Napsal: ned 04.09.2011 09:17
Zdravím,
Mám 530d(142kw), e39 r.v. 2002 a předevčírem se mi přihodila "malá" nepříjemnost. Zastavil jsem před obchodem, nakoupil, hodil nákup do kufru a ....a už nenastartoval. Motor točil jak o život a nic. Sundal jsem hadičku z palivového filtru a zkusil zastartovat. Nafta stříkala proudem. Po asi 20 minutách (motor mírně vychladl) se podařilo nastartovat. Problém ale je, že od tohoto okamžiku auto táhne tak do 2500ot/min. Od téhle hodnoty to "zrychluje" asi jako Škoda 120 obsazená pěti vzpěrači. Kupříkladu v mírném kopci na trojku se nedostanu přes 80km/h. Motor nevytočím nad 3000ot/min ani kdybych se rozkrájel. Jedinou vyjímkou je stojící auto a zařazený neutrál. To se ručička otáčkoměru při plném plynu uhnízdí na 4000ot/min. Co mě ale udivuje je to, že čas od času se motor jaksi probudí. V praxi to vypadá tak, že jedu třeba 60km/h, pedál stále ve stejné poloze(rozuměj 3/4) a najednou zničeho nic se odněkud dostaví výkon a auto začne zrychlovat jako normálně. Většinou si to ale po pár vteřinách rozmyslí a vzpomene si že je nemocný a zas toho nechá. Netušíte někdo na co se zaměřit ? Turbo je dělaný před dvěma měsíci, ale nad těch 2500ot/min to "táhne" obdobně jako tenkrát, když se to turbo vysypalo. Budu vděčný za každou radu. Předem dík.
P.s. Hledal jsem tu na fóru, ba jsem i našel podobná témata, ale myslím, že můj problém je přece jen mírně odlišný. Tak jsem si dovolil založit nový topic. Doufám že to nevadí.
Mám 530d(142kw), e39 r.v. 2002 a předevčírem se mi přihodila "malá" nepříjemnost. Zastavil jsem před obchodem, nakoupil, hodil nákup do kufru a ....a už nenastartoval. Motor točil jak o život a nic. Sundal jsem hadičku z palivového filtru a zkusil zastartovat. Nafta stříkala proudem. Po asi 20 minutách (motor mírně vychladl) se podařilo nastartovat. Problém ale je, že od tohoto okamžiku auto táhne tak do 2500ot/min. Od téhle hodnoty to "zrychluje" asi jako Škoda 120 obsazená pěti vzpěrači. Kupříkladu v mírném kopci na trojku se nedostanu přes 80km/h. Motor nevytočím nad 3000ot/min ani kdybych se rozkrájel. Jedinou vyjímkou je stojící auto a zařazený neutrál. To se ručička otáčkoměru při plném plynu uhnízdí na 4000ot/min. Co mě ale udivuje je to, že čas od času se motor jaksi probudí. V praxi to vypadá tak, že jedu třeba 60km/h, pedál stále ve stejné poloze(rozuměj 3/4) a najednou zničeho nic se odněkud dostaví výkon a auto začne zrychlovat jako normálně. Většinou si to ale po pár vteřinách rozmyslí a vzpomene si že je nemocný a zas toho nechá. Netušíte někdo na co se zaměřit ? Turbo je dělaný před dvěma měsíci, ale nad těch 2500ot/min to "táhne" obdobně jako tenkrát, když se to turbo vysypalo. Budu vděčný za každou radu. Předem dík.
P.s. Hledal jsem tu na fóru, ba jsem i našel podobná témata, ale myslím, že můj problém je přece jen mírně odlišný. Tak jsem si dovolil založit nový topic. Doufám že to nevadí.