Stránka 1 z 1

Napsal: stř 31.08.2011 16:05
od Rejchy
Neřešil už někdo tenhle problém?Něco mi klepalo na výfuku,tak jsem myslel že je volný nějaký kryt výfuku,ale nenašel jsem nic.Zato když jsem s tím výfukem zacloumal tak se ozívá klepání z katalyzátorů jako když tam je něco volného.A na kostkách celý výfuk vydává takové pískavé zvuky+to rachtání z katů,je to dost otravný zvuk.Emise mám výborné takže rozsypané ty katy nejsou.

Napsal: stř 31.08.2011 17:23
od kourk
já mam to samý u M42. Prostě rachtá kat . na volnoběh nebo v nízkých otáčkách, když sou vibrace nejsilnější. emise taky v pohodě..

Napsal: stř 31.08.2011 17:46
od Frosty
Máš rozpadlé katy. Věř tomu. :P

Napsal: stř 31.08.2011 19:55
od Player1
Vysypaný katy... emisema jsem krásně prošel i prázdnýma. Zato teď se mi ty univerzály vysypaly a ucpaly výfuk, takže už na to jebu a dávám trubky místo nich... :roll:

Napsal: stř 31.08.2011 21:13
od Rejchy
To mi neříkejte že se rozpadnou katy ani ne po 150 tisících km? Že jsem je měl rozpadlé U E32 jsem celkem chápal,protože ta měla najeto ke čtyřem stům,ale tady to nepochopím.Výfuk je z venku ještě krásnej nezoxidovanej.

Napsal: stř 31.08.2011 21:25
od Player1
Výfuk na M62 bude vždycky krásnej - je celej nerez. Já jsem první katy vysypal ve 220tkm, ty další (uni) vydržely cca 3000km. Nemyslím si, že zrovna u tohoto motoru bys podle emisí měl poznat, jestli jsou katy ok. Když jsem vyřezal ty originální, tak byly absolutně prázdný a chlapík na emisích si ty hodnoty kupodivu pochvaloval.

Napsal: pát 02.09.2011 16:54
od Rejchy
Aha,před měsícem jsem byl na emisích a technik si právě liboval že hodnoty jsou super,takže jsem myslel že jsou katy v pořádku.To že je výfuk z nerezu vím,ale i ten nerez časem oxiduje a černá,já mám výfuk jen špinavý.
Nemá někdo tip na nějaké uni katalizátory které vydrží? A nebo se na ně mám vykašlat a dát tam rezonátory? Nebude to mít vliv na spotřebu? Díky

Napsal: pát 02.09.2011 22:17
od Player1
Na uni katy bych se vykašlal. Opravdu jsem je tam měl jen chvilku a bylo po nich. Dneska jsem konečně dodělal výfuk - katy nahrazeny nerezovou trubkou, ale prozatím jsem nechal středovej i zadní tlumič bez zásahu. Při zkušební projížďce jsem ale zjistil, že se motor občas přidusí při vysokých otáčkách a cukne. Takže tlumiče rozpárat a vyčistit... z těch katů bylo neuvěřitelný množství bordelu :roll: Kdybych dal středovej tlumič pryč, už by to bylo asi hodně hlučný, což nechci ani omylem. Dobrá zpráva ale je, že výměnou katů za trubky se zvuk změnil jen nepatrně v určitým spektru otáček.

edit: jen bych upřesnil - jednalo se o univerzální katalyzátory do BOSALu - oba na 2.5l motor.

Napsal: pon 05.09.2011 09:11
od Rejchy
A nejsou náhodou lambdy ještě za katem? Aby to nedělalo nějakou neplechu.
Takže mám dát uni katy-v tom případě doporučte nějaké kvalitní,
nebo rezonátory-má to někdo? zkušenosti?
Díky

Napsal: čtv 08.09.2011 09:11
od Rejchy
Nikdo jiný to neřešil?

Napsal: čtv 08.09.2011 17:46
od Player1
Myslím, že to řešil kdekdo, ale asi jsou jen 2 cesty... dát trubku nebo náhradu (uni kat, rezonátor). Fakt bych to taky viděl na ty katy. Jak tam něco chrastí, tak je to jasny. Já když jsem je teď viděl vevnitř, tak je to jak kdybys do nich nasypal dřevěny uhlí - úplně stejny kusy bordelu, což může být ten zdroj rachotu. Rezonátor asi vyřeší problém se zvukem a podle některých názorů i se spotřebou, ale vyzkoušeny to nemám - spotřebu moc nesleduju, jezdím pořád kolem 18 :lol:

Napsal: pon 12.09.2011 18:47
od Rejchy
No já bych právě nerad jezdil potom za 18L,to bych si mohl rovnou koupit 750i :lol: Jde mi o to,aby pak lambdy nedělaly problémy až tam ty katy nebudou.Protože chci dát do toho auta plyn,tak nějaké uni katy nemají cenu,musel bych koupit nějaké lepší.Našel jsem od magnaflow,mají o 30% lepší průchodnost a tepelnou odolnost,ale jsou jen keramické a to by nemuselo taky vydržet.Tak fakt nevím.

Napsal: pon 12.09.2011 22:07
od Player1
S těma lambdama jsem problém neměl - mám motor bez vanosu -> jen 2 lambdy před katama. Jinak by to asi dělalo neplechu. Těch 18l bych se nebál, jezdím docela svižně :lol:

Napsal: úte 13.09.2011 10:39
od hyde21
mam 540i 6kvalt bezvanosovu a mam uplne vyrezane katy a nahradene trubkami.
netreba sa toho bat, M62B44 je este motor zo starej skoly a v istych krajinach resp na istych trhoch sa 540i predavala aj v bezkatovej verzii.
lambdy su tam 2 regulacne pred katalyzatormi a co sa deje za nimi je im uplne jedno. vyplach valcov je trochu iny ked tam tie katalyzatory nejsu (nizsi spetny tlak) a za studena na bohatu zmes to trochu prska do vyfuku. spotreba je mozne ze je s vybratymi katmi trochu vyssia ale podla mojho nazoru tak max o pol litra
ja som jazdil dlhodobo za 13L benzinu / 100km, teraz mam LPG a jazdim za cca 14-15L LPG

Napsal: úte 13.09.2011 12:31
od Rejchy
Máte pravdu,ty lambdy za katem nejsou (teď jsem si byl pod to auto lehnout :lol: ),mě zmátl tenhle nákres
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10

Takže dám rezonátory a basta.Pak napíšu jak se to chová.
Díky

Napsal: čtv 15.09.2011 08:01
od voTon
"rachtajici" vysypane katy jsou podleme mytus. Vetsinou se vymacka jen vypln mezi telem katalizatoru a tepelnym stitem (2hy obal) tan pak klepe o ten prvni. Katy na M62 nicmene zlobi casto a radi, vetsinou se po vytoceni motoru zacne dusit cela jedna polovina atd. po "vykuchani" je to ok..

Napsal: ned 10.06.2012 22:29
od Rejchy
Koukám že tady mám restík.
Takže po delším provozování auta bez katů,s rezonátory mám vyšší spotřebu o cca 0.5L.Hluk je také o malinko větší,ale ne obtěžující.A auto jede o dost lépe.
Katalyzátory nebyly ucpané,jeden byl volný v obalu a rachtal,měl navíc upadlý kus (v celku) cca 10X5 cm naštěstí na straně od motoru,takže to neulítlo do výfuku.