Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 15.09.2011 15:20
od rawen
Bohužel sem musím napsat svůj příběh, protože to řeším měsíc a nic...
Začnu od začátku, e34 mam asi 4 roky a najel sem sní asi 60tkm a jen jednou jsem měl problém nastartovat(olej a bordel na čidlu kliky). Asi před měsícem to začalo, občas šel motor jako na 4-5 válců nebo jak ucpanej filtr, nešel do otáček, střílel do výfuku, při plnym plynu omezovač ve 4 tis. ot. a občas chcípnul na volnoběh a pak nešel třeba 20 min natočit. Někdy se mi to stalo uprostřed cesty, ale na konci se to uklidnilo a motor šel zase jak má. Samozřejmě jsem vyměnil všecko možný:nové palivové čerpadlo,filtr,zapalovací kabely,víčko rozdělovače,palec,origo čidlo kliky,lambda,svíčky(NGK),čidlo teploty vody ,ale problém přetrvává. A je to horší, teď to točí a nechytá. Svíčky jiskru venku dávaj, ale když je vyndám tak sou mokrý od benzínu. Po 10 -20 startování to chytne, ale hádá se a neudrží volnoběh. Mimochodem komprese mam dobrý(najeto 290 a všechny válce 10 bar a olej nežere vůbec). Také sem se snažil opravit váhu vzduchu podle(
http://www.bimmernut.com/forum/5-series ... r-afm.html a
http://e28-535i.com/technical/AFM%20Repair.pdf) a řekl bych že se to povedlo, jelo to líp, ale nemam jinou váhu na porovnání.
Myslím že na vině by mohla být řídící jednotka, kabeláž nebo i váha vzduchu...
Neoriginální diagnostika bez chyb, v sobotu bude GT1 tak snad něco zjistíme.
Pište nápady ale nejlepší by bylo, kdyby se našel někdo ochotnej přijet na Smíchov a pujčit mi na zkoušku váhu a jednotku:)
Napsal: pát 16.09.2011 16:11
od Maxiczech
To jsi toho vymněnil docela hodně, co? Já tvrdím, než tyto věci řešit vylučovací metodou, tak proti těmto výdajům je diagnostika levná záležitost. To může být cokoliv. Třeba vadné čerpadlo v nádrži nebo špatné palivo. Nevím, zda-li někdo za tebou pojede na Smíchov a nechá si rozebrat "půl" auta, aby jsi zase vyloučil další věc. Doval to někam na dílnu, kde mají origo diagnostiku a budeš né o krok ale o 1000 metrů dál.. A vyměníš pouze to, co je opravdu vadné..

Ale zase, aspoň to máš skoro všechno nové..

Jen ti to stále nejede..

Napsal: sob 17.09.2011 13:06
od MattyX
no ona diagnostika u tohodle toho moc nezjisti , ta elektronika staryho motrnocu je fakt primitivní , alfou a omegou je cidlo kliky bez kteryho to nepali vubec , a pak rozdelovac

a co zapalovací cívku tu jsi nezkoušel vyměni za jinou ? je trebas mozny ze kabelaz za konektorem cidla kliky muze byt nakousnuta od nejakyho zviratka trebas a nekdy to ma kontakt nekdy ne ... cidlo kliky je dostatecne blizko remeničce ? tendle motor by už neměl mit čidlo ještě na setrváku ... ale to sei tedka nejsem jistej

Napsal: sob 17.09.2011 15:40
od rawen

Tak diagnostika bez chyb:) Zvláštní je že i po odpojení váhy,čidla teploty,klapky....takže asi blbne jednotka.....
Mimochodem jsem zkoušel jinou cívku a měřil i kabely mezi čidlem a jednotkou ale možný je všechno

Lidi půjčte mi někdo prosím jednotku
nebo nechce jí někdo vyměnit za jednotku na m20b25?
Napsal: úte 04.10.2011 14:34
od rawen

Po výměně jednotky žádná změna......
Motor nechytá, svíčky od benzínu, venku jiskru dávaj....
POMOOOC

Napsal: úte 04.10.2011 14:51
od Maxiczech
Nenatankoval jsi místo benzínu naftu? Pokud by jsi měl zájem, odtáhnem to na dílnu a mojí šikovní klucí se ti na to mrknou..

Kdyžtak SZ..
Napsal: pon 10.10.2011 13:25
od rawen
Ne, jezdim na 100 oktan...a máš sz
Napsal: pon 10.10.2011 14:22
od libovka
Změř tlak paliva nebo zkus rovnou vyměnit regulátor tlaku paliva.Může bejt zadřenej a jde tam moc velký tlak paliva a tudíš se to uchlastá.Nebo mi to přivez a mrknem na to.
Napsal: úte 11.10.2011 15:54
od rawen
Ááá to by mohlo bejt ono a je fakt, že před rokem sem měřil tlak paliva a byl asi 3.2 bar a má bejt 3 bary. zkusím sehnat a uvidíme. Díky za tip
Napsal: úte 11.10.2011 20:55
od starML
Souhlasím s "libovkou", že se to uchlastává. Při této příležitosti bych se podíval na :
-
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 , díl č. 6 Tlakový regulátor. Pokud v něm bude prdlá membrána, tak půjde benzín přímo do sání
-
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 , zkusit zaškrtit hadici č. 6 odvětrání, pokud bude ventil č.1 trvale otevřen, zase půjde do sání bohatší směs, jestli už není ta nádobka s aktivním uhlím taky plná paliva.
Napsal: úte 11.10.2011 21:11
od libovka
Nemusí bejt prasklá membrána,ale normálně se sekne a pumpa tam rve strašnej tlak a pak protejká benzín i přes zavřený vstřiky.Jednou jsem to řešil u E30 a normálně jsem musel sundat sání jelikož bylo plný benzínu.
Napsal: úte 18.10.2011 14:23
od rawen
Tak včera jsme s weNTyllem s osciloskopem měřili vstupy a výstupy z jednotky(čidlo kliky,primár na cívce,čidlo teploty,vstřiky..atd.) A všechno se zdá být jak má. Zkoušeli jsme jinej regulátor tlaku paliva, ale beze změny. Svíčky(NGK V15 ZGR5A) jsou furt mokrý a motor ani neblafne.
Ještě jsem zkoušel tu mokrou svíčku zapálit zapalovačem a NIC???
Takže palivo?
Napsal: pon 24.10.2011 13:41
od rawen
Takže problém vyřešen- PALEC ROZDĚLOVAČE
Tímto děkuji všem co pomáhali, hlavně Libovkovi který na to přišel.
Jinak palec byl asi rok starý od firmy FACET(Elit) a občas pálil občas ne, proto to bylo pořád uchlastaný. Takže pozor na druhovýrobu!!!
Napsal: pon 24.10.2011 14:57
od weNTyll
To je teda pekny zmetek ten palec, protoze jiskru jsem kontroloval s ostatnim a byla tam a zdala se dostatecna a pravidelna, proto me to vedlo v te chvili spis k tomu palivu. Sondu na sekundar jsem ale zrovna nemel.
Vytahoval jsi mezitim svicky a susil nebo to chytlo i takto zachlastane jenom s novym palcem?
Napsal: pon 24.10.2011 15:39
od libovka
To jsem dělal já.
Jiskra na svíčkách se zdála dostatečná ale jen někdy.Na cívce byla jiskra jako kráva.Stalo se mi že to nepálilo vůbec a nebo si to pálilo jak chtělo nebo to dávalo malou jiskru nebo třeba nepálili jen dva válce.Prostě zmatek.
palce a víčka od FACETu jsou fakt sráče.Osobně jsem měl palec od Facetu na autě a vydržel 3 měsíce.Pak z ničeho nic auto umřelo.
Napsal: pon 24.10.2011 19:55
od weNTyll
Docela by me zajimalo co to je za plast, jestli to popraskalo a jiskra si skakala klidne primo na vacku nebo kde soudruzi udelali chybu jinde. Vzdyt na tom se zas tak moc podelat neda, leda nevhodnym materialem. Pritom ani levne to neni, omlatit jim to o hlavu.
Napsal: pon 24.10.2011 23:47
od starML
rawen píše:Samozřejmě jsem vyměnil všecko možný:nové palivové čerpadlo,filtr,zapalovací kabely,víčko rozdělovače,palec,origo čidlo kliky,lambda,svíčky(NGK),čidlo teploty vody, ale problém přetrvává.
Vídíš, a to jsi 15.9. psal, že jsi palec vyměnil. To já kdysi na 50km D1 léčil Žigula. Taky kuckal, prskal, až přišla tma. Teprve potom jsem si všimnul plazivého výboje po víčku rozdělovače.

Napsal: úte 25.10.2011 08:30
od libovka
Samo že k tomu přispějeje i vlhkost která se sráží na motroru. A to je pak konečná.