Stránka 1 z 1

Napsal: ned 28.08.2011 20:24
od Couloo
Tak mi praskl levý zadní měch.Vyměnil jsem ho za nový před 2 dny a už dvakrát když jsme přišel k autu tak byl vyfouklej.V čem může ještě může být problém ?? Díky za rady

Napsal: ned 28.08.2011 22:23
od Pee-Tee
Zdravím, taky jsem vyměnil měch a mam ten stejný problém, tak snad někdo poradí..

Napsal: ned 28.08.2011 22:54
od bibikuba
Řešil jsem ted obdobný problém po výměně vlnovců ale mě padala pouze jedna strana vždy cca o 5cm byla níže-opravila to kalibrace přes diagnostiku...Řekl bych ale že ve vašich případech se bude jednat o únik vzduchu...Pozná se to snadno-pokud pořád dofukuje kompresor tak to zjevně někde fouká-já ho třeba vůbec neslyším -že by dofukoval,pouze když naložím něco :D :D hodně do kufru-jinak při běžném ježdění mi fakt nezapne..A ho ani neslyším když třeba po dni stání to nastartuju a vejška je pořád dobrá....Tak snad jsem malinko pomohl :lol: Jinak je tu o tom nedávno celé téma jak to vlastně funguje-taky jsem to mudrcoval :D :D :) Tuná http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=

Napsal: pon 29.08.2011 09:00
od milo
tipuju ze bude dirka i v druhem mechu, pokud jsi vymenil pouze 1.

Napsal: pon 29.08.2011 23:22
od Couloo
Mě se ale kupodivu vyfoukne ten nový měch.Ale jen někdy.Dnes mi to třeba udělalo pouze jednou.Ale někdy to udělá 5x denně.

Napsal: úte 30.08.2011 08:39
od Eddmaster
Kluci, jediné, co to může být je to, že máte vadnej senzor výšky. Na každý straně je jeden, kterej hlídá výšku každý strany. Je to debilně vyřešený konstrukčně, může na to voda a další sračky ze silnice (v zimě to klidně zamrzne, tak se nedivte, když vám ve velkým mrazu bude svítit nivó na palubce). Ideální na diagnostiku, tam vám zjistí, jaký volty bere každej senzor a jestli je OK.
jen tak dotaz: skáče vám to, když je to vyfouknutý na jedný straně nebo ne? Jestli to skáče, tak je prasklej měch, jestli ne, tak je problém v senzorech.
Jeden senzor stojí tuším 2.500 CZK.

Napsal: úte 30.08.2011 08:45
od Couloo
Mě nic neskáče protože pokaždé když to leží na zemi, tak jakmile auto odemknu začne se nafukovat takže jsem neměl možnost s tím nějak popojet. Zkusím na diagnostiku co mi poví a uvidím.Díky za rady

Napsal: úte 30.08.2011 13:18
od Eddmaster
Aha, tak to vypadá na nějakou jinou netěsnost v systému. Fakt diagnostika. Zkoušíš poslouchat po vypnutí motoru a dojetí, jestli ti tam někde u zadních kol nefučí vzduch?

Napsal: úte 30.08.2011 23:25
od jurasis
Tady pravděpodobně diagnostika nepomůže, ta z podstaty věci odhalí jen elektrický nebo elektricky měřitelný problém... Prostě je někde díra/netěsnost... Každá strana má samostatný okruh, takže tipuju špatně nasazený bajonet na měch nebo prasklou některou trubku (ty barevný plastový pod podlahou).Pomůže jen hledat...

PS: senzory jsou úplně zalitý a jediné, co je venku, jsou dva klouby připojení k ramenu a konektor. Pokud se nepokazí senzor uvnitř (venkovní podmínky nemají ŽÁDNÝ vliv) nebo se neprodře kabel o nápravu, senzor jen 100% funguje...

PS2: chyby v nízkých teplotách = opravdu začátek prodřeného kabelu senzoru o nápravu. Vlastní zkušenost, dodnes mi leží v garáži úplně nové čidlo, které jsem tehdy koupil, protože diagnóza řekla, že je špatné. Po několika měsících jsem sletoval a pořádně zaizoloval jeden prodřený drát ze tří k čidlu a 3 roky je absolutní klid... A dělalo to (začalo) jednu zimu jen v mrazech...

PS3: systém udrží plný tlak min. 3 týdny po odpojení el. přívodu. Vyzkoušeno. (samo to nevyrovnává, jen jsem provizorně vyhodil pojistky, abych neměl ráno prázdné měchy)...

Napsal: stř 31.08.2011 08:29
od Eddmaster
A odkud jsi se na ty dráty dostal? Aby ses dostal k senzoru, tak je třeba oddělat dost věcí ne?

Napsal: stř 31.08.2011 23:38
od jurasis
Sundáš zadní kolo, z čidla odpojíš konektor.
Potom vyhodíš z auta sklopnou část podlahy kufru, demontuješ úchyty pro náklad za zadníma sedačkama a vyhodíš ten zbývající pevný díl podlahy kufru.
Pokud máš TV modul, musí se demontovat a dát stranou (jeden šroub a vysunout a pak demontovat i držák modulu).
Pak už vidíš průchodky kabelů k čidlům (průměr cca 5 cm), jeden napravo a druhý nalevo, ten byl původně pod TV modulem. Pokud máš xenony, do pravého čidla jde 6 drátů a do levého 3.
Pak už jen vyloupneš průchodky a vytáhneš nahoru celý kabelový svazek, co je mimo kastli, i s konektorem čidla... :wink:


PS: a případná výměna senzoru je po sundání kola práce na 15 minut... :wink: