Stránka 1 z 2

Napsal: pon 15.08.2011 23:05
od fotobobo
Cau kluci,
pred dvouma rokama mi zacala padat nafta, auto pres noc spatne chytalo...
Vyresili jsme to ventilem mezi filtrem a nadrzi....
Od te doby auto chytalo na skrtnuti....

Nicmene se problem po dvou letech vratil, auto stoji dva dny v garazi
a nejde nastartovat....Az po 3x toceni starterem a slapani na plyn chytne...

Jakmile chytne a zahreje se, tak uz chyta....

Koukal sem, cerpadlo je suche, vstriky taky, jen ridici je malinko oroseny...

Nevi nekdo kde hledat?

Napsal: úte 16.08.2011 04:34
od davcer
Nejspíš klasika podavaciho čerpadla v nádrži. Zkus pohledat, bude toho tady mraky. Zřejmě bude KO.. Sám jsem ho x krát měnil.

Napsal: úte 16.08.2011 10:17
od fotobobo
Jenze co kdyz ho vymenis, a bude to delat porad....Tohle me fakt dojebava, kdyz vymenis neco za tisice a nepomuze to protoze je to necim jinym...

Ukazal by pocitac ze je to podavaci cerpadlo vadny?

Napsal: úte 16.08.2011 12:03
od ThatsMe
Tak ho odpoj, jestli se něco změní... Nicméně vadné podávací se projeví spíš tím, že ti to přestane jet, když máš pod půl nádrže.
Můj tip je netěsnost vstřikovacího čerpadla. Typický příznak, po delším stání trvá, než se čerpadlo zalije a odvzdušní. Při kratším stání nafta nestihne padnout. S teplotou to nesouvisí, jen s dobou odstávky. Únik bude malý, když po dvou dnech stání nastartuješ. Tedy nemusí být na čerpadle znát. Nicméně je-li fakt suché, mrkni, jestli ti nepřibyl olej.
A co se vlhkého vstřiku týče, zkus vyměnit přepady. Tím už pár lidí padání nafty taky vyřešilo. Ale obávám se, že tohle bude spíš uchcávat kolem drátku...

Napsal: úte 16.08.2011 12:10
od ThatsMe
Btw. podávací čerpadlo cca 1200,- na Aukru...

Napsal: úte 16.08.2011 16:49
od fotobobo
Nicméně je-li fakt suché, mrkni, jestli ti nepřibyl olej? No nechapu co tim myslis? Dneska jsem prisel k autu (celou noc stalo) dvakrat jsem nazhavil,
a chytlo na skrtnuti....

Jinak to podavaci z aukra, znacka energy, nevim nevim...Posledni dobou
mam spatnou zkusenost s vyrobkama made in china....

Siji to horkou jehlou, a za 3 roky to odejde....Nedavno mi odesel odvlhcovac
do pokoje, taky made in PRC a presne rok po zaruce to slo kukat...Stal 3.700

Napsal: úte 16.08.2011 17:45
od ThatsMe
Myslím tím to, že pokud se ztrácí nafta a není venku, musí být vevnitř. :) Může téct přes gufero do motoru. Pak by byla v oleji, nebo aspoň amorfní saze, ale to bys zjistil jen pod mikroskopem.
Jinak to čerpadlo bude šunt, ale ruku na srdce, jak dlouho chceš s E34 ještě jezdit? Na druhou stranu nevím, kolik stojí origo. Páč kdyby stálo i dvojnásobek, tak to za tu jistotu stojí...

Napsal: úte 16.08.2011 18:42
od beny-maser
origo podávací čerpadlo stojí 145€, nevím co řešíte když je vlevém sloupci ceník origo dílů,krerý pus mínus nějaká koruna sedí, připočti DPH nebo jeť do SRN, na TDS se dá podávací čerpadlo jednoduše vyzkoušet,odpoj hadici od čerpadla a plusem vyklemuj pojistku k čerpadlu myslím že je to 23 ale nejsem u auta tak se podívej na seznam pojistek na víčku,pokud bude téct nafta tak je čerpadlo ok a může to být i relátko co ho ovládá atd.atd. to už je o dost složitější,ale to vyzkoušení té podavačky je to nejmenší a taky nejčastější závada. Dá se jí jednoduše předejít nevyjíždět nádrž skoro na nulu a netankovat sračky. Pokud by to bylo tou podávačkou a nechceš kupovat novou tak tu jedno starší mám co je 100%ok. Pokud máš zájem tak mi napiš SZ.

Napsal: úte 16.08.2011 23:01
od fotobobo
[quote="ThatsMe"]Myslím tím to, že pokud se ztrácí nafta a není venku, musí být vevnitř. :) Může téct přes gufero do motoru. Pak by byla v oleji, nebo aspoň amorfní saze, ale to bys zjistil jen pod mikroskopem.
Jinak to čerpadlo bude šunt, ale ruku na srdce, jak dlouho chceš s E34 ještě jezdit? Na druhou stranu nevím, kolik stojí origo. Páč kdyby stálo i dvojnásobek, tak to za tu jistotu stojí...[/quote

Hele jasne, clovek fakt nevi jak dlouho s tou e34 bude jeste jezdit...
Je pravda, ze pokud s ni zacnu jezdit, tak mam o zabavu postarano....
Porad neco resim, porad se tam neco tak trochu sere....

Mam tady Opla 1.4 16v rok 2004, zadna parada, ale na tom se neresi
vubec nic....Ani hovno :)

Nicmene, s tou naftou si me trochu vydesil, protoze mi obcas z niceho nic
zacne neco smrdet v kabine, a jednou se mi dokonce stalo, ze se zacalo kourit z pod sedacky ridice....

Vypnul sem motor, za 5 min nastartoval a uz to nedelalo, ale nedelam si
prdel, slabej kour sel z pod sedacky ridice, a dost to smrdelo...

Do dneska jsem neprisel na to, co to bylo....

Napsal: stř 17.08.2011 11:44
od ThatsMe
Spadl ti tam vajgl. :) To byla asi nějaká elektrika, jestli to šlo pod sedačkou. Třeba to objevíš, až jednou vyndáš koberec... Ale s naftou to nejspíš nebude mít nic společného.
Hele, a určitě ti padá nafta? Nebudou to třeba žhavky?

Napsal: čtv 18.08.2011 10:32
od fotobobo
Hele to tezko, daval sem je tam nove pred dvema lety. NGK
Auto sice rok stalo, ale to na zivotnost svicek mit vliv nebude...

Naftu tankuju pouze u OMF

Vcera auto opet chytlo na skrtnuti, ted s nim jezdim kazdy den, takze
pres noc stoji cca od 21.00 - 11.45

Pravda je, ze zhavim 2x

1x jsem to nezkousel radsi....

Napsal: pát 19.08.2011 10:42
od lama-e34
čus, koukám, že se řeší stejný problém co mám já. Na mém TDSu také spadává nafta. Když stojím na rovině dýl jak osm hodin, pak to musím točit jak magor, než si cucne . Jakmile stojím malinko z kopce, start na první škrt.

Pomalu už jsem z toho na prášky. V nádrži držím standartně těch 60-80 litrů. Naftu beru kvalitní. Hadičky jsou preventivně vyměněné.

Jeden vstřik je pravda, že je mokrý. Měl by ale vliv při stání na rovině , nebo z kopce?

Napsal: pát 19.08.2011 15:54
od ThatsMe
Když 2x žhavíš, necháváš i 2x zavrčet podávací čerpadlo, což by mohlo odvzdušnit systém a zajistit start. Ale žhavky můžou být po 2 letech taky KO...
Příště zkus tohle: nežhav 2x, ale zkus před startem počkat, až se vypne podávací čerpadlo (tak 10 vteřin a cvakne relé), pak startuj. Jestli to chytne, padá nafta. Jestli ne, jsou to žhavky.
Hele, a kde máš tu zpětnou klapku?

Lama: máš loužičky pod autem?

Napsal: pát 19.08.2011 18:53
od fotobobo
Po dvou letech aby odesli zhavicky? To se mi nezda...To by melo vydrzet dele ne?

Hele tu klapku mam u naftovyho filtru, mezi nadrzi a filtrem...Zhruba 10cm
od filtru....

Je tam jeste jedna hadicka co vede z filtru do cerpadla ale tam tu klapku nemam....

Prece tam nebudu mit dve, i kdyz nevim, treba by to taky pomohlo :)

Napsal: pát 19.08.2011 21:35
od ThatsMe
Možné je všechno. Zkus co jsem psal a uvidíš. :)
Klapka stačí jedna.

Napsal: pát 19.08.2011 23:39
od Tompo
Co se týče žhavek, může klidně odejít po roce, jedna, či dvě a je to... Klapky nesjou potřeba, pokud ano, něco je špatně, to, že máš mokrý vstřik, je špatně, podávací čerpadlo poznáš jednoduše, vyhoď vzadu sedák, odpoj hadici, která je označená šipkou "ven" a zapni klíček - musí téct nafta proudem...

Napsal: sob 20.08.2011 13:30
od lama-e34
To ThatsME: loužičky pod autem mám, ale né od nafty, ale od oleje, TDSa jsou prostě olejničky. Už bych nechal přetěsnit, ale před pár měsíci jsem měnil olej a nedávám zrovna levný.

Napsal: pon 22.08.2011 22:51
od ThatsMe
S rozvodama jsem rovnou přetěsnil prsa, vanu a ventildekl a je klid...
Jinak s tím vstřikem a stáním z kopce nevím. A nafta padá určitě? Máš průhlednou hadičku nebo tak něco?

Napsal: pon 29.08.2011 09:51
od lama-e34
Ano, mám průhlednou k naftovému filtru. Ještě tam předchozí majitel dával lapač nečistot.

Dnes mi dorazil vstřik, Ještě splašit těsnění pod vstřiky a vyměnit ho, uvidíme co to udělá, snad již bude pak pokoj.

Napsal: pon 29.08.2011 16:48
od beny-maser
pod vstřikem je jen měděná podložka tu měnit nemusíš ta stará to bez problémů taky utěsní.