Stránka 1 z 1

Napsal: stř 24.08.2011 22:58
od aDAm_2
Jak je to s iXkem na STK při zkoušce brzd? Jedná se o E34ku. Není problém když roztočí jednu nápravu a druhá zůstane nehybně?

Napsal: čtv 25.08.2011 09:43
od ajfel
zadny problem .... neboj.
hlavne, at mas brzdy ok :)

Napsal: čtv 25.08.2011 09:59
od Jendix
skoru u všech aut který jsou 4x4 je mizinápravový diferenciál.. výjimka je jestli se nepletu vw s haldex spojkou (myslím že jí maji snad i některá volva).

mimochodem je to z toho důvodu že rozdíly otáčení přední a zadní nápravy jsou často rozdílné, např. při průjezdu zatáčkou nebo při rozdílných pneu atd..

Napsal: čtv 25.08.2011 10:05
od aDAm_2
no ja to právě už dvakrát absolvoval a nesledoval sem nějaký problém, ale na jiném fóru tohle právě řešili a třeba se subaru se na ty valce vjet nedá, že by mohlo dojít k poškození jak válců tak auta. Tak mě to právě vyděsilo jestli se tím testem nemohla ničit převodovka či tak něco ;)

Napsal: čtv 25.08.2011 15:34
od ACDC
Měli jsme doma 2 ixa. Ale poctivý, E30. U těch to fakt nešlo..

Napsal: čtv 25.08.2011 15:42
od beny-maser
ACDC píše:Měli jsme doma 2 ixa. Ale poctivý, E30. U těch to fakt nešlo..
a z jakýho důvodu? můžeš to rozepsat? mě to fakt zajímá, jak moc velký je rozdíl mezi ix e30 a ix34 myslím v řešení čtyřkolky já měl za to že je to stejnej systém v menším na jiné nápravě

Napsal: čtv 25.08.2011 22:48
od ajfel
to by me zajimalo, co tam neslo ... neni proc by to nemelo jit ..
mel jsem ixo e34 .. tam to slo ..
mel jsem doma subaru legacy s normalnima 3 diferakama bez elektroniky .. taky to slo ...

kratkodobe to jde ... kdyby to rozjeli vic, vyhodi je to z valcu ...kdyby to trapili dele, podela se to .. ale test brzd jdeuplne bez problemu ..

Napsal: čtv 25.08.2011 23:09
od Jendix
nechci tady kecat kraviny, asi spíš nemám pravdu, ale není to čistě náhodou tak, že některý diferenciály umožnují jen určitý proklus, resp. určitý rozdíl otáček.. myslím že je to tak u torsen.. ale je fakt že na STK se obvykle točí kola opravdu pomalu, u tý zkoušky je v podstatě jedno jak rychle se kola točí.. zase na druhou stranu.. pokud to nechtějí vyzkoušet.. má člověk o případný problém mít, ale není na škodu vědět jak auto brzdí, resp. jestli brzdí rovnoměrně..