Stránka 1 z 1

Napsal: pát 02.09.2011 23:38
od WilD
Ahoj,
mám tu velice specifický dotaz...jedná se mi o to, že kvůli swapu a informaci, že to jde zaměnit, jsem si kdysi pořídil komplet vany a čerpadlo z S62 na M62. Konečně jsem se k tomu pomalu dostal a není to "bolt on", jak jsem kdysi někde našel, že je... Samotná vana je v poho, tam není o čem...ale u čerpadla problém...jak je chyceno třemi šrouby, tak u M62 jsou tyto úchytné body pod úhlem, kdežto na S62 jsou rovnoběžně...rozteč jsem už přesně nezkoumal zatím. Vzhledem k tomu, že čerpadlo je uchyceno na "předních dvou" protikusech uloženích kliky, napadlo mě, zda jsou tyto záměné z S62 :?: To je jediná věc, která mě napadla, že by mohla tenhle zásek vyřešit bez většího laborování...nepočítám sehnání, protože jsem to nenašel jako samostatně prodejný díl v ETK :roll: :lol:

Případně má někdo S62 (podobně jako já svou M62) na stojanu, že bych dojel se svým kusem porovnat, případně rovnou někdo, kdo rozprodává?

Pro Ty, kteří přemýšlí dopředu, tak vývody oleje z čerpadla, které se liší, mám taky a v bloku už by to mělo být stejné (pokud né, tak špatné info č.2 a fláknu s tím o zeď :twisted: ) :wink:

Případně link, kde bych mohl najít odpověď (klidně aj, nj...není problém)?

A jelikož to píšu asi trochu krkolomně, tak názorně s foto, o co mi jde... :)
Obrázek
Velká vana...M62 X S62

Obrázek
Z druhé strany vany S62 X M62

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Čerpadla...vlevo vždy z S62, vpravo M62

Obrázek
Větší kolečko pro 62...to už spíš btw...

Obrázek
Mohl by to vyřešit tento díl z S62 ("přední" protikus uložení kliky), který by v sobě měl úchyty na čerpadlo pod správným úhlem...? Je to záměnné? - co jsem zatím zjistil, obě kliky by měly mít stejný průměr v uložení a blok a spodek bloku je stejný šíře (vana je "bolt on"), takže to mi dává naději, že by mohly... :)
Obrázek
Umístěno zde...

Děkuji za jakoukoli indicii...
Libor

Napsal: stř 28.09.2011 11:52
od WilD
Omlouvám se, měl jsem ten den asi trochu zatmění mozku :lol: Čerpadlo S62 má uchycení řešený, že nejdřív jde velká vana a čerpadlo se uchycuje do ní... Trklo mi to další den ráno, když jsem se tu mrknul na ty obrázky znovu. Docela mě překvapuje, že si nikdo nezaklepal na čelo :)

Ale když už jsem toto téma založil, mám nejasnosti ještě ve dvou věcech, který by mi někdo mohl snad objasnit...:

Ozubení pro pohon čerpadla z kliky má S62 a M62 na klice stejné? Jde mi jen o to, že to kolečko na čerpadlu S62 je větší, tím pádem pomalejší převod, tak abych tomu neubral na potřebným tlaku, pokud je to stavěný na jinej "převod"... Nebo prostě tam to větší kolco fláknout a doufat? :) (až to bude běhat, změřit tlak a víc neřešit)

U S62 jsou 2 solenoid ventily proti odlévání při bočním přetížení...je mi jasný, že je tam můžu jen namontovat a nechat bez přívodu, tedy otevřené a neřešit...ALE...pokud to bude jen trochu možné, přál bych si tuhle věc zprovoznit...
Potřeboval bych vědět na základě čeho je to řízené
:?:
Mám v hlavě dávnou získanou informaci, že je to nějak z DSC přes řj motoru, ale to jsem tenkrát nezkoumal tak do hloubky a nemůžu to teď najít/ověřit/upřesnit...někdo nějakej tip?
Jinak motor bude řízen programovací MS3X, která má pár vstupů/výstupů programovatelných, proto mě zajímá, jakej signál ty solenoidy potřebujou...? Pokud to jde z toho DSC, tak jestli má nějaký senzor přetížení, nebo je to čistě jen z čidel od kol...?

Dík :)