Berserg
No tak jsem to projel ale neudělalo to ani jednou ted-ani v jednom z případů(brždění se spojkou nebo bez otáčky neklesly) asi na to má vliv teplota motoru....co by to ale mohlo být v tom motoru nebo na té spojce(obě varianty?)
Napsal: ned 09.10.2011 10:13
od Foli
Berserg píše:No tak jsem to projel ale neudělalo to ani jednou ted-ani v jednom z případů(brždění se spojkou nebo bez otáčky neklesly) asi na to má vliv teplota motoru....co by to ale mohlo být v tom motoru nebo na té spojce(obě varianty?)
Tak fajn, tak až ti to zase chcípne, tak to nastartuj a rovnou jeď a udělej to se spojkou.
Jinak jestli to za studena nedělá a za tepla ano, tak první na co bych se podíval tak na svíčky, jak jsou tam dlouho, jak vypadají a podobně, to je asi to nejjednodušší čím začít. Potom kontrola kabelu.... A pak dej vědět. muže toho bejt fakt více
Napsal: ned 09.10.2011 11:21
od wEnC
Chcípání za jízdy při sešlápnuté spojce dělá i netěsnost v sání.
Nehoupe ti občas volnoběh ?
Nebo po vyšlápnutí spojky nejdou otáčky nahoru a pak zas dolů až pod volnoběžné a srovná se to až pak ?
To pak stačí trochu přibrzdit nebo zatočit a nečekané zatížení motoru, zrovna když se snaží zregulovat volnoběh, ho zadusí.
Posilovač řízení je mrtvej hned to jo, ale na brzdy by měl podtlak ze sání chvíli vydržet, tak 1-2 sešlápnutí určitě, takže bezpečně zastavil jde.
Napsal: ned 09.10.2011 11:24
od Foli
wEnC píše:Chcípání za jízdy při sešlápnuté spojce dělá i netěsnost v sání.
Nehoupe ti občas volnoběh ?
Nebo po vyšlápnutí spojky nejdou otáčky nahoru a pak zas dolů až pod volnoběžné a srovná se to až pak ?
To pak stačí trochu přibrzdit nebo zatočit a nečekané zatížení motoru, zrovna když se snaží zregulovat volnoběh, ho zadusí.
Souhlas, ale bohužel, těch variant co to muže dělat je hodně
Napsal: ned 09.10.2011 11:30
od Foli
wEnC píše:Chcípání za jízdy při sešlápnuté spojce dělá i netěsnost v sání.
Nehoupe ti občas volnoběh ?
Nebo po vyšlápnutí spojky nejdou otáčky nahoru a pak zas dolů až pod volnoběžné a srovná se to až pak ?
To pak stačí trochu přibrzdit nebo zatočit a nečekané zatížení motoru, zrovna když se snaží zregulovat volnoběh, ho zadusí.
Souhlas, ale bohužel, těch variant co to muže dělat je hodně
Napsal: ned 09.10.2011 11:35
od wEnC
No uvidíme jestli Bersergovi auto přede jako kotě a rafka otáček se ani nehne i když zapne třeba klimu, pak by měl sání asi OK
Napsal: ned 09.10.2011 12:56
od Berserg
Tak vítězem podle diagnostiky je snímač otáček hřídele(nebo jak je to sousloví...

)nicméně je to věc věru nemilá-stalo se mi to teda zatím jen 3krát....ale je to takový druh adrenalinu,který nemusím. Jinak je pravda,že když je auto na volnoběh a já točím volantem tak otáčky lehce kolísnou-ale to je prý normální...
Po vyšlápnutí spojky jsou otáčky pořád na stejné úrovni.
A v případě klimatizace jsem to nepostřehl-a kolísání otáček si většinou všimnu, takže tam si myslím,že je vše v pořádku...v sání.
Napsal: pon 10.10.2011 22:07
od Brátn

víš že by sis ušetřil tohle vše, kdyby sis přečetl pár rad tady na fóru? v těhle případech je to vždycky čidlo vačky nebo kliky jediný řešení je diagnostika, kterou dneska má každej druhej, tak příště zkus raději postup: číst fórum=>diag=>psát dotaz na fórum
ad servo ano při maximálním vytočení klesají otáčky, a při sepnutý klimě otáčky na volnoběh se jemně zvýší, ale drží a nekolísají, spojka na tohle nemá významnější vliv, pokud ti kolísají otáčky po vyšlápnutí spojky, tak těsnost sání a popřípadě dvouhmoty, to jen na okraj
Napsal: pon 10.10.2011 23:23
od pazda
Bratn píše: kterou dneska má každej druhej
čoveče občas mám pocit že jsem snad sám kdo ji má

hlavně na srazech.
Napsal: čtv 13.10.2011 01:35
od Brátn
pazda píše:Bratn píše: kterou dneska má každej druhej
čoveče občas mám pocit že jsem snad sám kdo ji má

hlavně na srazech.
tak víš jak, to není tím, že by ji neměli i další, ale tím, že jsi jí zadarmo přiznal

Napsal: ned 16.10.2011 15:36
od Berserg
Změna...tak příčinou toho všeho je separátor oleje...!
Napsal: ned 16.10.2011 15:56
od Brátn
takže netěsnost sání, pokud je membrána v separátoru prasklá, tak si přisává vzduch z vany a navíc válce žerou olej, takže bys to poznal po vytáhnutí svíček a jemně modrého dýmu z výfuku, jinak separátor měnit co 3 výměny oleje a budeš mít klid
Napsal: ned 16.10.2011 22:25
od Berserg
Pokud je to netěsnost v sání-tím pádem chudší směs co jde do motoru, že? To by znamenalo, že po opravě bude více srandy?