Stránka 1 z 5

Napsal: úte 20.09.2011 17:50
od odlish
Zdravím

mám zvláštní problém, teklo mi čerpadlo tak jsem ho přetěsnil. Před tím trochu kolísali otáčky a za tepla startovalo jen z odpojeným čidlem teploty (na tlačítko), tak jsem tam dal hlavu co měla být dobrá, zkoušel jsem to nastavit, motor šel úplně sametově, ale nereaguje na plyn ve vůbec žádné poloze ani s tou starou hlavou. Když připojím tu samotnou hlavičku na konektor a otočim klíčkem tak neudělá žádnej pohyb, na plyn nereaguje. Proud na prostřední pin jde. Kde může být zakopanej pes? Ví někdo? Dík..

Napsal: stř 21.09.2011 22:24
od ThatsMe
Na plyn ti reagovat nebude, tak přátelská ta elektronika zrovna není. :) Klíčkem jsi otočil do polohy zaplého zapalování, nebo startu? Musíš s ním zkusit zatočit, pak teprve se pokusí nastavit startovací dávku a ten přesuvník se hne. To jsi zkoušel? Pokud tohle bude fungovat, napadá mě leda že ses tím přesuvníkem netrefil do díry. Ale to by byl zase asi zázrak, žes to vůbec nastartoval...

Napsal: čtv 22.09.2011 19:14
od odlish
Aha, tak zítra skusím, jestli se hne při zatočení motorem..dík

Napsal: úte 04.10.2011 18:21
od radokrno
A co se týče seřizování čerpadla-dejme tomu ,že už ho mám nasazený,vše připravený na start,zkusim nastartovat,ale nenastartuju,neni nic zavzdušněný,do vstřikovačů nafta teče,ale nenastartuju problém je zřejmě v čerpadle,co s tim?
čerpadlo se dá seřídit pohybem od hlavy nebo k hlavě tím se seřizuje co?
čerpadlo se seřizuje posunem hlavy čerpadla směrem do předu po směru nebo do zadu proti směru,tím se seřizuje co?

když nastartuju a mám příliš vysoké otáčky-

když nastartuju a mám nízké ootáčky a tendenci chcípnout-

nenastartuju-

nastartuju otáčky houpou-
díky moc za pomoc.

Napsal: úte 04.10.2011 18:52
od beny-maser
pohybem hlavy čerpadla se seřizuje dávka, pohybem čerpadla se seřizuje předvstřik

Napsal: úte 04.10.2011 19:59
od radokrno
z toho vyplívá ,že když to nakopnu a bude to mít vysoký otáčky nebo nízké tak hýbu s předvstřikem nebo dávkou.

aco mi neni jasný jak teda seřídit tu dávku?způsob jak na to jít.díky

Napsal: úte 04.10.2011 20:33
od beny-maser
pokud to nechytá hýbeš s předvstřikem,pokud to má vysoký otáčky hýbeš s dávkou

Napsal: úte 04.10.2011 20:34
od beny-maser
dávku přidáš směrem do auta

Napsal: úte 04.10.2011 20:43
od radokrno
a směrem k hlavě motoru přidávám na předvstřik?

Napsal: úte 04.10.2011 20:54
od radokrno
http://www.youtube.com/watch?v=EMbgxfjm-RE

tady ladí dávku? měl vysoký otáčky...


nevim ,ale co všechno povolit aby se ta hlava pohla.jsou tam na víčku tři torxy a jeden nevim co,,pak hlava to samý 3 torxy a jeden nevim co..takže se povolí toto a ladí a pak doathne či jak,nebo normálně tak jak je to dotažený se do tý hlavičky klepe z lehka..díky

Napsal: stř 05.10.2011 13:13
od odlish
u me to nakonec bylo opravdu jen spatne nastavenou hlavou cerpadla, ze nereagoval na plyn.

Ten 4tej sroub z divnou hlavou my zaboha nesel klestema povolit, tak jsem vzal 7vorech na delsi tycku a kladivem jsem ho tam namlatil, takze ted to krasne povolim jakoukoli sedmickou

Napsal: stř 05.10.2011 14:08
od ViktorDDD
predvstrek je dobré nastaviť na presne danú hodnotu pomocou odchýlkomeru, nastavíš, dotiahneš, potom sa už len hráš s hlavou čerpadla nastavuješ to podľa zvuku, otáčok, výkonu a aby to dobre chytalo

Napsal: stř 05.10.2011 16:25
od radokrno
takže pokud to dobře chápu,,,dávku nastavim tak že si povolim ty šrouby na čerpadle 3 torxi a jeden nevim co-a pak už jen ladim dle zvuku a jakmile to bude ok dotahnu vše na čerpadle .no uvidíme no.


a předvstřik se nastvzje pomocí úchylkoměru,jakým způsobem?díky moc

Napsal: stř 05.10.2011 17:38
od ViktorDDD
áno tak sa nastavuje, tu to máš popísané pre 318TDs ale pre 525TDs je to rovnaké, akurát sa mení len hodnota predvstreku, je to tam popísané

http://www.bmwklub.sk/navody-a-manualy/ ... predvstrek

Napsal: stř 05.10.2011 17:41
od radokrno
ZHRUBA TAKTO?

Napsal: stř 05.10.2011 22:18
od ThatsMe
To nejsou ty šrouby, tyhle drží víčko. Jen jeden (?) je durch, ostatní 3 jsou nějak na kraji té hlavy. Podívej se na to pořádně, já už si to úplně nepamatuju. Každopádně to víčko nepovoluj a hlavičku jen "tak akorát", aby ti zpod ní netekla nafta, uvnitř čerpadla je přetlak.

Napsal: stř 05.10.2011 22:50
od radokrno
Ok ,víš co já to čerpadlo mmt nemám v ruce ,já se na to jen chci připravit abych moc nelaboroval.

jinak jak je to s tim úchylko měrem kam se to přesně nasazuje a co je potřeba za přípravek.úchylkoměr bych měl.?dik

Napsal: čtv 06.10.2011 00:13
od ThatsMe
Nasazuje se přes redukci místo zátky, co je v rozdělovací hlavě mezi trubkama. Je tam myslím M6x1, ale já jsem to vyřešil závitovou tyčí, která má klasický závit, tj. s větším stoupáním. Ta se zašroubuje tak na 2 závity, což stačí. A do ní jsem vyvrtal podélně díru. Pak potřebuješ nějakou tyčku, která se ti v čerpadle opře o píst a druhý konec našroubuješ do úchylkoměru místo hrotu. Já jsem použil krátkou špici z kola, má odpovídající závit. Na vnější konec závitové tyče jsem našrouboval dlouhou matku, do níž jsem ze stran udělal 3 díry s M3 nebo M4 závity, teď nevím, abych mohl pomocí červíků upevnit úchylkoměr. Ale mám někde i výkres origo redukce, kdyby ti ji měl kdo vyrobit, můžu ti to poslat mailem.

Napsal: čtv 06.10.2011 00:49
od radokrno
no posílej,je třeba se nachystat kdyby to nebylo ono. radokrno83@seznam.cz
díky ti

Napsal: čtv 06.10.2011 18:16
od beny-maser
ale pokud budeš mít nastavené čerpadlo ze servisu a jen ho tam budeš chtít namontovat a nastavit předvstřik, tak to dáš i bez budíku, já to udělal taky tak a bez problémů, namontoval jsem si čerpadlo na střed a potom podle sluchu, nesmí mít motor moc měkký chod ale taky né moc tvrdý, je to znát jak s tím začneš hýbat, podle ucha jsem to trefil do tolerance na budík a to jsem dost nahluchlej, umět zacházet s budíkem chce praxi a ucho je ucho, na to nepotřebuješ žádnou redukci a nejsi od nafty.