Stránka 1 z 1

Napsal: ned 02.10.2011 12:12
od Hansian
Zdravím, nevíte někdo jestli turbo z TDS tlačí víc než z 2,4TD ?...to moje už si nejak dělá co chce tak mě napadlo jestli bych tam rovnou nenapáchal z TDS jestli by to bylo znát....co myslíte? :)

Napsal: ned 02.10.2011 20:27
od beny-maser
na tds mi turbo tlačí 1bar (je to nastavené originál)

Napsal: pon 03.10.2011 10:51
od Maxiczech

Napsal: pon 03.10.2011 12:02
od ViktorDDD
na TDS je tak isto klasické obtokové turbo ako na 2,4TD a neviem či tlačí viac ale keby aj tak či z toho? viacej vzduchu neznamená väčší výkon, musíš sa pohrať aj s čerpadlom, a vyšší tlak môžeš dosiahnuť aj na jednom aj na druhom poštelovaním dĺžky tiahla k obtokovej klapke
keď už chceš bastliť tak nech to stojí zato, daj tam rovno turbo VGT z nejakej 530d a prerob ovládanie aby to fungovalo a veselo si jazdi kým neodrovnáš hlavu

Napsal: pon 03.10.2011 17:51
od oldaf
ViktorDDD píše:na TDS je tak isto klasické obtokové turbo ako na 2,4TD a neviem či tlačí viac ale keby aj tak či z toho? viacej vzduchu neznamená väčší výkon, musíš sa pohrať aj s čerpadlom, a vyšší tlak môžeš dosiahnuť aj na jednom aj na druhom poštelovaním dĺžky tiahla k obtokovej klapke
keď už chceš bastliť tak nech to stojí zato, daj tam rovno turbo VGT z nejakej 530d a prerob ovládanie aby to fungovalo a veselo si jazdi kým neodrovnáš hlavu

Hlavu neodrovná :D Před 14 dny jsem odpálil na tdsu turbo GT2260 z 530d, nevydrželo tlak 1,8b ani 20tisíc km. Propálil se uvnitř štít co kreje regulaci naklápění lopatek. Už je opravený ale pro jistotu chystám trochu větší turbo GT3271

Napsal: pon 03.10.2011 19:36
od Hansian
a zakolik se tak dá sehnat nějaké to turbo z tý 530ky?

Napsal: pon 03.10.2011 20:01
od beny-maser
teď ti oldaf napsal, že turbo z 530D ukroutil, tak nevím proč se s tím bastit

Napsal: úte 04.10.2011 18:26
od Kail
Jo,jenže na 1.8b...

To už je velkej tlak,hádám že bude mít i upravený vstřiky.Viděl jsem na TDSu vstřiky z M-B 300TD.

Napsal: úte 04.10.2011 18:50
od beny-maser
ale trochu přidat půjde i na jeho stávajícím turbu

Napsal: úte 04.10.2011 19:47
od Hansian
jednou jsem videl jak týpek si přidal na turbu na passatu a ukroutila se mu vrtulka a vychcal mu olej..tak nevím jestli to pokoušet

Napsal: úte 04.10.2011 20:31
od beny-maser
musíš přiměřeně jinak dopadneš jako oldaf

Napsal: úte 04.10.2011 21:42
od oldaf
Těch 1,8baru zvládá i seriový turbo z tds, jezdil jsem s tímhle tlakem docela dlouho a turbo vydrželo. Turbo z 2,4 td nemá cenu na 2,5tds řešit, ničím si nepomůžeš. Pokud chceš aby to jelo líp od spodu tak tam dej z 525d, nebo z 330d,530d,730d. Jen na něm předěláš regulaci na přetlak. Jinak pasuje na svody z tds. I výfuk na něj pasuje origo. Trysky z mercedesa na tomhle motoru fungujou dobře, a hlavně jsou za polovinu než z tds.

Napsal: stř 05.10.2011 08:44
od Hansian
takže vstřiky z mercedesa tam pásnou jako prdel na hrnec?..:)

Napsal: stř 05.10.2011 14:11
od ViktorDDD
a celý držiak vstreku alebo tam pasnú do tých TDSových tie špičky z meďáku?

inak s el. čerpadlom tam môžeš tlak zvyšovať tuším až do 1,6 možno sa mýlim keď sa prekročí ten tlak tak to padá do núdzaku, ale k tomu treba aj pridať naftu na vzduch to jazdiť nebude

Napsal: stř 05.10.2011 22:29
od oldaf
Jen ty trysky, držák trysky z mercedesa má jinej závit než bmw. Já používám DNOSD265. Už je zkoušelo víc lidí, a nikdo si nestěžoval.