Stránka 1 z 2

Napsal: úte 16.08.2011 10:41
od iveco26
při nastartování a asi po minutě se jak kdyby auto hodilo do nouzovího režimu a nechce jet,když vypnu motor nastartuju tak to samí chvilku jede normálně a pak opět bez výkonu jak kdyby se to dusilo když tomu vytnu za jízdy tak to škube jak kdybych měl narvanej někde brambor :? cp s tím?lambdy jsem objednal noví ale po odpojení lambd žádná změna a snímač na klice jsem vyměnil :!: ještě jsem zapoměl váhu vzduchu dal jsem z jiného auta co jede a taky žádfná změna,že by ucpané katy????

Napsal: úte 16.08.2011 10:52
od weNTyll
Ucpane katy se vetsinou projevi uplne hned anebo az po poradnem zahrati. Spis to bude mit souvistlost s tim jak motor prechazi do rezimu kdy zacina vnimat lambdasondy, tzn. monitoruje skutecny stav spalovani.

Poradne zdiagnostikovat pricinu viz. moje posledni prispevky. Naslepo nic nekupuj pokud uz nemas hromadu 100% funkcnich dilu za zadkem na vymenu, nasypes do toho a stejne to pravdepodobne nebude ve finale ok.

Napsal: úte 16.08.2011 11:19
od Hanz
muze byt klidne i voda v benzinu, stalo se mi to nekolikrat a to tankuju jen u normalnich :-)

Napsal: úte 16.08.2011 11:28
od iveco26
lambdy byly právě KO na diagnostice tak proto jsem je objednal :) tak snad to bude celá závada a mám naštěstí z čeho měnit kamarád má spousty dílů takže odskouším vše pokud to nepomůže :)

Napsal: čtv 18.08.2011 11:35
od iveco26
dneska dávám lambdy tak uvidím co to bude dělat dál :(

Napsal: čtv 18.08.2011 15:18
od pindak1
Jestli to nebude lambdama tak zkus dát druhé svíčky mohla některá odejít.Řešil jsem dá se říct stejný problém.Auto chvílí jelo supr a z toho se najednou začalo dusit a škubat.

Napsal: čtv 18.08.2011 19:22
od E30STORM
Tohle mi dělá E46 320i , mám tuchu na ten kat , ale zatím jsem to ne¨dělal.
Jak je studené ráno, jede tak na 90% dobře, jakmile se dostanu na normální teplotu, nedá se s tím jet, diagnostika nic neukazuje podotýkám!
Napiš pak, zajímá mě to.

Napsal: čtv 18.08.2011 21:25
od iveco26
Dneska noví lambdy a auto K.O.ani jsem nevyjel kopeček udušený na max z motor se zahřál jak blázen ráno jdu řezat katy ven tak doufám že to bude tím nejede to ale studeny to jelo chvilku jak se to zahřálo tak konec :(

Napsal: čtv 18.08.2011 21:27
od iveco26
pindak1 píše:Jestli to nebude lambdama tak zkus dát druhé svíčky mohla některá odejít.Řešil jsem dá se říct stejný problém.Auto chvílí jelo supr a z toho se najednou začalo dusit a škubat.
Na volnoběh motor krásně ševelí jen jak se přidaj otáčky tak je konečná takže svíčky určitě vpohodě

Napsal: čtv 18.08.2011 21:54
od weNTyll
Udelal jsi reset?

Napsal: čtv 18.08.2011 21:55
od Player1
Minulej týden jsem zůstal stát...dusil se mi motor - bylo cítit, že se nemůže ,,nadechnout" - volnoběh docela držel, ale jakmile jsem se dotkl plynu, okamžitě se začal dusit až chcípnul a nešel nastartovat ani po vychladnutí.

Následoval odtah a pár pokusů o nastartování. Pak jsem sundal výfuk a zjistil jsem, že mám zase ucpaný katy... (univerzál). Prošťouchl jsem je ocelovou tyčí a zkusil jsem nastartovat. Motor chytl krásně a vyflusal ten bordel z katů. Od té doby ok:)

Třeba to bude ono :wink:

edit: zapomněl jsem napsat, že se jedná o 54Oi e39

Napsal: čtv 18.08.2011 21:59
od weNTyll
Jak moc to prdi z koncovky vyfuku, leze tam aspon neco? Priloz napnuty list papiru jestli pulsuje.

Napsal: čtv 18.08.2011 22:53
od bmw750
Mel jsem podobny problem a auto mi stalo skoro mesic nez na to prisli-diagnostika taky nic neukazala-bylo to palivove cerpadlo-mam sice 535i-u ktereho to cerpadlo ma pry davat 3,5 atm a jak ho zmerili,tak davalo 1,5atm-takze v nizkych otackach to ani tak neblblo,ale jak jsem trosku pridal,tak se to dusilo(o slabsich kopcich ani nemluvim-ti zamnou se museli smat :-))

Napsal: čtv 18.08.2011 23:24
od weNTyll
bmw750 píše:Mel jsem podobny problem a auto mi stalo skoro mesic nez na to prisli-diagnostika taky nic neukazala-bylo to palivove cerpadlo-mam sice 535i-u ktereho to cerpadlo ma pry davat 3,5 atm a jak ho zmerili,tak davalo 1,5atm-takze v nizkych otackach to ani tak neblblo,ale jak jsem trosku pridal,tak se to dusilo(o slabsich kopcich ani nemluvim-ti zamnou se museli smat :-))
To ale neni nic co by se diagnostikou nedalo celkem rychle zjistit, vzdyt to jelo tim padem porad na chudou smes. Jenom je potreba se poradne divat i jinde nez jen do registru zapsanych chyb.

Napsal: čtv 18.08.2011 23:57
od Brátn
u mě ucpaný kat probíhal tak, že najednou při dlouhé cestě auto přestávalo táhnout až jsem nakonec nevyjel kopec, naštěstí jsem měl za sebou vozík a po vyháknutí jsem ještě dokázal vyjet, po schládnutí se to chovalo trochu líp, ale pořád bez výkonu, volnoběh byl v pohodě od 1500 otáček motor mrtvý a nenechal se vytočit

jinak zkus prvně povolit výfuk za svodama, aby jsi opravdu ověřil neprůchodnost výfuku, než vemeš flexu, ale neurvi ty šroubky, půjde to hodně těžce, ale stačí povolit a výfuk potáhnout trochu níž a pokud půjde zase dobře, tak pak řezej stojí to za to už jen kvůli tomu zvuku motoru pouze na svodech :wink: http://www.youtube.com/watch?v=3SMJpT6gKv0

Napsal: pát 19.08.2011 00:06
od weNTyll
iveco26 píše:Na volnoběh motor krásně ševelí jen jak se přidaj otáčky tak je konečná takže svíčky určitě vpohodě
Nejede to hned nad volnobehem sotva se dotknes plynu nebo az vys, treba nad 2000 ot?

Napsal: pát 19.08.2011 06:11
od iveco26
weNTyll píše:Jak moc to prdi z koncovky vyfuku, leze tam aspon neco? Priloz napnuty list papiru jestli pulsuje.
v to doufám :)

Napsal: pát 19.08.2011 06:14
od iveco26
Bratn píše:u mě ucpaný kat probíhal tak, že najednou při dlouhé cestě auto přestávalo táhnout až jsem nakonec nevyjel kopec, naštěstí jsem měl za sebou vozík a po vyháknutí jsem ještě dokázal vyjet, po schládnutí se to chovalo trochu líp, ale pořád bez výkonu, volnoběh byl v pohodě od 1500 otáček motor mrtvý a nenechal se vytočit

jinak zkus prvně povolit výfuk za svodama, aby jsi opravdu ověřil neprůchodnost výfuku, než vemeš flexu, ale neurvi ty šroubky, půjde to hodně těžce, ale stačí povolit a výfuk potáhnout trochu níž a pokud půjde zase dobře, tak pak řezej stojí to za to už jen kvůli tomu zvuku motoru pouze na svodech :wink: http://www.youtube.com/watch?v=3SMJpT6gKv0
no jsem pevně rozhodnut je dát pryč jsou tam k ničemu a svou funkci už neplní ,přece jenom je to vůz staršího vydání :lol:

Napsal: pát 19.08.2011 06:16
od iveco26
weNTyll píše:
iveco26 píše:Na volnoběh motor krásně ševelí jen jak se přidaj otáčky tak je konečná takže svíčky určitě vpohodě
Nejede to hned nad volnobehem sotva se dotknes plynu nebo az vys, treba nad 2000 ot?
když je to zahřáté tak hned ¨jak se dotknu plynu se to dusí ani na 1tis otáček to nešlo jel jsem max 20km/h abych dojel vůbec 8)

Napsal: pát 19.08.2011 06:18
od iveco26
weNTyll píše:Udelal jsi reset?
Reset čeho?