Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 22.09.2011 17:15
od HIDEN
Ahoj lidi, mám 3 problémy s mým auťákem který sem si přestavoval za automatu na manuál.Je to E34 tds a jeden problém spočívá v tom že jsem si nechal přetěsnit čerpadlo a už ho nedokážu moc dobře nastavit prvně to bylo nastavený dobře až na to že když se motor hodně ohřál tak byl chod motoru neklidný a hodně trhavý,tak jsem si ho přenastavil ještě jednou a teď už motor na volnoběh běž dá se říct hezky jenže když motor vytočím do otáček tak otáčky padnou na 1100 a než se dostanou na volnoběžné otáčky tak to trvá pár vteřin což je na normální jízdu velice nepřejemné.Proto se ptám je to někdo kdo tohle fakt umí nastavit aby to bylo jak origo?Jinak mě z toho trefne.Potom mám problém asi se setrvákem poněvadž když přeřazuju tak něco klepe a jde to od převodovky a trochu to i cuká.A jelikož na to nemám prostory našel by se někdo kdo by se ujal výměny setrváku a možná i spojky?Nejlépe z vysočiny.Už mě to fakt moc nebaví auto mám fakt moc rád až na tyhle mouchykteré mi radostnou jízdu v BMW velice znepříjemňují.
Napsal: čtv 22.09.2011 23:21
od ViktorDDD
príliš vysoká dávka paliva, predpokladám že to i celkom zahulí keď tomu dupneš, treba trochu pohnúť hlavou čerpadla, keď pomaly padajú otáčky, a húpe voľnobeh tak je veľa nafty, dá sa to celkom dobre nastaviť podľa zvuku, štartovania, výkonu, dymu, ale treba sa s tým hrať
Napsal: pát 23.09.2011 05:06
od HIDEN
To asi jo celkem se to rozhulilo.Ale to štelování je hroznej vopich.Jinak zaslepenej EGR na to nemá vliv ne?
Napsal: pát 23.09.2011 09:42
od ViktorDDD
ja mám tiež zaslepený EGR a nespozoroval som žiaden rozdiel
Napsal: pát 23.09.2011 10:09
od ThatsMe
EGR nemá vliv, je potřeba nastavit polohu elektronické hlavy na čerpadle. Nejlíp u někoho, kdo na to má mašinu. Čerpadlo by muselo ven z auta. Anebo s tím blbnout tak dlouho, dokud to nebude OK. Pokud se to chová takto, je potřeba hlavu posunout lehce dopředu, tj. po směru jízdy. Nejdřív ale pořádně nastav předvstřik.
Napsal: pát 23.09.2011 15:15
od HIDEN
ten předvstřik se nastavuje jak?
Napsal: pát 23.09.2011 15:56
od ThatsMe
Potřebuješ úchylkoměr a redukci, pomocí níž ho našroubuješ do rozdělovací hlavy čerpadla (místo odvzdušňovacího šroubu, co je mezi atlas ventily na výtlačných potrubích). Potom povolíš čerpadlo na bloku a naklápěním na jednu či druhou stranu zvětšuješ nebo zmenšuješ předvstřik. Předepsaná hodnota je zdvih pístku v čerpadle 0,95 mm při pístu 1. válce v HÚ.
Napsal: pát 23.09.2011 16:06
od HIDEN
Máš sz

Jinak lidi je tu někdo kdo přestavoval z matu na manuál? Mám ještě problém s tím řazením, asi sem nedal pružinu pod spojkový pedál, je to velkej problém?Co je za následky?
Napsal: pát 23.09.2011 19:27
od oldaf
Kterou pružinu? jsou na pedálu dvě. Jedna je k tomu aby zvedala pedál nahoru a druhá je k tomu aby pomáhala sešlápnout spojku. Tu pomocnou tam taky nemám, jde jen ztěžka spojka.
Napsal: pát 23.09.2011 19:44
od HIDEN
tak tam nemám asi tu stejnou.těžko říct už si to nepamatuju:)
Napsal: sob 24.09.2011 11:49
od HIDEN
Takže takhle nevíte kde nechat nastavit to čerpadlo profesionálně? Třeba v Boschi? Jak se to dělá ? To tam asi mám zavolat a domluvit si termín co? Zanesu tam jen čerpadlo a nebo mužu s autem? A kolik to tak stojí?
Napsal: sob 24.09.2011 14:24
od ViktorDDD
vieš si to aj sám nastaviť ale treba mať na to diagnostiku, len neviem či u e34 TDS vie diagnostika vyčítať dávku paliva, nie u všetkých TDS to funguje keď dobre viem, predtým nastav predvstrek a vačku, nato potrebuješ ten odchýlkomer s adaptérom, kolík na aretáciu motora a prípravok na vačku a potom keď sú rozvody na 100% nastavené tak tú dávku, a budeš prekvapený výkonom, zvukom a pekným štartom
napíš odkiaľ si možno niekto z klubu ti to vie spraviť za rozumné prachy
Napsal: sob 24.09.2011 17:22
od HIDEN
To jo kdyby se někdo takovej našel kdo by to zvládl tak by to bylo fajn. Ale říkám si je potřeba nastavit převstřik když jsem čerpadlo neměl s auta vyndané? Jinak sem ze Žďáru nad Sázavou.A ty by jsi to nezvádl?
Napsal: sob 24.09.2011 20:38
od ViktorDDD
východné slovensko - to by si mal dosť ďaleko
problém u tých TDS motorov je ten že reťaze sa vyťahajú a potom je posunuté celé časovanie, t.j. predvstrek na čerpadle a vačka, a keď posledných 30-40tis. km to nebolo nastavované tak si buď istý že to bude kus posunuté a kým sa rozvody nenastavia tak ako majú byť tak je zbytočné hrať sa s dávkou paliva lebo nikdy to nebude dokonalé
Napsal: sob 24.09.2011 23:52
od HIDEN
Tak jak to mám udělat aby to bylo ok?
Napsal: úte 27.09.2011 15:23
od HIDEN
Napsal: úte 27.09.2011 19:45
od ViktorDDD
zajdi k prvému človeku čo opravuje diesle čerpadlá určite bude mať aj odchýlkomer+adaptér na rotačné čerpadlá nastaví to na danú hodnotu potom dávku paliva podľa zvuku, štartovania a výkonu, treba sa s tým trochu hrať lebo nie na každom TDsku sa dá dávka vyčítať z diagnostiky
keď netreba pretesňovať čerpadlo tak je to robota max. na pár hodín
Napsal: úte 27.09.2011 20:06
od HIDEN
No volal jsem do jednoho diesel serivisu tady u nás a že mi ho nastaví jedině vyndaný

tak nevím.
Napsal: úte 27.09.2011 20:49
od radokrno
já ted budu čerpadlo nechácat přetěsnovat v Senožatech 20 km od Humpolce ,pan co dělal v mercedes servisu.dělá mmt veškerý čerpadla pro diesly.Křikava,má stolici a zřejmě vše potřebné.Tak uvidíme.
Jinak Dvořák v Humpolci dělá Bavoráky.Ale přetěsnit čerpadlo u něj ne e.nastavení možná jo.
Napsal: úte 27.09.2011 20:51
od radokrno
pokud budešchtít číslo na Dvořáka tak soukromě pošlu,ale na Křikavu zatim číslo nemám páč tam pojedu až o týden.